WforD.jpg
(ZZbycho) RP (17.3.2015 23:50)
|
A když to máš ještě pro nějakou filharmonii, třeba vídeňský musikverein, kde se živě snímá pro novoroční koncert pomalu každý nástroj. Kolik tam je muzikantů? |
|
WforD.jpg
(mrkev()) (17.3.2015 17:23)
|
@Gaerr To ani ne. Je pravda, že běžně při živém hraní si vystačíš s mixákem s méně než 16 vstupy, ale ve studiu se nahrávají smyčky na sebe a můžeš využít dobrou půlku tady toho "setupu" i na klasickou rockovou kapelu (kytara, baskytara, bicí, zpěv). Můžeš mít třeba tři smyčky zpěvu (nahrané postupně), tři kanály na kytaru (doprovod, sólo, efekt kytary) a třeba šest na bicí (kopák, heitka, činely, malý buben, kotle, zvonce, ...), efekty celkově, mikrofon na zpěv pak můžou mít i další. A máš 20 kan. pryč... |
|
WforD.jpg
(Tuco) (17.3.2015 17:22)
|
mrkev: jn, ale narozdíl od ženský je u každýho čudlíku stoprocentně jasný, co přesně dělá |
|
WforD.jpg
(Gaerr) RP (17.3.2015 17:02)
|
Ale aj tak je na obrázku ozvučenie tak 10 kapiel naraz... |
|
WforD.jpg
(mrkev()) (17.3.2015 15:24)
|
Protože jeden ten sloupec je jeden kanál. Většinou máš k dispozici komplet ekvalizér, nastavení odposlechu (jaká část se vrací kapele do sluchátek), nastavení do 2 až klidně i 8 výstupních kanálů, efekty (např. ozvěna, dozvuk), vybuzení předzesilovače, fantomové napájení (pro některé mikrofony), a další ptákoviny pro každý kanál. Pak si vem, že co mikrofon to kanál, jen pro nazvučení bicích se používají minimálně 4 mikrofony. |
|
WforD.jpg
(Dajdas) (17.3.2015 15:21)
|
Protoze kazdy sloupec je jeden kanal a sloupce se opakuji. Kdyz umis ovladat jeden sloupec, umis cely pult. Nicmene umet ovladat nestaci |
|
WforD.jpg
(Queedo) RP (17.3.2015 14:58)
|
může mi někdo vysvětlit proč je tam těch šoupátek a knoflíku v každým studiu tolik? |
|