no no no problems 08.06.2022 
Obrázek no no no problems
Nepodam podani ruky ohnostroj nebyl usa-vs-ussr-1945 fico ho necha zfackovat odkud je tento bilboard
Komentáře (13) Komentovat Nezobrazovat

no_no_no_problems.jpg (WoytaRP (9.6.2022 13:09)
Problém je i servisy. Díly se mění podle toho co diagnostika vypíše. Poctivou diagnostiku už málokdo umí a hlavně není čas. Takže mění jeden díl za druhým, zákazník platí a závada přetrvává. Často to bejva jen nějaká malá ptákovina. A kolikrát kvůli té drobnosti je třeba rozebrat půlku motorového prostoru. Takže brzo se člověk dostane s opravama na hodnotu auta.

no_no_no_problems.jpg (al5249RP (9.6.2022 4:47)
EU ted schvalila zakaz novych aut po roce 2035 a jeste predtim bude EURO 7 a temer neustale se zavadi ruzna opatreni na snizeni dostupnosti aut. Mozna brzo prijdu na chut autum, ve kterych se nemuze nic pokazit. Zatim jsem zvykly na pomerne nova a pomerne bezna auta bez nejakych vychytavek, ktere by jeste nebyly dobre odladene, ale brzo asi budu muset zacit resit ojetiny (pokud si aspon ty budu moci dovolit) a pak mozna ocenim, ze se v nich nema moc co kazit.

no_no_no_problems.jpg (al5249RP (9.6.2022 4:39)
Mam pocit, ale mozna se seredne mylim, ze i pres Tanaku jsou lepsi nadeje na preziti vaznejsi nehody s bagem nez bez. Souhlasim, ze jsou lide, kteri setri kazdy gram a hledaji radost z jizdy, ja jsem si prizemne predstavil lidi, co hledaji "spolehlive" priblizovadlo.. Nechci byt automechanik a necitim extremni potrebu si auto diagnostikovat a opravovat svepomoci, mozna bych pak prehodnotil sve priority.

no_no_no_problems.jpg (WoytaRP (9.6.2022 0:44)
A co se týče oprav, tak s modernějšíma autama to je slušná sranda Blbé BMW E46 s M42B18 z roku 2001. 5x Lambda, 3x katalyzátor, 2x variabilní časování vačky, škrtící klapka + řízení změnou zdvyhu ventilu, sekundární čerpadlo vzduchu do výfuku, cívky dávají 4 jiskry za cyklus,... A hromada dalších srand. Bez kradeného diagnostického SW a Image dílenské diagnostiky ve virtuálním PC spousta věcí nejde diagnostikovat. A to se bavíme o 20 let starém autě. Ty novější jsou uzavřené ještě víc.

no_no_no_problems.jpg (WoytaRP (9.6.2022 0:35)
V případě airbagu Takata je lepší bourat bez bagu. Šetřili na složení pyropatron. Po letech jsou nestabilní a při nehodě mohou posádku zastřelit úlomky. Co se týče chybějící výbavy. Nemusí to být o spolehlivosti. Pokud mají auto pro radost, tak třeba jdou po nízké hmotnosti aby bylo auto živější. Jen klima přidá pěknejch pár kilo.

no_no_no_problems.jpg (al5249RP (8.6.2022 16:47)
Chapu dobre, ze je lepsi bourat bez bagu, protoze jejich vystreleni je problem? Protoze nemam uplne pocit, ze by to byla nejak extra poruchova soucastka. Jinak se priznam, ze celkove tento pristup uplne nechapu, znam lidi, kteri shani auto bez klimy, se svihadly a podobne, ale prijde mi to jako za domem stavet suchy zachod, protoze je spolehlivejsi nez splachovaci. (s vyhradou, ze si nejsem jist, ze ta stara auta jsou etalonem spolehlivosti, ale nekteri lide maji ten pocit)

no_no_no_problems.jpg (jebjelej) (8.6.2022 16:22)
OyszterBangCock: I kdyby to byla pravda (jako ze dnesni motory fakt moc nevydrzi), tak vymenit motor ve starem aute je casto vyrezne mene prace, nez vymenit lozisko v novem. Delal jsem oboji a neda se to srovnat. Jinak zadnou z tech vyjmenovanych veci v aute nemam a jsem s nim zcela spokojen.

no_no_no_problems.jpg (OyszterBangCock) (8.6.2022 14:23)
vyzadujem servis kazdych 10 hodin jazdy, a mám 50 mazacích bodov kazdých 10 000km. Ložisko na dnešnom aute vydrží viac ako moj motor..

no_no_no_problems.jpg (XXXRP (8.6.2022 10:17)
No problem? Tohle se sralo i bez vsech tech vychytavek.

no_no_no_problems.jpg (XXXRP (8.6.2022 10:13)
No problem? Tohle se sralo i bez vsech tech vychytavek.

no_no_no_problems.jpg (ELRP (8.6.2022 9:42)
Jojo, pak se srazí s mouchou a je mrtvej.

no_no_no_problems.jpg (pripicRP (8.6.2022 9:30)
OK boomer

no_no_no_problems.jpg (adfga) (8.6.2022 9:08)
posilovac rizeni bych si nechal...vlastne i klimu, lepsi nez jet na dovolenou 800 km s okynkem dole