urobilo_baaaaaac.jpg
(Mother of Donkeys) (26.10.2022 20:09)
|
To se vyklepe, lehce povari COckem, prijdou do toho dily z Peugeota 106, bok z pracky, dva chladice z Favorita, zasmudlat stetcem a v A-ckach to prodaji jako nebourane, garazovane, po duchodcovi, ktery s til jenom lital pres frontu na nakup a zase zpatky. |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(Dežon-nereg) (26.10.2022 12:45)
|
Huš - a má to širokou plechovou vrtuli, takže F-4. Btw podle vzpomínek německej pilotů F byla nejoblíbenější 109 verze vůbec. |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(Huš) (26.10.2022 9:12)
|
Ha, konečně někdo, kdo "knows his shit" Já si říkal, že to musí být efko, protože nemá ani "velblouda" před kokpitem a kulomety v náběžkách. |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(Dežon-nereg) (26.10.2022 7:42)
|
Je to verze F4 z JG54, se kterou létal mmj. soudruh Nowotny. Hauptmann out. |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(Huš) (26.10.2022 7:30)
|
E verze sotva. Ty měly vzpěry výškovky. |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(who) (26.10.2022 7:10)
|
Bf 109 E-7/U2 |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(Huš) (26.10.2022 7:07)
|
Verze F, beze vzpěr VOP. F2 nebo F4, tipuju. |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(Merlin) RP (25.10.2022 20:09)
|
Copak kolečka, ty jsou v křídle. A náhradních chladičů se bude v širším okruhu válet taky dost. |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(Ded) (25.10.2022 19:12)
|
Já bych tipoval že celém snadno. Pokud najdou víko kokpitu a kolečka. |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(miklos-abdul) RP (25.10.2022 19:08)
|
Nějaký odborník, který by věděl, jestli se to dá opravit? |
|
urobilo_baaaaaac.jpg
(Manastur) RP (25.10.2022 18:59)
|
S tehdejšími stroji ještě měl pilot poměrně nemalou šanci, že nouzově přistane. Dnešni letadla padají jak cihly a nic jiného, než katapultáž nezbývá. |
|