Řezačka
(Ingress) RP (3.9.2021 13:02)
|
Tady nikdo neslyšel jak padá plech při takovémto "plácnutí" na podlahu. V podstatě to není slyšet. Stejně jako s tabulí skla. |
|
Řezačka
(Lamer) (3.9.2021 10:13)
|
repa: to je fakt, po rozřezání první půlky by se to uplně rozhodilo
Dr.Str: skruže by se nenapnuli sami do rovna po rozřezání
Přesto je to hezké |
|
Řezačka
(Dr.Str.) RP (3.9.2021 7:01)
|
Pokud jste si toho nevšimli, není to role plechu. Je to hodně plechových skruží. |
|
Řezačka
(repa) (2.9.2021 22:36)
|
mě na tom vadí, že se všecky vrstvy rozvinují stejnou úhlovou rychlostí. V reálu by šly postupně rychlejc a rychlejc, jak se směrem do středu vrstvám zmenšuje setrvačná hmotnost a zvyšuje napružení. |
|
Řezačka
(xXLečoXx) (2.9.2021 20:43)
|
ale hezky se na to kouká |
|
Řezačka
(Gaunter) RP (2.9.2021 20:42)
|
Aký by to malo význam ? Každý plech na ľavej a pravej strane má iný rozmer |
|
Řezačka
(bohyn) RP (2.9.2021 20:36)
|
Kde je tam schovana hydraulika, nebo s tim nozem pohybuje? |
|
Řezačka
(bohyn) RP (2.9.2021 20:33)
|
@LewityDream marketing? |
|
Řezačka
(LewityDream) RP (2.9.2021 20:15)
|
ewqeqw: jakou pointu by mělo nasekat roli plechu na díly, kde ani jeden nemá stejnou velikost. |
|
Řezačka
(-PEPE-) (2.9.2021 19:43)
|
ewqeqw nic reálnějšího ? rly ? Když nůž začne tlačit na plech tak se vubec nedeformuje kruznice která se řeže. Za další ten nůž se musí pohybovat nejen shora dolu ale i do stran jako když nožem řežeš. |
|
Řezačka
(wd43) (2.9.2021 18:55)
|
tam vzadu za tou gilotinou je tajny pruchod do vedlejsi mistnosti z Half-Life 8 |
|
Řezačka
(ewqeqw) (2.9.2021 17:19)
|
Render? nic realnejsiho jsem v zivote nevidel |
|
Řezačka
(rd) (2.9.2021 17:15)
|
..render |
|