11817206 383341721869206 6257848280296660368 n 18.08.2015 
Obrázek 11817206 383341721869206 6257848280296660368 n
meanwhile ruska zmrzlina kdyby lotr vznikl dneska doggo superposition pozitivne stranky socializmu bolsevici nackove atd prava sk hymna
Komentáře (42) Komentovat Nezobrazovat

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (456) (19.8.2015 22:06)
Ve Studénce by to pomohlo. Všimněte si, kolik je místa mezi závorou a tratí. Tam se náklaďák vejde.

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (jdsulin2) (19.8.2015 12:59)
hm. .. neni to tak spatny napad, ale problem to neresi, zalezi kdy to jde dolu proste, vzdycky se muze najit debil, ktery uvizne uprostred :) .... v nasem konkretnim pripade by to vubec nepomohlo, maximalne ridic by byl jeste posranejsi to projet :) jo kdyby to bylo bez zavor, tak mozna ....

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (Dr. LecterRP (19.8.2015 11:12)
Sice absolutně nechápu polovinu této diskuze, ale když mi vadí jezdit autem a čekat na přejezdech, tak nejezdím autem, jedu jinudy nebo jindy - přece nebudu debil a nebudu někde pravidelně čekat a pak nadávat a na ty nepravidelné - co dodat, kromě toho, že si snad plánuji cestu s rezervou? Ostatně mám dojem, že existují stránky, kde jsou předpokládané doby jízdy vlaků přes přejezdy a podle toho taky mají autobusy jízdní řád.

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (adamsRP (18.8.2015 21:56)
Asi tak, kdo by se cpal mezi závory, kdyby byl každý přesvědčený, že tamtudy do minuty projede vlak, pak se to zvedne a pojede dál.

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (mrkevRP (18.8.2015 21:36)
@adams Ono by bohatě stačilo, kdyby extra pomalé vlaky ignorovaly ta čidla, která jsou nastavená na (tuším) minutu čekání při tom nejrychlejším co tam může jet a spínaly se zvlášť něčím co je podstatně blíž. Další věc je, že naše železnice jsou přetížené jako sviňa, protože od první republiky na jejich budování nebyly prachy...

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (adamsRP (18.8.2015 20:07)
Problém není v tom, že by za to byly malé tresty (lidi v podstatě riskují smrt), problém není v tom, že by lidi byli neukáznění, problém je jen v tom, že lidi mají pocit, že tam smrdí zbytečně, protože se nic neděje a vlak je daleko. Jo, tak můžeme zahájit osvětu, vysvětlovat jim, že čas strávený na přejezdech je účelně vynaložený, že čekání má smysl. Ne, tady se bude řvát, že je chyba v řidičích, protože nectí nastavený systém, a tak je třeba změnit řidiče a systém funguje skvěle.

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (adamsRP (18.8.2015 20:00)
Jáásně, já su píča, co nechápe, že se prostě ze dvou čidel za sebou nedá změřit okamžitá rychlost vlaku a spočítat, že bude o dva kilometry dál za dvě minuty třicet (o tom, že existují nějaké GPS (které chce mimochodem ČD používat, ale jen "pro hlídání strojvůdců")) nemluvě. Vesmírná technologie! To prostě budeme všichni trpělivě dál fungovat na sto let starém systému, protože padesát tisíc lidí na přejezdech denně nezabije, když na ten vlak pět pět minut počkají. :)

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (BeňaRP (18.8.2015 19:54)
adams: Ty musíš být hrozná píča :-/

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (mrkevRP (18.8.2015 19:00)
... auto) zas další tři minuty bliká a projede pendolino, náklaďák a nakonec zas nějaká lokálka. V životě by mé nenapadlo to přejet. Ale chápu, že vynervovaný náklaďák, který je tlačený hromadou dalších požadavků (kdy tam má být, poviné přestávky, atd.), že se prostě neudrží a riskne to.

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (mrkevRP (18.8.2015 18:57)
@filias ( 14:56 ) Dva příklady od nás ze sev. moravy. Kousek od baráku mám přejezd, který je tak blízko nádraží, že ho spouští ručně přímo výpravčí. Čekáš i 3 - 5 minut na motorák, který se v tom místě rozjíždí a jde krásně vidět. Běžně to pak spouští i když jen posunují, tj. když vlak vyjede asi 0,5m na přejezd a pak couvá zpět. O kus dál je pak přejezd hlavní tepny Ostrava - Přerov. Už jsem tam čekal i 20 minut a často způsobem, že to tři minuty bliká, projede nějaký "courák", pak 10s nic (projede jedno

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (adamsRP (18.8.2015 18:55)
Co je na tom zajímavého. Prostě předpotopní systém, co nerozlišuje nic moc víc než že někde je vlak nebo není vlak. Jasně. Prostě to jinak nejde udělat, od třicátých let, co vymysleli stávající systém, jsme se nepohnuli, a možná za sto, dvě stě let...

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (Loolek) (18.8.2015 18:52)
odkaz pro DYLYNY jako adams, nebo pro zvídavé, kdo chtějí vědět, jak věci fungují: http://www.machinegun.cz/o-zeleznicnich-prejezdech/

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (mrkevRP (18.8.2015 18:52)
@Satrif (13:58) To se dá vyřešit zákonnou úpravou. To, že instalovali něco co neměli právně ošetřené je spíš jejich hloupost..

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (sůl a pepř) (18.8.2015 18:45)
Tady nějaké zajímavé čtení, někdo třeba pochopí a jiný... ;-) http://www.machinegun.cz/o-zeleznicnich-prejezdech/

11817206_383341721869206_6257848280296660368_n.jpg (adamsRP (18.8.2015 18:34)
toztak: A proč bych sakra měl zastavit a vyčkávat na průjezd vlaku tři minuty, když je v té době ještě tři nebo čtyři kilometry od přejezdu (o těch speciálkách, kdy dokonce jen stojí o kus dál ve stanici nemluvě). A i kdyby, asi jen málokdo by projížděl přejezd v okamžiku, kdy by to opravdu od chvíle, kdy začnou blikat světla, znamenalo pravidelně jen ty tři minuty.

další...