Hry skoncili
(truhlik_fredy) RP (24.2.2016 21:16)
|
vies nemusis mat len jedno zariadenia, mam monitor, mam headset a aj tak stale si myslim ze je to prehypovane a zas take bezchybne to nie, ludi to po case aj prejde atd.. 2D ma kopec vyhod. motion sickness je pre hypsterov, ked chces vydrzis naucis sa a zvyknes si (ale to nie je menej kravina). Preostrovanie oci ide o tom ze ak hras kompetitivne 4 hodiny tvoje reflexi kym zaostris a zastrelis nieco su proste o kusok pomalsie ako ked v 2D mas ostre vsetko stale a len strielas po com chces |
|
Hry skoncili
(Mem) RP (24.2.2016 9:22)
|
truhlíku, o čem to vlastně píšeš, o 3D monitoru? To samozřejmě nejde s VR brýlemi srovnávat, a nejde jen o periferní vidění, ale taky o reakci na otáčení a pohyb hlavy v prostoru. Tu zmínku o přeostřování jsem pak už vůbec nepochopil, u Riftu/Vive ostříš do nekonečna (naopak by byl problém zaostřit na něco blíž než cca 50 cm, proto se i GUI umisťuje dál) a fyzicky vnímáš kilometrové vzdálenosti. U 3D stříleček je problém jiný, motion sickness, ale i to jde řešit. [odkaz] |
|
Hry skoncili
(truhlik_fredy) RP (23.2.2016 21:26)
|
Mem: a kym si nespravis vlastne a lepsie tak nepochopis ze to co sa chystaju predavat je dost sracka a nie je mesias co vyriesi vsetko, kopec hernych stylov je absolutne na hovno, napriklad mal som v 2005 celkom seriozne 3d setereo okuliare este predtym ako sa idu posrat vsetci a pekne 1600x1200 s 260Hz (monitor vazil asi 40kg) ale i ked to chodilo dobre a bolo to pekne, nejake herne styly sa proste na to nehodia a osobne i 3d strielacky som radsej hral 2d len preto lebo mi oci nemusia preostrovat |
|
Hry skoncili
((s)kolemjdouci) (23.2.2016 20:48)
|
a k tomu bude nejspis i hype s tou SAO hrou... takze kdo vi |
|
Hry skoncili
(Mem) RP (23.2.2016 20:33)
|
„i kdyby za to někdo chtěl dát ty peníze ( jako že těch nadšenců zase tolik nebude“ Asi sis nevšiml, že předprodeje jsou beznadějně vyprodané na x měsíců dopředu, ukazuje se, že poptávka je obrovská (a přiživuje to i hype dalších výrobců, VR bylo i na MWC), tenhle rok bude problém tady VR brýle vůbec sehnat a ne řešit cenu...
|
|
Hry skoncili
(Mem) RP (23.2.2016 20:30)
|
kutaragi: To je pořád dokola. Dokud to nezkusíš, tak to prostě nepochopíš, to nejde přesvědčivě popsat. To nejsou 3D televize/monitory, tohle je úplně nové (a konečně použitelné) paradigma. Oculus Rift je primárně pro hraní vsedě, takže žádný vyhrazený prostor nepotřebuješ, to jen pro HTC Vive. A už dneska mají lidi Kinecty a taky kvůli tomu potřebují x metrů volného místa před televizí, takže to fakt zásadní problém nebude. Prostě zkusíš a pak to (nejspíš) budeš chtít. |
|
Hry skoncili
(kutaragi) RP (23.2.2016 20:24)
|
nic na hlavě ( kde že jsou 3D televize ) a dost dobře nevím co se bude dít když se do toho sám někdo navlíkne a zazvoní mu pošták na zvonek . Ale věřím že na efekt to je dobré. Mohlo by to fungovat v hernách nebo v něčem jako byly Lan kavárny kam se chodilo hrát. Nemyslím si že se to prosadí ve hrách obecně a že se to prosadí na hraní do obýváku. |
|
Hry skoncili
(kutaragi) RP (23.2.2016 20:22)
|
může to být fajn pro nějaký herny ale nevěřím tomu že si to někdo bude pořizovat domů, i kdyby za to někdo chtěl dát ty peníze ( jako že těch nadšenců zase tolik nebude ) málokdo si na to může vyhradit aspon malou místnost která je k tomu třeba. Je tam prostě pořád moc otazníků k tomu aby to revoluce mohla být. Možná tak za pět let až bude cena pod deset tisíc komplet a bude na to software který stojí aspon za zmínku ( jako že ted prostě není ) a i tak to bude mít problém protože lidi prostě nechtějí mít |
|
Hry skoncili
(Trolo) (23.2.2016 9:19)
|
early acces survival sandboxes xDD to rika jak pojem, ale ve skutecnosti je tech nedokoncenejch radoby her fakt hodne.... |
|
Hry skoncili
(Mem) RP (23.2.2016 7:14)
|
To by bylo na světě krásně, kdyby se k věci vyjadřovali ti, kteří o tom něco vědí, že (v případě nových VR tedy ti, kteří měli možnost vyzkoušet alespoň prototypy). Opravdu je mimo srovnávat to s pokusy před 20 lety, když teprve teď se překonává hranice pro pocit vnoření (nízká latence, přesné 3D pozicování a rotace). Hotové PC + Oculus Rift začínají na 1499 dolarů, spousta hráčů už výkonné PC má (maximálně provede upgrade GPU). Ale pozor, nikdo vám to nenutí, jen zkrátka nebudete součástí revoluce. |
|
Hry skoncili
(kutaragi) RP (23.2.2016 4:42)
|
o VR revoluci se bude mluvit až nějaká nastane, zatím máme na trhu přístroj za 20 tisíc ke kterému je třeba pc za 30 tisíc a na to všechno pár krásných demo her ze kterých je vám po pěti minutách špatně. |
|
Hry skoncili
(co to doprdele je?) RP (22.2.2016 21:57)
|
Ano změnilo. INVEX zrušili. |
|
Hry skoncili
(Pivo) RP (22.2.2016 21:27)
|
O VR revoluci jsem naposled slyšel v roce 1996 na INVEXu... zapařil jsem si tam Descenta s VR helmou. Změnilo se od té doby něco? |
|
Hry skoncili
(truhlik_fredy) RP (22.2.2016 21:20)
|
VR revolucia je ztrata casu. |
|
Hry skoncili
(Mem) RP (22.2.2016 20:53)
|
Vydat v roce 2016 video o počítačových hrách, jejich minulosti a budoucnosti, a vůbec nezmínit VR revoluci, tak to byla kvalitní ztráta času... |
|