B737_vs_sarancata.jpg
(hmm hmm) (20.1.2020 10:00)
|
A pak, že mizí hmyz. |
|
B737_vs_sarancata.jpg
(..Švaršemberk..) (19.1.2020 14:20)
|
skôr "zasrančata" |
|
B737_vs_sarancata.jpg
(.:Gembler:.) RP (19.1.2020 13:22)
|
takový to, když chceš přistát v čr za deště, ale místo chcaní začne srát |
|
B737_vs_sarancata.jpg
(miller1) RP (19.1.2020 11:24)
|
Keďže reinkarnáciu beriem, že "ktovie, možno aj"
tak by som sa mal začať správať aj lepšie. Nechcem byť 3cm dlhé saranča na xichte lietadla. |
|
B737_vs_sarancata.jpg
(Mem) RP (19.1.2020 10:34)
|
První zprávy psaly o grasshoppers
[odkaz]
StanoPK: Bylo to při přistání, museli udělat go around, pak druhý pokus o přistání, stejný problém, takže nakonec odletěli na jiné letiště. |
|
B737_vs_sarancata.jpg
(Kajinek) RP (19.1.2020 9:34)
|
StanoPK: AFAIK se stalo pri pokusu o pristani, takze do tech 8500ft naopak nastoupal |
|
B737_vs_sarancata.jpg
(StanoPK) (19.1.2020 9:25)
|
Verim kedze vidim ale v akej vyske lietaju tie potvory, ze musle klesnut na 8500ft ? Ma stastie ze turbiny vydrzali |
|
B737_vs_sarancata.jpg
(mngnt) (19.1.2020 9:16)
|
https://aviation-safety.net/wikibase/232079
> A go around was performed and the flight crew leveled off at 8500 ft. The pilot depressurized the aircraft and opened a side window to clean part of the window by hand. |
|
B737_vs_sarancata.jpg
(Mireq Dasheen) (19.1.2020 8:57)
|
Veselej cyklista |
|