VW emisna kontrola 23.09.2015 
Obrázek VW emisna kontrola
only red.lines matter flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough IT dinosauri Career change cyklus ruske propagandy
Komentáře (24) Komentovat Nezobrazovat

VW_emisna_kontrola.jpg (adflewrnmnm) (24.9.2015 22:11)
Koba: a norma EURO má zase úplně nesmyslně dvojí standardy pro diesel a benzín. Takže já s benzínem splňuju úplně stejný EURO jako nafťák, ale pro něj platí méně přísný limity...

VW_emisna_kontrola.jpg (Koba) (24.9.2015 18:08)
Ironie, že zrovna v USA, které jako jediná vyspělá země nepřijaly Kyotský protokol se můžou posrat z nějakých emisí navíc.

VW_emisna_kontrola.jpg (kravičkaRP (24.9.2015 16:57)
@adflewrnmnm: dost lidi nakonec skonci u koupe aut s preplnovanymi trivalci, start-stop systemem a spoustou zbytecnych elektronickych picovin proto, ze nechce ojete, ale chce nove. I kdyz treba to ojete je konstrukcne a technologicky podstatne spolehlivejsi, tak nove je nove, protoze vim jak jsem s nim jezdil a ze tam neni zadna past. A mezi novymi auty abys nejaky normalni benzin pohledal (krome Mazdy, zaplatpambu za ni)

VW_emisna_kontrola.jpg (adflewrnmnm) (24.9.2015 14:12)
hm: souhlasím. Lidi totiž nevědí, co chtějí. Sice na nový auta nadávají, ale pak přijde na lámání chleba a stejně si pořídí tu nenáviděnou novinku. Já jsem petrolhead a mám echt klasický auto... atmosférickej šestiválec 3l, benzín, sedan, zadní náhon... a ojetý se dá sehnat za solidní peníze. Jenže BFU si to stejně nekoupí, protože za stejný peníze má u konkurence větší kufr, papírově menší spotřebu a novější rok výroby. Jinými slovy, nikdo nikomu ty tříválce nenutí...

VW_emisna_kontrola.jpg (Hm) (24.9.2015 12:19)
Nedos - trh ty tříválcové sračky chce. V tom je zakopán i pes. Zákazník chce ideálně automobil, který nic nestojí, má slušný výkon a skvělou spotřebu. Pokud jste schopen navrhnout automobil do 200,000Kč včetně daně, který by se Vám líbil a splňoval by všechny normy EU, aby jej šlo zde prodávat, tak nevím na co ještě čekáte. Založte vlastní automobilku, budete bablionář. ;-)

VW_emisna_kontrola.jpg (.:Gembler:.RP (24.9.2015 11:41)
Ta jednotka na motoru pozna, kdyz je pripojena na tu diagnostiku, ktera se pouziva u toho mereni emisi a prepne motor do jakehosi 'eko' modu. Ono by to ani tolik nevadilo, ze to vypousti nejakej sajrajt navic, rekneme o 10-20%, ale 4000% uz je trochu moc, proto se to tolik resi. Ted si to vynasobte 11M aut :-/ nafta proste patri do kamen. Kdo chce skutecne usetrit, koupi si atmosferu benzin.

VW_emisna_kontrola.jpg (Sandokan) (24.9.2015 10:13)
Nejsem si jistý ale když se testují emise auto se připojuje na počítač takže jediné co mě napadá je, že po připojení na počítač se motor přepnul do "eko" režimu, jenž je sice "eko", ale zase má asi jiné nedostatky - například že netáhne. Tak to soudruzi vyřešili zřejmě tím, že po odpojení počítače přepli motor do "normálního režimu", kdy motor jede tak jak má

VW_emisna_kontrola.jpg (NedosRP (24.9.2015 9:58)
Může mi někdo vysvětlit co je špatně? Stále se jedná o moderní motory. není prostě blbě nastavená norma? Dřív byly motory motory, dneska to jsou 3 válcový sračky co se rozpadnou po 100 tis. KM.

VW_emisna_kontrola.jpg (Sandokan) (24.9.2015 9:40)
Hm - emisni limity nejsou soucasti loby EU, ale soucasti loby evropskych automobilek kterym si zajistuji nepristupnost trhu pro zaostale rusaky, cinany a tak podobne. Proste se rekne ze vase motory nesplnujou nas standard, a proto je na nas trh nepustime...

VW_emisna_kontrola.jpg (Hm) (24.9.2015 9:23)
Jen tak na okraj, co podle Vás vyjadřuje oktanové číslo? 8-)

VW_emisna_kontrola.jpg (Hm) (24.9.2015 9:21)
To je zase dáno trhem, v murice prostě větší znamená lepší. U nás na druhou stranu by nejradši lidi něco, co nic nestojí a nejlépe nic nežere a proto vládnou vozy v rozmezí 1800cc a 2200cc, s tím, že i ty už vytlačují vozy s motory i pod 1600cc. Nic to nemění na tom, že tady jsme, co se kontroly emisí u motorových vozidel týče, o takových 20 let pozadu. Podívejte se dnes na autobazary i inzerci, najdete plno automobilů s motory nad 2.5L až do 3.0L za zlomek ceny stejné ojetiny s menším motorem.

VW_emisna_kontrola.jpg (MlékařRP (24.9.2015 9:07)
Hm - pokud mi pamet slouzi, tak maji taky mene oktanovy benzin. Nemluve o absurdnich objemech motoru. Kazda prdel ma dve pulky. Pokud tedy maji prisnejsi emise na dany vzdvihovy objem, ale kazdy van ma 3,5L benzin, tak jsme tam kde jsme tady. 8-)

VW_emisna_kontrola.jpg (vmichoRP (24.9.2015 9:04)
Das Problem roka :D

VW_emisna_kontrola.jpg (VincenzoRP (24.9.2015 8:55)
Z VW sa idú posrať a na coal rolling sú ešte hrdí. Svet je divný.

VW_emisna_kontrola.jpg (Hm) (24.9.2015 8:51)
Emisní limity součástí loby EU? To ti řekla Koranteng nebo kdo teď vede zprávy na tv hovna? Na ten podvod přišli emeričani, protože oni mají mnohem přísnější emisní normy než my tady. Už v 80. letech bylo povinné v USA aby automobily tam prodávané měly elektronické vstřikování paliva, zatím co tady se stále prodávaly ty samé vozy s karburátory. Motocykly se tam prodávaly už tehdy s přifukováním vzduchu pod výfukové ventily, aby se snížil obsah emisí ve spalinách apod. Vytáhněte hlavy z prdele. ;-)

další...