plany_metra_z_prvni_poloviny_tricatych_let.jpg (úd) (4.1.2020 2:09) | ||
Dostat se např. z Vršovický u bohemky na Floru je rychlejší pěšky než někam chodit kilometr na přímej bus nebo 2-3x přestupovat. A zjevně to viděli už tenkrát jako problem když se plánovala stanice pro Vršovický nádraží. | ||
|
||
plany_metra_z_prvni_poloviny_tricatych_let.jpg (Masomabik) (3.1.2020 1:18) | ||
Vltava před regulací | ||
|
||
plany_metra_z_prvni_poloviny_tricatych_let.jpg (Chakat Nguyen Brownears) (1.1.2020 20:46) | ||
A stanici Na Růžku nemáme do teď! | ||
|
||
plany_metra_z_prvni_poloviny_tricatych_let.jpg (brnonymous) RP (1.1.2020 20:19) | ||
A jeste v tom clanku bylo, ze ze statistiky vyplyva: kam se da dojet autem a kde je dost parkovacich mist, tam dobre funguje byznys. | ||
|
||
plany_metra_z_prvni_poloviny_tricatych_let.jpg (Ježiš Nemanželský) RP (1.1.2020 19:10) | ||
Majú metro a socky jazdia autami | ||
|
||
plany_metra_z_prvni_poloviny_tricatych_let.jpg (brnonymous) RP (1.1.2020 16:25) | ||
Ne, je to podzemni draha, oddelena od drahy tramvajove. Cast byla planova vykopat a zahrnout, cast se mela prorazet klasicky tunelem. Vozy mely byt z USA. | ||
|
||
plany_metra_z_prvni_poloviny_tricatych_let.jpg (dwo) RP (1.1.2020 16:13) | ||
Tohle je Podzemní rychlá dráha pro Prahu nikoliv Metro. V podzemí měly původně jezdit tramvaje. Až v roce 1966 se na základě zjištění sovětské komise rozhodlo, že se bude stavět Metro a oddělí se tramvaje, takže se rozestavěné úseky musely předělávat. | ||
|