Made In 1969 02.04.2017 
Obrázek Made In 1969
debiliens 2 MakeRoumingFunnyAgain-paniKlausova cyklus ruske propagandy australske studentky veteriny2 australske studentky veteriny1 MakeRoumingFunnyAgain-auticko
Komentáře (43) Komentovat Nezobrazovat

Made_In_1969.jpg (..) (4.4.2017 18:13)
Kit: hezké, má to něco do sebe. Ačkoli preferuju něco jinýho, vůbec mě to neuráží. Ale jak říkáš, je to finančně náročné, protože V6 v takovým autě je naprostý minimum, chce to V8. Taky jsem si v Chrysleru všimnul jedné psychologické věci: v tom autě se člověk nemůže na nikoho zlobit, nebo spěchat... jen tak si pluješ krajinou. Zatímco můj bramborák je naprostej opak, ten v 80 kmh působí jako rozzuřenej pitbull na vodítku :-D

Made_In_1969.jpg (..) (4.4.2017 18:00)
Prawda: díky, asi zařadím Méďu Béďu C jako kandidáta na další auto :-)

Made_In_1969.jpg (VM) (4.4.2017 12:49)
Hezké to je, ale lednici nebo cokoliv delšího bych v tom vozit nechtěl. Na odvoz víc jak dvou lidí to taky nevypadá.

Made_In_1969.jpg (Kit) (3.4.2017 19:12)
.. ja ti rozumim, a sportovni moderni auta mam taky rad. Ale kdybych na to mel, tak radsi jezdim v tomhle: doporucuji od 18. minuty https://www.youtube.com/watch?v=-ChAd3dxXRc&t=496s Za soucasnych cenovych podminek benzinu je to dost financne narocne, ale to nic nemeni na tom ze ty klasicky ameriky se na rozdil od passata vznasi nad zemi ciste diky tvrde krute fyzice nekolikatunove krabice na kolech. Jistou davku pocitu bezpeci vysoke hmotnosti v kombinaci s opravdu silnym motorem nelze zaprit. :-)

Made_In_1969.jpg (tdkb) (3.4.2017 16:28)
...maybe if you are a fag, that is

Made_In_1969.jpg (Prawda...) (3.4.2017 11:10)
Teď mám w202 C200 CGI, a když to srovnám s mladšími vozy konkurence, tak se nestačím divit, co dnes lidi kupují. Měl jsem i 190E. Pro zajímavost, můj otec jezdi Toledo II 1.9TDi a když jsem mu říkal, že starší MB je lepši než jeho VW koncern, tak se divil. Potom se mu 1.9TDi porouchalo, tak jsem mu na týden půjčil moje MB na dojíždění do práce, a teď se dívá po inzercích, že by si taky koupil MB. Díly jsou fakt levné (krom airmaticu/da se elminovat) a v zimě je to obzvláště radost, pokud nebydlíš na horách.

Made_In_1969.jpg (..) (3.4.2017 11:02)
M-B mě hrozně zajímá, ale znám jen jednoho člověka, kterej ho měl a ani ten ho už nemá. Souhlasím, že BMW je moc "složitý". Jak na opravy, tak na ovládání (neodpustí ti žádnou chybu, začátečníkovi tam obvykle bliká DSC jako na diskotéce).

Made_In_1969.jpg (Prawda...) (3.4.2017 10:57)
Neříkám, že má každý jezdit v Německé zadokolce, jen říkám, že by si měl každý zkusit i vozy jiných automobilek předtím, než jde a zaplatí 1.5 míče za novou Škodovku.

Made_In_1969.jpg (Prawda...) (3.4.2017 10:54)
@C300: Ano, souhlasím, že na světě je více automobilek než jen VW/Škoda s 1.9TDi. Naštěstí nejsem součástí kultu 1.9TDi a sáhl jsem po 20 let starém Mercedes-Benz, za ty samé peníze jako o chlup mladší Octavia/Passat okolo roku 2000. Už asi u MB zůstanu, když v starším voze MB máte lepší dílenské zpracování, jízdní vlastnosti, jednodušší údržbu a opravy, nižší ceny náhradních/spotřebních dílů, než ve VW vozech (jel jsem fungl Scoutem a Superbem = nechápu, kdo si to kupuje). BMW je na mě zbytečně složité.

Made_In_1969.jpg (..) (3.4.2017 10:42)
Já vím, že pořád stáčím debatu ke sportovnějším autům, ale já si neumím pomoct, sportovnější auta mi víc sedí. Kdybych každej den dojížděl šedesát majlí do práce po freeway, asi bych na to koukal jinak, než když se pohybuju přes týden po městě pěšky a o víkendu vytáhnu sporťáka a jedu za město na výlet :-)

Made_In_1969.jpg (..) (3.4.2017 10:31)
Hele ale jak jsem naznačil dole, já jsem jel mnohokrát v Chrysleru 300 jako řidič i jako spolujezdec vzadu. No a musím říct, že nechápu, proč si někdo na "dopravu z A do B" kupuje auta typu passat. Ten Chrysler nejede, ten se vznáší nad povrchem silnice, se 190 cm si sednu dozadu a mám místo na nohy i nad hlavou, namísto sedaček tam jsou křesla lepší než mám doma v obýváku, převodovka řadí úplně sametově, že to po chvíli přestanete úplně vnímat.

Made_In_1969.jpg (..) (3.4.2017 10:24)
Kit: evropský sportovní auto nedrncá, ale dává řidiči informace o vozovce a gripu. Je obrovský rozdíl mezi uskákanou škodovkou nebo BMW M3. To první prostě jen drncá, to druhý ti řekne, že jsi právě pravým zadním kolem přejel šneka. Kdo nezažil, nepochopí.

Made_In_1969.jpg (Kit) (3.4.2017 6:41)
Zasadni nepochopeni klasickych americkych aut v EU zpusobuje fakt, ze EUropane nechapou auto jako pojizdny pokojicek ve kterem je dost mista na spani i zabavu. Klasicke americke auto je sveho druhu obyvak, a vecer se meni na loznici - a co se jizdnich vlastnosti tyce - dulezite je aby to nedrncalo, a nevydavalo odporne zvuky... Oproti modernim Euro sportovnim vozum se jedna o uplne jine zamereni :-)

Made_In_1969.jpg (..) (2.4.2017 21:42)
Jako třeba hot hatche. Já bych si to nikdy nekoupil kvůli přednímu náhonu, ale musím smeknout imaginární klobouk když vidím, jak rychle to umí jezdit. Že si se slabou BRZ užiješ třikrát tolik zábavy, to je věc druhá.

Made_In_1969.jpg (..) (2.4.2017 21:40)
Na druhou stranu bych neřekl, že se dnes nevyrábí auta. Auta zlevnily, ale něco za něco. Pořádný auto stojí v přepočtu na kupní sílu pořád stejně, možná o trochu víc. Můžeš si ale koupit i levný ne-auto, což tehdy moc dobře nešlo. No a většina lidí to tak dělá, páč neví, co je na těch autech "špatně". V uvozovkách proto, že technika šla dopředu a kdysi naprosto stupidní koncepce, která vznikla kvůli úsporám peněz i místa, je dnes schopná podávat obstojný výsledky.

další...