big company is not everything 01.04.2017 
Obrázek big company is not everything
debiliens 2 cyklus ruske propagandy MakeRoumingFunnyAgain-paniKlausova australske studentky veteriny2 australske studentky veteriny1 CR tech fixed
Komentáře (20) Komentovat Nezobrazovat

big_company_is_not_everything.jpg (cern0usekRP (3.4.2017 11:00)
Kazdej tvrdi, ze neni podplacenej....

big_company_is_not_everything.jpg (generál KotlárRP (2.4.2017 18:17)
Programátor v posilce bere hovno.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (2.4.2017 17:58)
Člověk na mojí pozici v Montrealu skutečně bere o dobrých 40% víc než já, a já na naše poměry nejsem zrovna podplacenej. Jako to se lidem tady fakt zdá tak strašně divný že platy stejných zaměstnaní jsou v různých částech světa výrazně odlišné? Já myslel že to je celkem známej fakt.

big_company_is_not_everything.jpg (KošRP (2.4.2017 16:58)
Programátor v poslku asi nebere 50 % mzdy programátora v Montrealu.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (2.4.2017 9:32)
Proč bych měl vykládat takovou blbinu, Milanese? Život v Polsku je cirka o 30% lacinější než v Montrealu, zatímco mají v Montrealu asi 2x vyšší průměrný plat. Takže za 40 milionů si v Montrealu koupíš výrazně míň než za stejných 40m ve Varšavě. To se týká i vývojářů. Průměrný plat je jen způsob, jak se tohle dá říct bez zbytečnýho okecávání. Jestli najdeš, kolik berou vývojáři CDP: Red a kolik v Bioware Montreal, sem s tím, to by mohlo bejt zajímavý. [odkaz]

big_company_is_not_everything.jpg (qw2) (2.4.2017 9:24)
Navíc v Polsku je díky dotacím v Kanadě dráž.

big_company_is_not_everything.jpg (MilaneseRP (2.4.2017 8:36)
Povykladej nam treba to, jak vyvojari ve Varsave berou 950 dolaru, to by me pomerne zajimalo.

big_company_is_not_everything.jpg (touristRP (2.4.2017 0:26)
Este nam nieco povykladaj.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 23:22)
Ale uznávám, že čert ví, jaká část těch rozpočtů byla použita na skutečný vývoj a jaká část na marketing - extrémní situace by byla, kdy půlka rozpočtu W3 jde do marketingu (40m na vývoj) zatímco ME: A dostalo všech 40M na vývoj. Což i tak samozřejmě nemění nice na tom že v Kanadě je výrazně dráž než v Polsku.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 23:09)
A pointa? Nuže, přijde mi vtipný jak si lidi myslí, že CD Project: Red je nějaký malinkatý indie dev house, přičemž opak je pravdou a W3 vůbec nebyla laciná hra na které by dělalo jen pár lidí v malém studiu. (ME: A prý vyvíjelo kolem 200 vývojářů zatímco W3 nějakých 250) - vony tyhle informace nejsou úplně tajný. A taky si nejsem úplně jistý proč bychom neměli být hrdí na to, že Polské studio se stalo takhle velkým a vlivným.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 23:02)
Ano, samozřejmě, že W3 je násobně rozsáhlejší a propracovanější hra. Dobře, tak teď pro ty, co úplně neumí počítat: W3 měl dvojnásobný čistý rozpočet než ME: Andromeda (81M vs 40M). W3 byl vyvíjen ve Varšavě v Polsku a ME: A v Montrealu v Kanadě, přičemž Montreal má zhruba dvounásobný průměrný plat, takže ME: A ty peníze utratil asi tak 2x rychleji (i když tam je těch faktorů samozřejmě více.) Všechny tyhle "Polopravdy" si můžeš ověřit asi tak minutou googlení.

big_company_is_not_everything.jpg (BizmatekRP (1.4.2017 22:53)
Taky jsi zapomněl zohlednit, že W3 je násobně rozsáhlejší a propracovanější hra, takže si ty svoje polopravdy můžeš strčit do prdele

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 18:55)
Děkuji, Prommy, zapomněl jsem zohlednit vyšší platy lidí, kteří otevřeně nesnáší "bílý" a srovnávají znásilnění ve hře se Skutečnm (ať už je Skutečn kdekoli). Tuším berou o nějakých 15 dolarů měsíčně víc a obvykle se jedná o databázové specialisty.

big_company_is_not_everything.jpg (PrommyRP (1.4.2017 18:44)
Fenixi jenže v cd projekt red nedělaj lidi co otevřeně nesnáší bíly a srovnávaj znásilnění ve hře se skutečnm

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 15:59)
Rozpočet pro vývoj W3: 81 milionů dolarů. Průměrná mzda ve Varšavě: cca 950 dolarů měsíčně. Rozpočet pro vývoj Mass Effect: Andromeda: 40 milionů dolarů. Průměrná mzda v Montrealu: cca 2000 dolarů. Ano, takže Andromeda efektivně pracovala zhruba s 1/4 kapitálu, který měl k dispozici Witcher 3 vzhledem k rozpočtu a průměrnému platu zaměstnancům.

další...