elektromobilita dnes 05.08.2017 
Obrázek elektromobilita dnes
jenom ukradli bohuzel my MakeRoumingFunnyAgain-DrinkAndDrive sach mat zapade MakeRoumingFunnyAgain-paniKlausova doggo superposition
Komentáře (28) Komentovat Nezobrazovat

elektromobilita_dnes.jpg (NobyRP (12.8.2017 13:09)
Celé to směřuje jen k tomu, že ježdění autem bude výsada jen pro bohaté, co na to budou mít. Bez ohledu na to, zda to auto pojede na elektriku nebo na něco jiného. Zbytek bude chodit pěšky, tak jako v Oslu.

elektromobilita_dnes.jpg (WoytaRP (8.8.2017 15:27)
Vzdymablbekecy: A militantni pumpickar nam sem zavital. [odkaz]

elektromobilita_dnes.jpg (Horny Uhor) (6.8.2017 21:24)
Ad autíčko na baterky : napríklad Boeller B1 by som mohol... Tiež vcelku logicky vyzerá nápad BattSwap (a robia na tom zlaté české ručičky!)

elektromobilita_dnes.jpg (vzdypravdomluvnak) (6.8.2017 10:35)
dopici uz se spalovacima autama, desne smrdi stejne jako jejich debilni ridici.

elektromobilita_dnes.jpg (..) (6.8.2017 10:30)
Kit: jn, taky bych se elektroautu nebránil. Jenže zatím mě žádný model nepřesvědčil. Až se naučíme pořádně ukládat elektrickou energii, tak to bude druhá průmyslová revoluce zdaleka nejen v autech. Změní se všechno.

elektromobilita_dnes.jpg (kolemjdoucíRP (6.8.2017 9:20)
Tak kdo nemá na garáž, ten do budoucna nemůže počítat s tím, že si bude moct dovolit auto :-P

elektromobilita_dnes.jpg (Kit) (6.8.2017 8:46)
Ja bych chtel elektromobil, ale to by nekdo musel nejdriv vymyslet normalni baterky - nabijeni za minutu a dojezd 700km na nadrz, v peti lidech s vlekem a rakvi na stresem po autobahnu ve 130 ;-) A naklady by musely byt za stejny vykon nizsi nez u benzinu... Tak nic - zatim zustanu u benzinu... jedine co me sere je ze ty elektromobily sponzoruje cely svet z dani - jako cisteho platce me nejake elektromobilni dotace doslova vytaci...

elektromobilita_dnes.jpg (..) (6.8.2017 0:31)
To je fakt jako kdybys řekl "údržba baráku nedá žádnou práci, protože 95 procent majitelů vil na Ořechovce má uklizečku". Jako přeju jim to, ale realita je pro hromadu lidí úplně jiná.

elektromobilita_dnes.jpg (..) (6.8.2017 0:29)
Byl jsi někdy ve městě? Lidi parkují kde se dá (a to často i lidi s dost slušnejma autama). To tvoje domácí nabíjení vyžaduje stálýho parkovacího fleka a u něj pořádnou zásuvku. Samozřejmě že z těch pár lidí, kteří mají eauto dnes, to je většina... jinak by si totiž eauto nikdy nekoupili.

elektromobilita_dnes.jpg (Hnidopich) (6.8.2017 0:02)
Bateriovy elektromobil je s vyjimkou invalidniho voziku slepa vetev vyvoje.

elektromobilita_dnes.jpg (WoytaRP (6.8.2017 0:00)
Atlantisss: Chevrolet Volt/ Opel Ampera. Dojezd na baterky 40km Coz vetsine na denni poskakovani staci. Pak startuje naftovej generator pod kapotou. Spotreba asi 3l/100km. Do BMW i3 si sice muzes koupit Range extender (generator) Ale auto jede v omezenem rezimu, protoze nema dostatek stavy. Na svete neni dost Lithia a Medi aby vsechna auta jezdila na elektrinu. O zdrojich elektriny nemluve. Elektro revoluci uz bylo nekolik. Spalovak vzdy vyhral a porad nerekl posledni slovo.

elektromobilita_dnes.jpg (barbucha) (5.8.2017 23:48)
re (..) (3): Jinak samozřejmě to neznamená, že za 10 let budou kupovat EV. Jednak potrvá zvýšování produkce baterek, ale potom stále budeme technicky omezeni na cca 600km dojezdu a ten se bude zvyšovat jen o jednotky procent za rok. Pro lidi co denně ujedou >500km stále budou zajímavá klasická auta. I když co se týká rychlosti nabíjení - Porsche minulý měsíc představilo první dvě 350kW nabíječky (1000V/400A +nějaké ztráty)... a s nima to je na 10-15 minut.

elektromobilita_dnes.jpg (barbucha) (5.8.2017 23:33)
re (..) (2): Ad argument "100 let" - to je klasický nesmysl lidí, co se nepodívají na vývoj cen. Bez ohledu na to že i před sto lety existovala elektroauta, teprve minulý rok se cena za 1kWh aku včetně case a chlazení dostala pod 200USD. Okolo 100USD/kWh je cena, kdy se to automobilkám i lidem vyplatí. Ještě tam nejsme, ale je jasné, že se tam dostaneme během 5 let. Stačí se podívat na vývoj cen. A automobilky se na to musí připravit, nebo příjdou o velkou část příjmů.

elektromobilita_dnes.jpg (barbucha) (5.8.2017 23:25)
re (..): Tak od začátku: 95% veškerého dobíjení probíhá doma. A člověk tím stráví zlomek času, co u benzinky (cca 5 sekund zapojit a ráno 3 sekundy odpojit). Zbylých 5% skutečně trvá déle, ale pointa je, že jsou lidi, kteří k obdobě benzinky nikdy nebudou muset. Aneb vyměnil bys svůj mobil za křáp, se kterým co 5 dní musíš někam do obchodu, aby ti vyměnili baterku? A přesně to je rozdíl elektroauto (nabíjíš doma píchnutím do zásuvky) vs ICE (chodíš do obchodu a trávíš tím zbytečně čas).

elektromobilita_dnes.jpg (..) (5.8.2017 21:52)
Jo a cenu za tankování bych moc nevyzdvihoval. Kdyby se ty vaše elektromobily rozšířily masově, tak by rázem dobíjení stálo víc. Podobně jako je ilegální si natankovat LPG sloužící k vytápění domu/provozu nějakého průmyslového zařízení do auta (a celníci to kontrolují).

další...