Nalezeno 17458 videí.
   Non-Euclidean Worlds Engine (BGRP (2.9.2019)
+ x !  Známka: 1Váha: střední   
 
 
 
 
 <<  YT  >>   
Osciloskop 4 party (Pche) - Známka: 1, váha: střední Astartes Supercut  (Heretic) - Známka: 1, váha: malá Ukoncete vystup a nastup, dvere ... (iii) - Známka: 5, váha: malá Non-Euclidean Worlds Engine (BG) - Známka: 1, váha: střední Chernobyl dabovaný s Half-Life SFX (Stefman) - Známka: 2, váha: malá Naše hloupost nás nemůže zastavit (Ingress) - Známka: 5, váha: malá Začátky Bee Gees (Ebo) - Známka: 3, váha: malá


Komentáře (9) Komentovat Nezobrazovat

Non-Euclidean Worlds Engine (MemRP (9.9.2019 18:24)
A ty triky s vměstnáním většího virtuálního prostoru do menšího reálného už se ve VR taky zkoušejí. Např. se zavádí mírný drift, zatáčení, takže člověk v hale si myslí, že jde neustále rovně, zatímco ve skutečnosti opisuje kružnici vepsanou do haly.

Non-Euclidean Worlds Engine (MemRP (9.9.2019 18:17)
Podobné vtípky ve VR dělal český vývojář Frooxius v demu/hře SightLine [odkaz] , tam se ale nejvíc využíval mechanismus, že se měnila ta část levelu, kam se právě hráč nedívá

Non-Euclidean Worlds Engine (WolfRP (9.9.2019 15:26)
Připomnělo mi 4D hru. [odkaz]

Non-Euclidean Worlds Engine (HalfordRP (3.9.2019 8:38)
Tak tohle fungovalo uz v editoru k Duke Nukem 3D.

Non-Euclidean Worlds Engine (HeadyRP (2.9.2019 23:36)
@Solitary Si ma predbehol o 3 minuty :)

Non-Euclidean Worlds Engine (SolitaryRP (2.9.2019 23:33)
Antichamber [odkaz]

Non-Euclidean Worlds Engine (starenka) (2.9.2019 20:45)
v prvom PRAYi boli take hratky s priestorom :)

Non-Euclidean Worlds Engine (MSGRP (2.9.2019 18:55)
K videniu v hre Marathon: [odkaz] (tiež tam boli prvýkrát použité dve klávesy na streľbu, ale to bolo viditeľné, narozdiel od miestnosti v tvare ležatej osmičky, ktorá sa v strede nepretínala)

Non-Euclidean Worlds Engine (pc2005) (2.9.2019 17:59)
portal 3 confirmed! :-D