Learning_To_Multiply.jpg
(vmicho) RP (22.7.2016 15:21)
|
A preco "japanese kids" pouzivaju korejsku kalkulacku? |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(Garfield) (19.7.2016 12:03)
|
729 odpověděl Švejk nemrkaje. |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(kurva kotna) (17.7.2016 0:28)
|
a takto nejak vzniklo japonské písmo |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(zoki) RP (16.7.2016 23:20)
|
Ja skapem. Prvé dva príklady som mal z hlavy skôr spočítané ako by som naťahal čiary. |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(mrkev) RP (16.7.2016 20:19)
|
@Xask To je "rychlejší" jedině pokud jsi procesor co má problém s násobením stomístných čísel, jinak fakt ne. |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(pc2005) (16.7.2016 18:38)
|
Předpokládám, že pokud se budou násobit 3 čísla, tak se to bude škálovat do "krychle", pro čtyři do "tesseractu" atd. |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(Xask) (16.7.2016 17:52)
|
Tohle je ještě rychlejší: https://www.youtube.com/watch?v=w4Dy7v-Y5-Y
|
|
Learning_To_Multiply.jpg
(aarcher d) (16.7.2016 13:42)
|
podla mna je toto len graficke znazornenie nasej metody tie vacsie cisla aj tak musi zasa scitavat vysledky a myslim ze takto to niekto robil ovela davnejsie nez niekto prisiel na tu nasu metodu |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(mrkev) RP (16.7.2016 13:13)
|
Viz třeba právě druhý příklad. Spodní řádek grafického výpočtu je 5, 20, 30, což odpovídá 730 (5 stovek, 20 desítek a 30 jednotek), horní řádek grafického výpočtu má 1, 4, 6, což (protože jsou všechno čísla do deseti) odpovídá přímo druhému řádku výpočtu pod sebou. |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(mrkev) RP (16.7.2016 13:07)
|
Vždyť je to oboje prakticky stejná metoda (tj. postupné násobení různých řádů a pak vzájemný součet), jen my to píšeme přímo a přeskakujeme jeden součet, oni graficky. |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(JSBD) (16.7.2016 12:54)
|
...divejte se na to jako na cinske pocitadlo: jednoduche a rychle na urcite typy uloh; a teorii a podstatu matematickych operaci nemusite vyubec chapat - staci jednoduche scitani...
takze pro urcite typy vypoctu, pokud jeste nemaji nasobeni v maliku a potrebuji vysledek rychle, tak tato mechanicka "pocitadlova" metoda smysl ma...
samozrejme, ze ve sve dobe revolucnimu arabskemu (indickemu) pozicnimu systemu s rady po desestinasobsich se ve sve obecnosti a univerzalnosti vyrovnat nemuze |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(Ziriath) RP (16.7.2016 12:09)
|
Ne, fakt, jak mají takhle spočítat třeba 109*23? |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(Ziriath) RP (16.7.2016 11:57)
|
A nesmí zapomenout, když někde v těch násobcích mají nulu. |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(Poody) RP (16.7.2016 11:47)
|
Taky mi to přijde jako blbost..
Naše metoda je sice asi těžší, ale zas tam není tolik místa na chyby |
|
Learning_To_Multiply.jpg
(senna..) (16.7.2016 11:44)
|
japonci maji proste radi slozite veci, ne vzdy je to vyhodne |
|