34_let_kapitalismu.jpg
(Asharak) RP (24.4.2023 12:04)
|
Kdyby bylo dost peněz, postavíš tu trať na mostech |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(al5249) RP (24.4.2023 0:37)
|
Vzdycky se jako spolehlivy indikator, zda se vyplati stavet vysokorochlostni trat uvadelo, ze se mezi mesty uzivi letecka linka, takovych mest v cr moc neni. Ono je otazkou, zda ma v zemi s jednim mestem, ktere stoji za rec VRT nejaky vyznam. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Joker) (23.4.2023 22:57)
|
Seňor Loco: To se dá spousta věcí, kdyby bylo peněz dost |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Seňor Loco) (23.4.2023 22:42)
|
Přejezdy snad nejsou otázka trasování, ale spíš peněz. Kdyby bylo peněz dost, dají se místo úrovňových přejezdů postavit nadjezdy, ne? |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Joker) (23.4.2023 21:41)
|
To mi vysvětlete, k čemu je vysokorychlostní trať v měřítku ČR. Možná tak úplně nová trať Praha-Brno, zároveň kratší než ta současná, ta by mohla ušetřit víc jak hodinu. Akorát ekonomicky to nejspíš pořád bude nesmysl. Možná by efektivnější bylo u některých úseků zvednout max. rychlost na 200 km/h. To by možná šlo prostě administrativním rozhodnutím, hlavní argument jsou úrovňové přejezdy, ale tvrdit, že v rychlosti 160 místo 200 se úrovňový přejezd stane nějak zásadně bezpečnější je podle mě mimo. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Grrr) (23.4.2023 21:15)
|
páni, tady je zas expertů na VRT.. Vás je tady škoda, běžte rozdávat rozumy na vládě. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Boring) (23.4.2023 20:35)
|
Jo, boring company by udelala padesatimetrovej tunel a v nem by byla dopravni zacpa elektrickych aut. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(cyklistа) (23.4.2023 20:24)
|
No a mohli by mistři kritici navrhnout tu vysokorychlostní trať? ČR má takovou hustotu osad, stávajících tratí a silnic, že to není kam dát. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Asharak) RP (23.4.2023 19:30)
|
U nás by to neprošlo, krtek > musk |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Markéta Adamová Pekarová) RP (23.4.2023 17:27)
|
Boring compeny by už razila tunel. Nikomu by to v podzemí nevadilo. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Merlin) RP (23.4.2023 16:45)
|
@Georgethebest: Hodně by ses divil, jak by vypadaly silnice, kdyby v republice nebyly dálnice. Jo, celkem jistě se v tom utápí víc peněz, než by bylo nutné, ale rád bych tě viděl na tvé cestě z Prahy do Brna bez D1. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Hnidopich ORIGINAL!) (23.4.2023 15:29)
|
Problem s VRT je v zasade ten, ze ve stavajicim trasovani ji neudelate, protoze to mimo jine znamena ZADNE zeleznicni prejezdy. A problem noveho trasovani je, ze to - stejne jako dalnici - na svem uzemi zadna obec nechce. Ze je v CR k nicemu a mnohem k vetsimu uzitku by bylo zkapacitneni koridoru (ta predstava, ze po VRT budou jezdit i normalni vlaky a naklady je absolutne nesmyslna) na 3 a u Prahy na 4 koleje, je vec jina. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Georgethebest) RP (23.4.2023 14:47)
|
(Asharak) RP nemyslím si že je to levicový smýšlení, v podstatě jsem pravicový, jen že ta neustálá snaha o modernizaci všeho možného stojí nehorázné prostředky které pak chybí jinde...a stejně ve výsledku se ta modernizace nikdy nepovede, a jsou s ní spíš spojené problémy kvůli kvalitě, taky dost velká korupce co se zakázek týče atd......po D1 už jezdím pravidelně 28 let, ta dálnice se neustále opravuje a modernizuje ale nemám pocit že bych se po ní dostal do Prahy rychleji a pohodlněji. A co už to stálo.. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Sedmdesátsedm) (23.4.2023 14:29)
|
Fake and gay. Máme VRT okruh u Poděbrad. |
|
34_let_kapitalismu.jpg
(Asharak) RP (23.4.2023 14:26)
|
@Geo: no to je to levicový smýšlení, co si tu ukázal. Spíš jde o to, že nemáš pocit, že někde nejsi pomaleji :> |
|