screenshot_2021.jpg
(al5249) RP (29.6.2021 18:01)
|
Tulene Zhulene, jsou dva zasadni vlivy jeden je, ze umis brzdit levou a ten druhy, je ten, ze v elektromobilu neslysis motor jit do kriticky nizkych otacek a nemas nutkani rychle dupnout na spojku. |
|
screenshot_2021.jpg
(Tulene Zhulene) (28.6.2021 17:21)
|
Neoreg: V elektromobilu mam dva pedaly (brzdu a plyn) a nikdy jsem levou na brzdu neslapnul. V jednom ze spalovaku, ktere jsem mel driv jsem bezne levou brzdil umyslne, protoze nedrzel volnobeh. Eelektromobil se spojkou a manualnim razenim uz jsem videl - u prestaveb se to nekdy vyskytne. |
|
screenshot_2021.jpg
(Neoreg) (28.6.2021 16:22)
|
Zhulene: Buď nechápu a nebo fakt jezdíš elektromobilem se spojkou, převodovkou a manuálním řazením? To bych vlastně nechápal taky. |
|
screenshot_2021.jpg
(Tulene Zhulene) (27.6.2021 23:11)
|
al5249: S automatem jsem nikdy nejel (a podle toho, co jsem o tom cetl, tak mi to domu smi jedine zadarmo na dojezdeni kdyz neni snih), ale uz asi 5 let jezdim vyhradne na elektriku a jeste se mi nestalo, ze bych omylem brzdil levou. Mozna proto, ze umim brzdit levou umyslne. Brzdit levou je potreba u spalovaku, kdyz nechteji drzet volnobeh (treba pri tom prepinani na LPG). |
|
screenshot_2021.jpg
(Pichuss) (27.6.2021 22:26)
|
Ncj: tak proč tam je ten třetí pedál, když je to automat? |
|
screenshot_2021.jpg
(hlas_bludu) (27.6.2021 16:45)
|
Ked sa na mna niekto moc lepi zozadu, zablikam mu brzdovym svetlom. Nohu z plynu pri tom dole nedavam. Funguje to celkom pekne, vacsinou si zacnu drzat odstup. Len netreba zabrzdit prilis silno, lebo screen-shot spravi to auto vzadu do mojho kufra |
|
screenshot_2021.jpg
(Johan) RP (27.6.2021 10:41)
|
U aut s elektronickým plynem při stisknutí plynu a brzdy zároveň se plyn vypne a funguje jen brzda. |
|
screenshot_2021.jpg
(Nck) (27.6.2021 9:34)
|
Tady ještě nikdo nikdy neviděl automat? Asi us obrázek, kde jsou běžný. Jinak jízda s automatem pro českého začátečníka: levou nohu zásadně křížem za pravou patou |
|
screenshot_2021.jpg
(elmordo) RP (27.6.2021 9:16)
|
a proč teda mačká brzdu a spojku? nehledě na to, že u automatu se to dělá docela běžně |
|
screenshot_2021.jpg
(Kacoš) RP (27.6.2021 9:14)
|
Já brzdil levou, když jsem v provozu přepínal favorita z benzínu na plyn a vyšlo to zrovna na křižovatku. To bylo potřeba držet vysoký otáčky. Dá se to naučit. |
|
screenshot_2021.jpg
(Nedos) RP (27.6.2021 9:10)
|
U toho automatu se musíš soustřerdit na to že máš mít levou opřenou o blatník. |
|
screenshot_2021.jpg
(Georgethebest) RP (27.6.2021 7:00)
|
Konečně smysluplný hoax |
|
screenshot_2021.jpg
(Merlin) RP (27.6.2021 3:02)
|
No u automatu normální řidič vlastně levou nohu nepotřebuje. Když jsem poprvé jel automatem, tak jsem si při vyjíždění ze dvora na silnici taky "vyšláp spojku" a visel v pásu jak lenochod na větvi. Ano, dá se nacvičit brždění levou, používá se to při závodech, ale pro běžnou jízdu v provozu je to k ničemu. |
|
screenshot_2021.jpg
(al5249) RP (27.6.2021 2:56)
|
Krom majitelu vraku si brzdeni levou vyzkousel skoro kazdy, kdo nekdy jel s automatem a takove neumyslne brzdeni, byva samozrejme neprijemne. Na druhou stranu, da se to nacvicit a pri zavodech se brzdi levou docela bezne i bez automatu, osobne jsem presvedcen, ze je to beznejsi a lepsi technika nez brzdit spickou a pridavat patou, presto, ze se vetsinou nejezdi v elektromobilech. |
|
screenshot_2021.jpg
(Woyta) RP (27.6.2021 2:42)
|
Ja si brždění levou nohou s Protonem na okruhu užíval. Krásně se určovalo, jestli bude auto nedotáčivé či přetáčivé. U FWD poměrně běžná technika. |
|