Nový tesla kamion (hnus)
(Sin) (26.11.2017 9:48)
|
jsem zvědavej, jak s tím bude jezdit někde kde je 3/4 roku zima? |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(Mem) RP (23.11.2017 16:32)
|
Tesla zveřejnila ceny, verze tahače s dojezdem 300 mil (480 km) za 150 000 dolarů (3,2 milionu Kč), s dojezdem 500 mil (800 km) za 180 000 dolarů (3,9 milionu Kč).
[odkaz] |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(OyszterBangcock) (21.11.2017 23:38)
|
Tolko kecov..a ziadna prax.. teda..hm ja prax mam s E-Force som behal ako testovací pilot, dodnes ich behá asi 10 |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(barbucha) (21.11.2017 21:41)
|
re pedobear: to si celkem jednoduše spočítáš. při ideálním cyklování 20%-80% (a tedy dojezd ~500kml) mají jejich lionky vydržet 5000 cyklů s konečnou kapacitou tuším 80%. Tedy cca 2 miliony kilometrů. Při cyklování 0-100 je to o řád méně. Limitem spíše bude stáří. Lionky prostě po deseti letech odcházejí bez ohledu na počet cyklů. Ale jinak celá diskuze o budoucnosti elektroaut stojí a padá jen na ceně baterek. Pokud se dostanou na cca 100USD/kwh, tak elektroauta jsou jasná budoucnost, pokud ne, tak smůla. |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(Zahy2) RP (21.11.2017 20:12)
|
Vynálezce ? |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(LemonFR) RP (21.11.2017 19:53)
|
Ten pocit keď roumenovci, čo majú pocit, že zbohatnú z kryptomien, kritizujú miliardára a vynálezcu, lebo si prezreli pár videí nejakého skeptika na yt |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(Mem) RP (21.11.2017 18:43)
|
Ja01.: Oni dodávají i řešení jako větší zálohy, těm už pak říkají Powerpack (jedna „skříň“ má 100-200 kWh), z toho např. měli postavit i slíbenou 129MWh zálohu pro Austrálii. [odkaz] |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(Ja01.) (21.11.2017 17:46)
|
Ingress ano dava to zmysel, furt lacnejsie nez kondenzatormi, ideal by boli samozrejme dve sady baterii s nejakym rozumnym sposobom vymeny, jedna v aute a druha nabijana napr. fotovoltaikou ale powerwally co spomina mem, aspon tie urcene pre domacnosti su nedostatocne, kapacita 7-10 kWh a bateria v aute 50-70kWh |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(Ingress) RP (21.11.2017 17:39)
|
Baterky nabíjené baterkama? To dává smysl Možná se to celkovou účinností přiblíží spalovacímu motoru |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(Mem) RP (21.11.2017 16:51)
|
Ja01.: Ale zrovna pod tímhle videem jsi měl také zmínit, že Musk pro megachargery počítá s tím, že budou napájené Powerwally (tím jejich akumulátorovým řešením pro domy atd.), které chce dobíjet hlavně soláry, ale ani připojení do gridu by nemuselo vadit, to může být libovolným tempem... (a naopak sloužit jako zálohování i pro ten grid). |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(Ja01.) (21.11.2017 16:00)
|
nabijanie baterii je problem infrastruktury, vacsina beznych baterii zvladne "rychlonabijanie", nezvladaju to akurat bezne instalovane kably a istice |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(AstarSeran) RP (21.11.2017 15:56)
|
Mozno niektorych sklamem, ale na CZ/SK uz uzitkove elektromobily jazdia par rokov a do urcitej miery sa to aj oplaca. Namiesto rychlonabijania sa ale casto pouzivaju stanice na vymenu bateriovych blokov. Vid. napr. Greenway. |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(Mem) RP (21.11.2017 15:33)
|
Už teď mají na ty tahače předobjednávky v USA, Kanadě, aniž by byla známa prodejní cena. Výpočet úspory nákladů proti naftovým tahačům na prezentaci ukázali, podle něj se to vyplatí. Pokud má někdo jiné informace, tak ať napíše, který údaj rozporuje. Za nepovedený vtip můžu považovat akorát komentář Yetyho, o blábolu o dotacích nemluvě (určitě se někdo majetný rozhodl koupit Model S za 90 tisíc dolarů jen proto, že ze základu daně z příjmu (!) si mohl v některých státech odečíst 6 tisíc *facepalm*). |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(Yety) RP (21.11.2017 15:23)
|
Proč mi přijde, že v Tesle pánům nedošlo, že i když se luxusní osobáky prodávat dají, ake kamion, který se nikdy nezaplatí nikdo nekoupí. Bez hodně velkých dotací pro kupující je Tesla Semi nepovedený vtip. |
|
Nový tesla kamion (hnus)
(pedobear92) RP (21.11.2017 15:00)
|
1 milion mili se prej neposere, ale po kolika milich musis porizovat novy baterky nezmini |
|