Cessna motor v háji (24.11.2021 18:18)
+ x !  Známka: 1Váha: střední


Komentáře (14) Komentovat Nezobrazovat

Cessna motor v háji (MSGRP (28.11.2021 3:32)
A hlavne veľké lietadlá majú veľký prízemný kĺzavý efekt - 747 a 380 musíš na plochu stlačiť. Cessna to má vyvážené neutrálne, stíhačka mladšia ako 50 rokov padá ako kameň.

Cessna motor v háji (Dr.Str.RP (26.11.2021 0:23)
(bubak.cz) náporovou... při nárazu je už na výrobu elektřiny pozdě

Cessna motor v háji (bohynRP (25.11.2021 11:13)
@bubak.cz Tyhle Boingy vypnou pristroje ktere jsou zbytne, vcetne tech v kokpitu a hydrauliky. RAM turbina pohani jen zakladni funkce. V kokpitu ti zustanou v podstate jen mechanicky budiky. A kdyz dojde palivo, jako v tomto pripade, tak ani APU nepomuze.

Cessna motor v háji (bubak.cz) (25.11.2021 10:55)
bohyn: tyhle větší letadla mají nárazovou větrem poháněnou turbínu na generování elektřiny a pohon hydrauliky, vysune se pokud přijde o motory a tím normální zdroj elektřiny a pohon hydrauliky, takže bez přístrojů a astistentů to, předpokládám, nebylo

Cessna motor v háji (pan odbornik) (25.11.2021 10:30)
vlado2: +1 :-D :-D :-D

Cessna motor v háji (2vlado) (25.11.2021 9:54)
Ten ventilator vpredu sluzi na ochladzovanie pilota. Ked prestane ist, mozete si vsimnut ako sa pilot zacne potit. :-D

Cessna motor v háji (bohynRP (25.11.2021 1:25)
A jak se rika, dobry pristani je takovy, z kteryho odejdes po svych. Vyborny pristani je takovy, ze to letadlo bude jeste pouzitelny. Tohle vypada na vybornou variantu.

Cessna motor v háji (bohynRP (25.11.2021 1:16)
Jak pise Doktor, je to vaze na podvozek. Jen ta sertvacnost mi prijde trochu moc, to letadlo se vetsinou rozpadne na kousky a zpomali mnohem rychlejc. Ale existujou i vyjimky, plachtici Boeing pristal uprostred bazin, na zrejme jedinem pevnem miste, a nejen ze pristal, on i odstartoval a odletel na letiste. Ten letel bez paliva, takze i bez vetsiny pristroju a asistentu.

Cessna motor v háji (Dr.Str.RP (24.11.2021 22:20)
Linková letadla mají často menší klesavost než ta cesna a ti piloti to umí, ale problém je se s letadlem vůbec někam vejít. Malý letadlo zaparkujete na louce za vesnicí, co má 300 metrů. Linková letadla jsou tak těžká, že se jim podvozek okamžitě zahrabe do hlíny a urve se. Pak to jede po blátě bez brzd setrvačností klidně kilák dva, dokud to do něčeho nenarazí. Další problém je samotná rychlost plachtění. A380 to má 211km/h. Cesna 112km/h. To je asi to nejpodstatnější.

Cessna motor v háji (uygkugy) (24.11.2021 21:16)
Linkova letadla jsou vyrabena tak aby byla stabilni a slo s nimy plachit s jednim motorem i bez motoru. Problem je, ze soucasni piloti (narozdil od starsi generace) to casto neumi.

Cessna motor v háji (adamsRP (24.11.2021 21:05)
Tak určitě. Bo s takovým linkovým airbusem se dá bez motorů plachtit jak s Cessnou s pádovou rychlostí 90 km/h. :D

Cessna motor v háji (vsevedkoRP (24.11.2021 20:59)
Staree..to bolo na VASAviation pred par mesiacmi [odkaz] :D

Cessna motor v háji (uygkugy) (24.11.2021 19:52)
Respekt panovi. Kdyby tohle bezpecne umeli i bezni linkovi piloti, nebal bych se letat letadlem

Cessna motor v háji (m2a) (24.11.2021 19:33)
a to mu celou dobu hraje v kokpitu ta otravná hudba..?