difference in detail 26.11.2020 
Obrázek difference in detail
meanwhile ruska zmrzlina kdyby lotr vznikl dneska doggo superposition pozitivne stranky socializmu bolsevici nackove atd prava sk hymna
Komentáře (15) Komentovat Nezobrazovat

difference_in_detail.jpg (major Zeman) (27.11.2020 18:59)
už i u nás, ale rouming je vždy nejrychlejší :o) https://www.lidovky.cz/svet/zabralo-to-jen-48-hodin-nez-se-k-monolitu-v-utahske-pousti-dostali-prvni-lide-mozna-zde-stoji-jiz-ne.A201127_113503_ln_zahranici_sed

difference_in_detail.jpg (PixlounRP (27.11.2020 4:25)
[odkaz]

difference_in_detail.jpg (MSGRP (27.11.2020 0:48)
Ja som strašne zvedavý, kedy urobia HD 8K remake Alley Cat

difference_in_detail.jpg (slavek-RP (26.11.2020 18:09)
Nevidím v tom rozdíl.

difference_in_detail.jpg (endigoRP (26.11.2020 16:45)
Tyjo, ja hraju Miny a i s raytracingem mam na celkem starym kompu framerate dost slusnej ...

difference_in_detail.jpg (AtarianRP (26.11.2020 14:25)
Co ma jina textura spolecnyho s RTX?

difference_in_detail.jpg (Kalda) (26.11.2020 13:57)
Dash: prave o to jde a pises to spravne, komu staci "skoro presne stejna parada" a "min presny efekt" tak na to pouzije shadery ale dneska uz je pozadavek na tu presnou paradu a uplne presny efekt, coz jak zminujes uz shaderama nedas.a nastupuje raytracing B-)

difference_in_detail.jpg (MkaxRP (26.11.2020 12:07)
Mě zaráží, jak nikdo neřeší, že ten obrázek je uplně mimo..

difference_in_detail.jpg (Dash) (26.11.2020 11:03)
Bohužel v přechodné době budou hráči nuceni do nízkého frameratu, jenom aby měly kaluže přesný odraz, přitom na první pohled by shader udělal skoro stejnou parádu.

difference_in_detail.jpg (pravá-neregistrovaná-mrdka) (26.11.2020 10:53)
A stejně jako u fyziky čekám, že to bude mít fáze. 1) Hry se budou dělat, aby ukázali, že TO mají - u fyziky furt někde něco padalo, teď se bude všechno blejskat jak psí kulky. 2) Fáze vystřízlivění, kdy se o tom přestane mluvit a začne se to používat střízlivě. Ubude nucených WOW efektů a budeme považovat za samozřemé, že rozstřelení světla bude prostě tma.

difference_in_detail.jpg (pravá-neregistrovaná-mrdka) (26.11.2020 10:45)
Raytracing je něco jako "reálná" fyzika. Nejdřív se to řešilo skriptem (interaktivita 0). Potom méně přesnými efekty a dnes tu máme objekty, které mají nastavené fyzikální vlastnosti a dnes fyzikální engine simuluje i oblečení a reverzní kinematiku postav. I když by méně přesného výsledku šlo dosáhnout chytrou animací s nižšími nároky. Ale proč se drbat s animací, když výsledek stejně nebude vypadat líp než realtime počítaná verze. Ten člověk se mezitím může věnovat něčemu jinému.

difference_in_detail.jpg (adamsRP (26.11.2020 9:42)
Mno, jenže ono se dá dost blbě dopracovat u dynamické scény k fotorealistickému renderingu, pokud budeme na věky věkův používat méně přesné efekty a všechno fejkovat, že... Falešná světla, falešné stíny, falešné odrazy... a funguje to do té doby, dokud se v té scéně něco nepohne, jak nemá.

difference_in_detail.jpg (uoiuh) (26.11.2020 9:36)
Dash> to je celkom logicke kedze tie vsetky rendrovacie techniky sa vyvijali prave za ucelom "ako spravit efektivne priblizenie k realite bez potreby raytracingu"

difference_in_detail.jpg (Hnidopich original) (26.11.2020 9:35)
10 GB RAM vs 12 GB RAM. :-)

difference_in_detail.jpg (Dash) (26.11.2020 9:31)
Nejhorší je, že podobného, byť míň přesného, efektu se ve hrách dá dosáhnout pomocí obyčejných shaderů za čtvrtinový spálený výkon.