Cyber_covid_vaccine_2077.jpg
(aaaaaaaaaaaa) (23.12.2020 12:39)
|
Jojo, když mi pekař prodá nedopečenej chleba, tak za to taky můžu já, protože jsem na něj tlačil. |
|
Cyber_covid_vaccine_2077.jpg
(MajklDejvid) RP (23.12.2020 11:15)
|
H2SO5: za chvíli budu někde číst, že se C2077 vyvíjel aspoň 15 let. Trailer vyšel v lednu 2013, ale na hře se začalo reálně pracovat až po ukončení prací na Witcherovi, takže tak v 2016. Reálně tedy byla hra ve vývoji maximálně 4-5 let. |
|
Cyber_covid_vaccine_2077.jpg
(temper) RP (23.12.2020 10:46)
|
Komentář přepokládá, že "public" je nedělitelná entita. Ale lidi, co vakcinu očekávají a lidi, co ji kritizují, budou nejspíš různé skupiny. |
|
Cyber_covid_vaccine_2077.jpg
(wasd) (23.12.2020 10:10)
|
kyselina: prumer je prumer, nektere hry jsou venku do roka, nekterym nestaci ani 10 a co jako? prumer je porad jen prumer, statisticky nevyznama velicina, dopln ji o smerodatnou odchylku nebo variacni koeficient a pak muzes hejtovat. Napr diablo III trvalo 10+ let od vyvoje na PC vydani a pak dalsi roky na vydani na konzole. A to na tom delalo obrovsky studio. Co z toho vypliva? I 9 let na vydani hry muze byt uspechane. |
|
Cyber_covid_vaccine_2077.jpg
(H2SO5) RP (23.12.2020 9:33)
|
Průměrná doba vývoje hry - 3-5 let. CP77? Cca 9 let. Průměrná doba vývoje vakcíny - 5-10 let. Vakcína na čínskou chřipku? 9 měsíců. Obě situace jsou extrémy. A jestli je devět let na vydání hry uspěchané, a pak to na starých konzolích vypadá příšerně, hra obsahuje grafické glitche a AI je "debilní", tak nevím, na co si ti hráči stěžují. |
|
Cyber_covid_vaccine_2077.jpg
(no-X) RP (23.12.2020 9:28)
|
Před Vánoci se nevydává kvůli tlaku veřejnosti, ale kvůli penězům, protože tehdy se prodá všechno. |
|