Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(Janek) (9.5.2016 13:14)
|
S tim lihem sem to taky slysel od dedy. Byl na preskoleni v rusku na Mig23 a rusti technici o tom s radosti vypraveli jak se lih kradl, zapsaly se fiktivni lety a aby souhlasila spotreba paliva tak se kerosin nekde proste vylil do zeme. Jo a taky si odvezli kolo z Mig25 co se tam nekde valelo jako suvenyr. Pry je z neho porad pomnik na budejovickym letisti. |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(generál Kotlár) RP (9.5.2016 10:52)
|
50 let stará stíhačka. Je to úžasné, jak od počátku století do šedesátých let udělali v tomto oboru obrovský skok. A o deset let později s tim přeletěl poručík Bělenko do Japonska a USmani to ihned beskurychle okopírovali. |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(generál Kotlár) RP (9.5.2016 10:47)
|
Ethanol se smíchává s propanolem právě proto, aby nemohl být zneužit k chlastání. |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(Boo) (9.5.2016 10:34)
|
Na let potreboval Mig25 asi pul tuny ethanolu pro odmrazovaci system. V rusku to bylo pochopitelne pak nejpopularnejsi letadlo protoze zakladny meli obrovske zasoby lihu |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(Easyde) RP (2.11.2015 7:21)
|
Ne ze by to byl spatnej pohled, ale dejte si www.airliners.net a heslo Mig 25 a lepsich jich mate tuny. |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(PaulZy) RP (1.11.2015 21:19)
|
Krabice, stejně jako nástupce |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(memphis) (1.11.2015 17:12)
|
(Pe:li:can2) ak narušitel letí v 12-tych tisícoch, kolko trvá normálnemu lietadlu (napr mig-29) pokým nastúpa jeho výšku, respektíve kde bude ten narušitel??? (možno doma v pyžame) preto taká maximálka... a zase načo frajerčiť lietadlo s 3,2M keď tým tolko nelietajú??? |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(Pe:li:can2) (1.11.2015 15:34)
|
(memphis) Jenže reálně nebylo nutný to letadlo honit do takovejch rychlostí. Primárně to byl interceptor, ne průzkumné/špionážní letadlo jako SR-71. |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(klevert) (1.11.2015 14:30)
|
lišktopýr |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(memphis) (1.11.2015 10:41)
|
tak zopár informácii:
ak lietadlo dosiahlo 2,8M motor začal točiť hrozne vysoké otáčky, a pri 3,0M bol na odpis, pri 3,2M sa začala rozpadať turbína
pri rýchlosti 3,2M bolo celé lietadlo na odpis
takže rusi si postavili túto obludu na jeden let... a blackbird mohol lietať donemoti
plus iránsko-iracká vojna - F14 proti Mig-25 a hádajte kto z tohto boja vyšiel ako víťaz F-14
nehovorím že to bolo na prd lietadlo, ale v tejto kategórií boli aj lepšie |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(LemonFR) RP (31.10.2015 20:22)
|
Pichi: Problém je, že Blacbird bol neskutočne drahý, zatiaľ čo toto malo len trochu zvýšené náklady na predletovú údržbu (únava materiálu). Okrem toho tým Sovieti udali tempo v tom, že bombardéry sa už nenesú a prakticky všetky úlohy vykonávajú viacúčelové stíhačky (ak si odmyslíme "neviditeľné" stroje, ale to je iná kapitola). |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(letec) RP (31.10.2015 19:39)
|
je to ruská ocelová mrcha stavěná na rychlost. Rusové přišli na to že když to lítá 3000 kmh nemusí to být z lehkého titanu jako SR71. Narozdíl od SR71 je to ale pouze rychlý interceptor, primární role - donést rakety k cíli co nejrychleji a vystřelit. Nicméně proti F15 řízeným z AWACSe to prostě nemá radary ani rakety - prakticky si dneska ani nevystřelí... |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(Pichi) (31.10.2015 18:10)
|
@weghgreahrae: Máš v tom guláš chlapče. MIG-25 byl vyvíjen jako odpověď na North American XB-70 „Valkyrie“, XF-103 „Thunderwarrior“, Lockheed YF-12 a z něj odvozený Lockheed SR-71 „Blackbird“, nebo XF-108 Rapier. Když něco vyvíjíš jako odpověď, tak to obvykle znamená, že jsi pozadu. SR-71 byl zařazen do operačního nasazení v roce 1968 (8.3. Okinawa). MiG-25P byl zařazen do operačního nasazení 1972 Mimochodem akční rádius letounu je 300 km Máš v tom gulášek chlapče. |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(LemonFR) RP (31.10.2015 17:35)
|
Na tú rýchlosť sa dodnes stroje nechytajú, lebo prináša kopu problémov. Ale kopa vecí z toho lietadla je používaná dodnes. |
|
Mig_25__28Foxbat_29.jpg
(Y) RP (31.10.2015 16:05)
|
Krasny stroj. Related: [odkaz] |
|