ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(Scarabeus) RP (4.4.2017 18:05)
|
Žák očividně nepochopil zadání. Učitel měl vysvětlit a nabídnout opravný pokus. Kecy o případné žákovo genialitě si strčte do prdelí |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(x14) RP (2.4.2017 14:53)
|
akorát toto není ani náhodou matematicky test, ale jazykový... |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(kruciprdel) (1.4.2017 22:42)
|
Což bych druhákovi samozřejmě hezky vysvětlil a bez váhání mu dal opravnej pokus. |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(kruciprdel) (1.4.2017 22:40)
|
slovní zadání může být matoucí, ale znaménko "rovná se" znamená prostě "rovná se". Nejasné zadání jednoznačně ujasněno u každého příkladu zvlášť. |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(wick) RP (1.4.2017 21:08)
|
mel dostat za 6 |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(Hnidopich) (1.4.2017 20:38)
|
Zapiste nasledujici cisla != zapiste cisla nasledujici po. Za 5, sednout. |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(avan) RP (1.4.2017 19:51)
|
"nejen že ten klučina splnil zadání ale ještě navíc si to sám o dost ztížil"
- jo, a prave preto dostal za 5 pravom; zmrdov co bezdovodne komplikuju jednoduche zadania snad nechcu v ziadnej praci |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(FGF) (1.4.2017 19:39)
|
šprt - přesně, ujasnit si zadání a přezkoušet dle ujasněných pravidel, pokud vpořádku není důvod nedat to tomu žákovi. |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(šprt) RP (1.4.2017 19:27)
|
No teda nevím, od kdy následující znamená automaticky "o 1 větší", když není daná řada nikde naznačená. Nicméně souhlasím s tím, že je zjevné, kde se stala chyba a žákovi bych osobně zadání vysvětlil a nechal si ho to opravit a pokud už by to zvládl, tak bych mu dal dobrou známku |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(mimísek) (1.4.2017 17:40)
|
souhlas s neregistrovaný Jan. nejen že ten klučina splnil zadání ale ještě navíc si to sám o dost ztížil přemýšlením jaké číslo následuje. Dal bych mu teda 1- nebo 2 podle toho jak přísná je tam penalizace za jednu chybu (12 vs 20). píča učitelka si to ale ulehčila tím, že místo vysvětlení látky mu napařila 5 (píšu píča učitelka, mužský učitel by v tom ten vzorec poznal na první pohled) |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(Jargoon) (1.4.2017 16:23)
|
Aspergerův syndrom, myslím... |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(generál Kotlár) RP (1.4.2017 15:40)
|
Chytrolín. |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(neregistrovaný Jan) (1.4.2017 15:20)
|
To je smutné. Učitel matematiky by tenhle vzorec rozluštit měl a nevidím důvod, proč nedat nejlepší známku. Učitelé slepě plnící a vyžadující ty správné kolonky nejsou zrovna přínosní učitelé... |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(MajklDejvid) RP (1.4.2017 13:38)
|
Tam si spletl dvacet a dvanáct, což je ještě celkem pochopitelná chyba. |
|
ucitel_nepochopil_zadani.jpg
(kokotmut) RP (1.4.2017 13:38)
|
ilfirinn : nikdo není neomylný , zřejmě si to spletl s dvanáct |
|