Cessna motor v háji
(MSG) RP (28.11.2021 3:32)
|
A hlavne veľké lietadlá majú veľký prízemný kĺzavý efekt - 747 a 380 musíš na plochu stlačiť. Cessna to má vyvážené neutrálne, stíhačka mladšia ako 50 rokov padá ako kameň. |
|
Cessna motor v háji
(Dr.Str.) RP (26.11.2021 0:23)
|
(bubak.cz) náporovou... při nárazu je už na výrobu elektřiny pozdě |
|
Cessna motor v háji
(bohyn) RP (25.11.2021 11:13)
|
@bubak.cz Tyhle Boingy vypnou pristroje ktere jsou zbytne, vcetne tech v kokpitu a hydrauliky. RAM turbina pohani jen zakladni funkce. V kokpitu ti zustanou v podstate jen mechanicky budiky. A kdyz dojde palivo, jako v tomto pripade, tak ani APU nepomuze. |
|
Cessna motor v háji
(bubak.cz) (25.11.2021 10:55)
|
bohyn: tyhle větší letadla mají nárazovou větrem poháněnou turbínu na generování elektřiny a pohon hydrauliky, vysune se pokud přijde o motory a tím normální zdroj elektřiny a pohon hydrauliky, takže bez přístrojů a astistentů to, předpokládám, nebylo |
|
Cessna motor v háji
(pan odbornik) (25.11.2021 10:30)
|
vlado2: +1 |
|
Cessna motor v háji
(2vlado) (25.11.2021 9:54)
|
Ten ventilator vpredu sluzi na ochladzovanie pilota. Ked prestane ist, mozete si vsimnut ako sa pilot zacne potit. |
|
Cessna motor v háji
(bohyn) RP (25.11.2021 1:25)
|
A jak se rika, dobry pristani je takovy, z kteryho odejdes po svych. Vyborny pristani je takovy, ze to letadlo bude jeste pouzitelny. Tohle vypada na vybornou variantu. |
|
Cessna motor v háji
(bohyn) RP (25.11.2021 1:16)
|
Jak pise Doktor, je to vaze na podvozek. Jen ta sertvacnost mi prijde trochu moc, to letadlo se vetsinou rozpadne na kousky a zpomali mnohem rychlejc. Ale existujou i vyjimky, plachtici Boeing pristal uprostred bazin, na zrejme jedinem pevnem miste, a nejen ze pristal, on i odstartoval a odletel na letiste. Ten letel bez paliva, takze i bez vetsiny pristroju a asistentu. |
|
Cessna motor v háji
(Dr.Str.) RP (24.11.2021 22:20)
|
Linková letadla mají často menší klesavost než ta cesna a ti piloti to umí, ale problém je se s letadlem vůbec někam vejít. Malý letadlo zaparkujete na louce za vesnicí, co má 300 metrů. Linková letadla jsou tak těžká, že se jim podvozek okamžitě zahrabe do hlíny a urve se. Pak to jede po blátě bez brzd setrvačností klidně kilák dva, dokud to do něčeho nenarazí. Další problém je samotná rychlost plachtění. A380 to má 211km/h. Cesna 112km/h. To je asi to nejpodstatnější. |
|
Cessna motor v háji
(uygkugy) (24.11.2021 21:16)
|
Linkova letadla jsou vyrabena tak aby byla stabilni a slo s nimy plachit s jednim motorem i bez motoru. Problem je, ze soucasni piloti (narozdil od starsi generace) to casto neumi. |
|
Cessna motor v háji
(adams) RP (24.11.2021 21:05)
|
Tak určitě. Bo s takovým linkovým airbusem se dá bez motorů plachtit jak s Cessnou s pádovou rychlostí 90 km/h. |
|
Cessna motor v háji
(vsevedko) RP (24.11.2021 20:59)
|
Staree..to bolo na VASAviation pred par mesiacmi [odkaz] |
|
Cessna motor v háji
(uygkugy) (24.11.2021 19:52)
|
Respekt panovi. Kdyby tohle bezpecne umeli i bezni linkovi piloti, nebal bych se letat letadlem |
|
Cessna motor v háji
(m2a) (24.11.2021 19:33)
|
a to mu celou dobu hraje v kokpitu ta otravná hudba..? |
|