Ford_prevodovky.jpg
(Abdul_Hasan) RP (19.8.2016 0:21)
|
Gebirgehund: na ICE se to něco vysere na válci -> máš tři další. Na elektromotoru se ti dosere cokoliv a nedojedeš si ani do sámošky pro rohlík. |
|
Ford_prevodovky.jpg
(Gebirgehund) (16.8.2016 21:53)
|
Nejspolehlivejsi je elektromotor bez prevodovky. |
|
Ford_prevodovky.jpg
(quido.speedy) (premium) RP (16.8.2016 20:53)
|
Z principu CVT přenáší výkon po jediném nekonečně slabém prstenci (nebo třech pospojovaných diferákem). Jinak drží motor v nejekonomičtějších otáčkách. To je fakt. Nespolehlivější bude (čtyřstupňový) HDM automat... |
|
Ford_prevodovky.jpg
(TucoS) (16.8.2016 9:52)
|
ASX: to by mě taky zajímalo. Teorie vypadá slibně, ale mám s tím nulový zkušenosti z praxe |
|
Ford_prevodovky.jpg
(ASX) (16.8.2016 7:58)
|
A co CVT? Není to lepší řešení než stupňovej automat?
|
|
Ford_prevodovky.jpg
(TucoS) (16.8.2016 1:34)
|
shelson: no jo, jenže manuály vyměkly taky... všechno vyměklo. Já osobně vlastním třílitra, zadokolku, manuál relativně ze staré školy... no a člověk zvyklej na fábii v tom bude na křižovatce skákat jako by právě vylezl z autoškoly, to mi věř... teda pokud se do toho auta vůbec dostane, protože za kliku je nutný vzít tak čtyřnásobnou silou oproti vw a spol. |
|
Ford_prevodovky.jpg
(shelson) (16.8.2016 0:50)
|
co sa tyka automatickej, bud ste machri v prepinani modov automatu alebo mate prevodovku s umelou inteligenciou alebo vam spohodlnel so zadkom aj mozog a uz ani neviete preco bolo jazdenie autom zazitkom...vsetko je to teraz (min 90%) bezpecnejsie a zaroven (100%) nudnejsie |
|
Ford_prevodovky.jpg
(shelson) (16.8.2016 0:39)
|
preco nema spiatocka synchro? |
|
Ford_prevodovky.jpg
(Ja1.) RP (15.8.2016 23:04)
|
na kolony a teren klasicka hydrodynamicka, vykon je prenasany furt, ziadne cukanie |
|
Ford_prevodovky.jpg
(TucoS) (15.8.2016 21:07)
|
Vysmátá Bestie: samozřejmě že máš pravdu. Ale člověk zvyklej na manuál je na cukání zvyklej |
|
Ford_prevodovky.jpg
(kokoloko) (15.8.2016 20:55)
|
androidka: Ne, v USA se s manuálem neučí
Jinak je spousta převodovek se synchronizovanou zpátečkou, kde to úplné zastavení a čekání není potřeba, třeba MTX-75, když jsme u těch Fordů. |
|
Ford_prevodovky.jpg
(Nouma) (15.8.2016 20:29)
|
2JanKoo - no jo, ale zpatecka tam jde blbe i tak, zvlast kdyz se na to vic kvaltuje - treba pri parkovani Proste vlastnost. |
|
Ford_prevodovky.jpg
(androidka) (15.8.2016 20:06)
|
V USA se sice s manuálem učí, ale pak přejdou tady na ten krám a nic jiného už potom nezvládaj. |
|
Ford_prevodovky.jpg
(Vysmátá Bestie) (15.8.2016 19:59)
|
No, nevím. DSG je špatná na rozjezdy a poskakování v koloně. |
|
Ford_prevodovky.jpg
(TucoS) (15.8.2016 16:36)
|
Demeter: bingo! DSG je ideální pro lidi, kteří byli zvyklí na manuál, protože DSG je v podstatě robotizovaný manuál, jen trošku složitější (dvě spojky a vše, co k tomu patří). Proto má v "manuální" Evropě takový úspěch. |
|