go100perEl.jpg
(slavek-) RP (13.12.2022 13:38)
|
Tak mít ZPM, nepotřebuji baterie. |
|
go100perEl.jpg
(Exit) RP (15.7.2022 13:57)
|
Gebirgehund: klidně 100000km bez kapky benzínu! Mám diesel. ;-P |
|
go100perEl.jpg
(gaud) RP (29.5.2017 15:57)
|
Hm a pak potkas na okresce auto s max 45 km/h a za nim kolonu, ktera nejde predjet, protoze do protivky jede taky max 45km/h |
|
go100perEl.jpg
(brnonymous) RP (28.5.2017 0:56)
|
U lepsich kotlu na generovani drevoplynu jde regulovat zplynovani. |
|
go100perEl.jpg
(Ja01.) (27.5.2017 20:03)
|
nerozumiem tomu pindaniu na elektroauta, na dochadzanie do prace a vozenie po meste idealne, nikto normalny sa s tym zatial nevyda na dlhe trasy |
|
go100perEl.jpg
(pc2005) (26.5.2017 20:27)
|
njn to je tím že baterky maj jen procento hmoty, ve které se uloží energie, ale benzín má 100% hmoty pro energii.... chtělo by to vylepšit palivové články. |
|
go100perEl.jpg
(Gebirgehund) (26.5.2017 16:04)
|
Jak jezdi auta na elektriku: https://www.youtube.com/watch?v=mSiaqrhkyl4 |
|
go100perEl.jpg
(Gebirgehund) (26.5.2017 13:04)
|
Dež0n: placha by fungovala, kdyby byla alespon kilometr siroka silnice a solary jsou na hovno. Na 2x vetsim aute zvednou dojezd v lete 11:00-15:00 (slunce je nejvys) asi o 2km. [][][] brnonymous: klasickou malou lednicku 600x600x800mm bych fakt na motorce vezt nechtel. Ohledne drevoplynu - motor ma jenom 60% vykonu oproti benzinu, kdyby se dal vetsi motor, tak to je v pohode. U drevoplynu neni jak "vic topit", vse zalezi na velikosti generatoru. Do kopcu se pridaval benzin. |
|
go100perEl.jpg
(brnonymous) RP (26.5.2017 11:31)
|
Ja toho na motorce odvezu hodne, lednicku, kterou narves do tehle nakupni tasky odvezu i na moji motorce. Odvezl jsem vybaveni o vaze asi 40 kg a objemu asi 80 l na vzdalenost 800 km za jeden den. Pres Alpy. Ty manevry s centralou mi pripominaji praci s autem na drevoplyn. Blizi se kopec, je potreba vic topit, at to vyjedeme... |
|
go100perEl.jpg
(Dež0n) (26.5.2017 9:25)
|
Bych čekal, že pro takovýhle případy to má skládací stěžeň s plachtou, solární střechu, šlapadla nebo aspoň chomout na ekobuznu a tažný vepředu...? |
|
go100perEl.jpg
(Gebirgehund) (26.5.2017 1:52)
|
pc2005: podcenil jsem ho, ma trochu pres tunu: http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive-453/technical-data.html [][][] ..: s Lithiama to neni tak hrozne, na 100km dojezdu se snad da vejit do baterky=20% hmotnosti auta. Kdyz se ze ctyrtaktniho spalovaciho auta s litinovym, blokem motoru vyhodi vsechno spalovaci (od chladice pres motor, prevodovku, startovaci baterku az po vyfuk) usetri se 150-200kg. Pruser je dneska uz jenom cena baterek, vaha je do 200-300 km dojezdu v pohode. |
|
go100perEl.jpg
(Gebirgehund) (26.5.2017 1:42)
|
brnonymous: cim vyssi dojezd, tim drazsi baterky. Takze pokud daji baterky spickove proudy a pokud by sis stavel elektromobil sam, vyplati se ti ho nadimenzovat na nejakych 90% cest (cesta do prace, na nakup apod.) s tim, ze dalsich 5-7% a objizdky dotahnes malou centralou (pro 20kW auto na to staci 2kW centrala, pokud o tom vis predem a spustis ji hned) a zbytek odjet necim spalovacim. Na chopperu se blbe veze lednicka, dodavka blbe klickuje v lese. Elektromobil neni na dlouhe trasy. Spalovak nici kratke. |
|
go100perEl.jpg
(Vaffan Cullo) (25.5.2017 20:21)
|
Já si tu televizi vychutnám i pŕi svíčce. (nemenovaná ekokotica) |
|
go100perEl.jpg
(..) (25.5.2017 20:20)
|
Mimochodem slavná Tesla S váží (dle výbavy) 2000 - 2250 kg |
|
go100perEl.jpg
(..) (25.5.2017 20:17)
|
pc2005: co je na obrázku nevím, ale například Nissan Leaf (malej elektromobil) váží 1500 kg... ty baterky jsou těžký jako kráva. |
|