1950aerotrain.jpg
(cern0usek) RP (9.5.2016 13:41)
|
Plus bezpecnost. Hodne designovejch ustupku se dela kvuli bezpecnosti chodcu apod. |
|
1950aerotrain.jpg
(generál Kotlár) RP (9.5.2016 8:57)
|
Nekompaktní krabice To byl právě logický vývoj, přece. Najednou všichni měli plný zuby kulatých aut a zamilovali se všichni do hranatých a vydrželo to dobrých dvacet let. U nás už na konci 60.let žigulíky, Wartburgy, Cortiny Simcy byly hranatý a byly to hrdě hranatý tvary.A ceá 70. a 80.léta kralovala hranatá auta. Pak v 90.letech nastal veký návrat do kulatých tvarů. Po dvaceti letech hranatých. |
|
1950aerotrain.jpg
(Dežon) (9.5.2016 8:34)
|
Stejně nechápu, kde se vzal ten ten divnej zlom v designu cca na konci 60tých let (?). Vyráběly nádherný aerodynamický (nejen) auta a najednou šup, teď budou "in" ošklivý nekompaktní krabice... |
|
1950aerotrain.jpg
(Y) RP (8.5.2016 17:39)
|
Aerotrain by Charles Jordan |
|
1950aerotrain.jpg
(Stromisko) RP (8.5.2016 13:58)
|
Kdyby tenkrát nebylo roumenistů, tak jsme dnes světová velmoc. |
|
1950aerotrain.jpg
(kslves) (8.5.2016 13:52)
|
@Koholik Al wat |
|
1950aerotrain.jpg
(Koholik Al) (8.5.2016 13:49)
|
bongo: ježíš, stokrát vyvrácený mýtus a stále se najdou tací, kteří tomu věří. Jo, za komunistů bylo líp, rohlíky stálý pár haléřů,... |
|
1950aerotrain.jpg
(bongo) (8.5.2016 13:44)
|
škoda, že komouši byli komouši....kdyby tenkrát nebylo komunistů, tak jsme dnes světová velmoc..... |
|
1950aerotrain.jpg
(Ja1.) RP (8.5.2016 13:03)
|
jj, to boli v 50tych rokoch plany, snivali aj jadrovych lokomotivach |
|
1950aerotrain.jpg
(Garfield) (8.5.2016 10:51)
|
lokomotiva Tatra 603.000 |
|
1950aerotrain.jpg
(Past) (8.5.2016 10:03)
|
1950s font, wow! |
|
1950aerotrain.jpg
(mobiuS) RP (8.5.2016 8:56)
|
co to tu dělá, dneska není úterý |
|
1950aerotrain.jpg
(Lorraine) RP (8.5.2016 8:50)
|
Fallout |
|