Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(pan odbornik) (15.1.2020 13:37)
|
Jojo uplne te vidim, jak se divas na to, jak upadne kus motoru a se stoickym klidem si reknes, cajk, o tom stejne nerozhoduju |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(456) (12.3.2018 19:50)
|
Dežon: Klesání pod úhlem 45 ° není zrovna moc dobrý nápad. To totiž povede na překročení maximální rychlosti (jde to i bez motoru) a destrukci letadla ještě ve vzduchu. |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(Woyta) RP (12.3.2018 8:44)
|
Pridej. Samozrejme zalezi na konkretnim letadle a vysce. Ale plachtit 150km z tezkou kravou je slusne.
For example, with a glide ratio of 15:1, a Boeing 747-200 can glide for 150 kilometres (93 mi) from a cruising altitude of 10,000 metres (33,000 ft). |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(Dež0n Nereg) (12.3.2018 8:17)
|
No, při pohledu na tohle: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airline_flights_that_required_gliding - ta čísla vpravo moc povzbudivá nejsou... Fakt je, že s úplně každým letadlem se při výšce třeba 8.000m dá doplachtit minimálně 8 km... |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(Woyta) RP (12.3.2018 1:50)
|
No a i beze vsech motoru se da taky plachtit peknej kus cesty. |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(402) (11.3.2018 19:06)
|
Dopravní letadlo musí být schopné při výpadku jednoho motoru odstartovat i při maximální přípustné hmotnosti. To aby dokázali vzlétnout i kdyby jum motor na konc startovací dráhy spolknul husu a zhasnul. |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(Prawda . . . ) (11.3.2018 18:55)
|
@Duky: Je zbytečné se stresovat kvůli něčemu, o čem nerozhoduješ. |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(Duky) RP (11.3.2018 18:31)
|
Prawda: To mě nenapadlo. Myslel jsem si, že když vylezu na křídlo a rychle to opravím, tak to bude dobré, a k tomu je samozřejmé zapotřebí strach a šroubovák. Tvl, to je co za moudro? |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(Prawda . . . ) (11.3.2018 18:08)
|
Duky: Strach je v takovém případě naprosto zbytečný. Nemáš žádnou šanci ovlivnit, co se bude dít dál, pokud tedy nejsi pilot a ten hádám celou věc oznámí a zahájí nouzové přistání na nejbližším vhodném letišti NEBO dokonce dokončí let. |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(Kasuha) (11.3.2018 15:03)
|
Takhle čistě oddělený kus motoru už je v pohodě, ale během první vteřiny se mohlo stát hodně ošklivých věcí. Tak hlavně že jim kusy motoru neprorazily trup nebo křídlo a nenapáchaly nějakou podstatnou škodu. |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(Duky) RP (11.3.2018 13:52)
|
grrrr: Nevim, vidět to za oknem, asi bych se celkem bál. Vím, že zvládne doletět do cíle, ale bez toho aerodynamického krytu to musí házet, a bál bych se, že se tam něco dalšího urve/zapálí. |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(grrrrr) (11.3.2018 13:46)
|
No a? Jeste ma zbyle tri (s nima klidne doleti i do puvodniho cile)... |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(Krtek2) (11.3.2018 13:42)
|
http://www.air-journal.fr/2018-02-02-explosion-dun-moteur-a380-dair-france-une-enquete-ouverte-5194047.html |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(pomík) (11.3.2018 13:33)
|
pekny fake |
|
Boo_Stop_Living_In_a_Fairy_Tale_7B0_Comments_7D.jpg
(PaulZy) RP (11.3.2018 13:29)
|
dupla? |
|