Its-true57.jpg
(Fakír) (10.11.2019 13:46)
|
jo ho hoo: Ližiny se dávají na malé vrtulníky, kde se předpokládá přistávání na nezpevněných plochách a je třeba rozložit hmotnost na větší plochu. Větší a těžší vrtulníky (civilní i vojenské), kde se předpokládá přistávání obvykle na letištích a heliportech, používají kolové podvozky, zpravidla zatažitelné do trupu pro snížení odporu za letu. To jim navíc umožňuje pojíždět stejně, jako letadlům. |
|
Its-true57.jpg
(ccd2) (10.11.2019 13:06)
|
keby sa zaoberali mitochondriami a vo vseobecnosti vedou, tak by sme boli uplne niekde inde. Ale nie, futbal a superstar to je lepsi "job" |
|
Its-true57.jpg
(jo ho hoo) (10.11.2019 5:13)
|
ja si myslim ze bez tech tyci bude mit ten vrtulnik o 5 litru na hodinu mensi spotrebu ve vodorovnem letu, a proto by se vyrobci meli zamyslet, proc ty zbytecne tyce na vrtulniky vubec davaj? |
|
Its-true57.jpg
(Hnidopich original) (10.11.2019 3:24)
|
Tomu se rika vseobecny prehled. Kdyby ho lidi meli, tezko by jim slo nakecat, ze zasunutim cehokoliv do zapalovace automobilu usetris az 20 % paliva, ze lze odfiltrovat "radioaktivni" elektrinu z JE, nebo ze do uhlikove stopy se nepocita vyroba... |
|