ucitel nepochopil zadani 01.04.2017 
Obrázek ucitel nepochopil zadani
jenom ukradli bohuzel my MakeRoumingFunnyAgain-DrinkAndDrive sach mat zapade MakeRoumingFunnyAgain-paniKlausova falesny psychiatr ale pravy STBak
Komentáře (20) Komentovat Nezobrazovat

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (ScarabeusRP (4.4.2017 18:05)
Žák očividně nepochopil zadání. Učitel měl vysvětlit a nabídnout opravný pokus. Kecy o případné žákovo genialitě si strčte do prdelí :)

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (x14RP (2.4.2017 14:53)
akorát toto není ani náhodou matematicky test, ale jazykový...

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (kruciprdel) (1.4.2017 22:42)
:) Což bych druhákovi samozřejmě hezky vysvětlil a bez váhání mu dal opravnej pokus.

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (kruciprdel) (1.4.2017 22:40)
slovní zadání může být matoucí, ale znaménko "rovná se" znamená prostě "rovná se". Nejasné zadání jednoznačně ujasněno u každého příkladu zvlášť.

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (wickRP (1.4.2017 21:08)
mel dostat za 6

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (Hnidopich) (1.4.2017 20:38)
Zapiste nasledujici cisla != zapiste cisla nasledujici po. Za 5, sednout.

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (avanRP (1.4.2017 19:51)
"nejen že ten klučina splnil zadání ale ještě navíc si to sám o dost ztížil" - jo, a prave preto dostal za 5 pravom; zmrdov co bezdovodne komplikuju jednoduche zadania snad nechcu v ziadnej praci

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (FGF) (1.4.2017 19:39)
šprt - přesně, ujasnit si zadání a přezkoušet dle ujasněných pravidel, pokud vpořádku není důvod nedat to tomu žákovi.

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (šprtRP (1.4.2017 19:27)
No teda nevím, od kdy následující znamená automaticky "o 1 větší", když není daná řada nikde naznačená. Nicméně souhlasím s tím, že je zjevné, kde se stala chyba a žákovi bych osobně zadání vysvětlil a nechal si ho to opravit a pokud už by to zvládl, tak bych mu dal dobrou známku

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (mimísek) (1.4.2017 17:40)
souhlas s neregistrovaný Jan. nejen že ten klučina splnil zadání ale ještě navíc si to sám o dost ztížil přemýšlením jaké číslo následuje. Dal bych mu teda 1- nebo 2 podle toho jak přísná je tam penalizace za jednu chybu (12 vs 20). píča učitelka si to ale ulehčila tím, že místo vysvětlení látky mu napařila 5 (píšu píča učitelka, mužský učitel by v tom ten vzorec poznal na první pohled)

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (Jargoon) (1.4.2017 16:23)
Aspergerův syndrom, myslím...

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (generál KotlárRP (1.4.2017 15:40)
Chytrolín.

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (neregistrovaný Jan) (1.4.2017 15:20)
To je smutné. Učitel matematiky by tenhle vzorec rozluštit měl a nevidím důvod, proč nedat nejlepší známku. Učitelé slepě plnící a vyžadující ty správné kolonky nejsou zrovna přínosní učitelé...

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (MajklDejvidRP (1.4.2017 13:38)
Tam si spletl dvacet a dvanáct, což je ještě celkem pochopitelná chyba.

ucitel_nepochopil_zadani.jpg (kokotmutRP (1.4.2017 13:38)
ilfirinn : nikdo není neomylný , zřejmě si to spletl s dvanáct

další...