lalalalalala
(cocumis) (12.2.2021 12:30)
|
ridic udelal vse, co bylo v jeho silach. dokonce dal i blinkr |
|
lalalalalala
(adams) RP (11.2.2021 12:33)
|
Mně se strašně líbí, jak heftnou na brzdy a pak čekají, až to zastaví. |
|
lalalalalala
(Misapan) (11.2.2021 10:45)
|
Tohle je prostě potřeba trénovat a připomínat... V praci taky jezdíme zatáčky na hraně smyku. Pak stačí 14 dní dovolene a člověk se to zase měsíc doucuje. Jak prostě vyjde jeden ze cviku tak je to průser. |
|
lalalalalala
(ferolakatos) (11.2.2021 10:32)
|
Juu...pokracovani, naprosta parada
Tady ten byl uplne super...jak si hodil blinkr, ze jako fakt chce zatocit doprava
Doufam ze jeste neco dalsiho se tu objevi z tohoto srazu izolantu |
|
lalalalalala
(Mem) RP (11.2.2021 9:30)
|
Zen: Ono to fakt jde natrénovat. Já jsem si kdysi o smycích a kontra na ledu četl a pak jsem si i při normální jízdě např. někde v dešti čas od času zkoušel tu reakci. A když jsem pak chytl nečekaně smyk na zledovatělém nájezdu nebo aquaplanning, tak jsem tu spojku sešlápl automaticky a brzda mě vůbec nenapadla. |
|
lalalalalala
(Zen:) RP (11.2.2021 8:35)
|
Anonymous: jj... takhle nejak to funguje, i kdyz tady od klavesnice jsem hrdina co rekne ze jsou kokoti a ja bych urcite brzdu povolil, tak ten instinkt "hned zastavit" by me taky asi tlacil k tomu proste seslapnout brzdu a cekat az to zastavi. Ale kdovi, dokud clovek v te situaci neni, tak nevi. |
|
lalalalalala
(sekere) (11.2.2021 6:40)
|
V těchto situacích velmi rychle po sobě sešlapovat brzdu, nebo klidně i přídat plyn. Zablokováním brzdy udělají z kol akorát tak sáně jak je ostatně vidět na videu. |
|
lalalalalala
(Uf) (11.2.2021 6:21)
|
Na druhou stranu je vidět, jak ty zimní gumy zablokované sice logicky nedrží směr, ale na poměrně prudkém ledovatém kopci slušně brzdí. Když si to představím za svého mládí s Žigulíkem - na předku univerzálky Barum OR34, na zadku východoněmecké Pneumant s traktorovým vzorkem tvrdosti puku - to by byl Kitzbühel... |
|
lalalalalala
(Roumen) R (10.2.2021 23:20)
|
Ali vsichni ridi stejne....zablokuji kola a zatoci. |
|
lalalalalala
(allol) (10.2.2021 22:07)
|
ale urwal! |
|
lalalalalala
(Mem) RP (10.2.2021 21:47)
|
Spimfurt: jo, kdyby nestáli na brzdě a zkusili nechat ta kola aspoň volně odvalovat, tak by šlo ještě trochu korigovat směr. Z nějakých nedotáčivých smyků a aquaplanningu už jsem se tak dostal (sešlápnout spojku, kola nejdřív po směru smyku a jakmile se chytnou, vhodně korigovat/kontra, případně i přidat plyn, je to všechno jednoduchá fyzika, jen si to člověk musí natrénovat trochu předem, aby se pak v krizi nevylekal) |
|
lalalalalala
(Anonymous1) (10.2.2021 21:47)
|
Ono je to vidět, že dokud se chytá ABS (kola brzdí přerušovaně), tak to dokonce jde za volantem. Ale pak už je rychlost asi nízká a ABS vypne (vypíná pod 5km/h, aby se dalo zastavit) a kola se bloknou. Stačilo by na okamžik povolit brzdu, aby se kola pootočila a půjde to za volantem. Jenže kdo si to někdy zkusil, tak ví. Tunelové vidění a instinktivní reakce zastavit vytváří vazbu oči a plné sešlápnutí brzdového pedálu. Bez, aspoň základního, nácviku takto dopadne většina řidičů. |
|
lalalalalala
(typico68) (10.2.2021 20:53)
|
keby nestoji na brzde pripadne keby este prida plyn tak kolesa chytia |
|
lalalalalala
(Spimfurt) RP (10.2.2021 20:50)
|
kdyby ti lide nebrzdili toli, vyhli by se? nemam ridicak a vy tady jo, i ksiltovky mate. |
|
lalalalalala
(aaaaaaaaaaaa) (10.2.2021 20:50)
|
Člověk by řekl, že po tom prvním skluzu (https://www.rouming.cz/roumingGIF.php?gif=63712) si ostatní daj pozor. |
|