Kazdy_vyhrava.jpg
(HonzaRez) RP (28.4.2017 9:23)
|
XXXX: Takže jsi ani nezjistil, že už jsi třetím majitelem tohoto zbrusu nového pidlifonu a okamžitě po vrácení putoval k dalšímu zákazníkovi jako zbrusu nový (s bonusem několika ukrajinských čísel a fotek mužské chlouby...) |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(MDragon) (26.4.2017 23:02)
|
Musím říct že krom 30kč za dopravu a o pár kč dražší zboží než v CZC, jsem v Alze perfektně spokojen, řešil jsem s nimi i pár reklamací a vždy perfektně a rychle vyřešeno, něco jsem i vracel v 14ti denní lhůtě a taky vždy bez problémů.
Posledně mi dokonce vyřešili reklamaci během 1pracovního dne(podal jsem ve čtvrtek, pak byli svátky až do pondělka) a v úterý mi psali že si možu vyzvednout nový kus. Takže za mě mají + |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(xxxxx) (26.4.2017 19:27)
|
Funkční? No nevím. Měl jsem za to, že do 14 dní, u e-shopu, musím vrátit ve stavu, v jakém přišlo (v jakém jsem jej přebíral).
Jinak důvody vrácení, problémy se sw, jsem jim přímo uváděl. Dokonce si to tam poznamenávali. Prachy nám vrátili natvrdo, hotovost.
|
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(MSA2nr) (26.4.2017 19:22)
|
.. tak to pozor, ve 14-denní lhůtě jde vrátit jen zboží funkční, jinak musí do reklamace. Jestli ti někde vrací obratem prachy, je to na jejich triko. A myslím, že to nedělá nikdo. Naopak zelenej hajzlík je vtěrka, je drahej, ale má super reklamační servis. A jak říká Gork, alternativu budeš hledat dlouho. |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(xxxxx) (26.4.2017 19:21)
|
(.)
To je divný. Před pár měsíci jsme v Alze vraceli mobil. Sw měl problémy a nechtěl jsem do toho hrabat já i když to šlo celkem jednoduše, ale bylo to míněno pro 3. osobu (ne mne). Vráceno právě v té lhůtě 14 dní, během 2 minut vyřešeno. Přebíraly to Holešovice, takový týpek v levé části výdejů.
Aby bylo jasno, nechtěl jsem záruční kolečko (a čekat), ale využil jsem právě tu vratku do 14 dní. |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(Gork) RP (26.4.2017 18:29)
|
Ačkoliv zelenýho zmrda nesnáším, v Alze kupuju docela rád, protože mají otevřeno a expedují i o víkendech. Existuje nějaká alternativa, která mi nabídne to samé? |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(..) (26.4.2017 14:30)
|
Ale dokavaď se nestane nic, na co nemají cvičený opičky na infolince školení, tak to asi funguje Ale já si takhle zákaznickej servis nepředstavuju. V bance nebo i u ISP mě pokaždé v takovým případě dokázali přesměrovat někam "výš", kde už si s tím uměli poradit. U velkých eshopů s elektronikou nikdy. |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(..) (26.4.2017 14:27)
|
Všechny tyhle velký eshopy jsou zlo. Ale poznáš to teprve ve chvíli, kdy s něma potřebuješ něco vyřešit. Před lety jsem chtěl vrátit nefunkční zboží ve 14 denní lhůtě na Alze a jak to ti zmrdi zdržovali a jak házeli klacky pod nohy, to bylo něco neskutečnýho. V CZC mi prodali nefunkční voucher jako dárek a byli tak neochotní ("pane, nějakej kamarád vám doma opsal číslo voucheru a vy nás obviňujete"), že jsem na ně zavolal fízly, kteří zjistili pochybení na jejich straně (prodali jeden voucher dvěma lidem). |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(Zlopez) RP (26.4.2017 14:19)
|
Ja uz tam nenakupuji od te doby, co si zacali uctovat dopravu i pri osobnim prevzeti na pobocce. |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(Org1) (26.4.2017 14:08)
|
Ano "uzasne" ceny tam maju. ... vyhral som !4Eur voucher! na hodinky/parfem... .. pritom v reklame davaju ze mos vyhrat Playstation a ine cool veci... odrb |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(.....) (26.4.2017 12:50)
|
Každý * vyhrává * |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(_;_) RP (26.4.2017 11:51)
|
on.fb.me/2phpds3 |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(pogo) (26.4.2017 11:51)
|
* mimozemšťan |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(soriako) (26.4.2017 11:50)
|
* Ano, opravdu každý! |
|
Kazdy_vyhrava.jpg
(Zlopez) RP (26.4.2017 11:50)
|
Jaka nenapadna hvezdicka. Ale treba je tam neco jako: Neplati pro ty, kteri u nas nic nekoupili. |
|