socdav 15.05.2023 
Obrázek socdav
president idiot Nen-rifle-jako-rifle kto ma rad ruSSko estebak z vychodu ozebracuje Cechy letos coboli graf updated
Komentáře (181) Komentovat Nezobrazovat

socdav.jpg (Dezolát) (21.5.2023 22:00)
Když se jdeš nechat ostříhat, tak po tobě holička chce výplatní pásku a podle výplaty ti vypálí cenu? Asi ne, že. Hlava jako hlava - za 200 všichni. Do hola 150 - taky všichni. Toto je skutečná spravedlnost. A ne ta tvoje komunistická s tím tvým trestáním nevinných lidí.

socdav.jpg (Dezolát) (21.5.2023 21:58)
Neboli nižší pojistné plnění = nižší pojistné. PŘESNĚ TAKTO to má fungovat u všech pojištění, u cen všeho zboží, u plateb za všechny služby atd. Za stejnou službu stejnou cenu. Tedy například i za to uhašení baráku stejnou cenu. Proč by mě měl někdo trestat na cenách služeb za to, že lépe pracuju a tedy si logicky taky víc vydělám? Co je poskytovateli služby do toho? Proč by mě měly daně "bolet"? Stát mě takto trestá za co přesně? Za to, že jsem se tu narodil a neemigroval?

socdav.jpg (Dezolát) (21.5.2023 21:54)
OSVČ daně jako zaměstnanci samozřejmě platí. A oproti zaměstnancům platí NAVÍC ještě další daně z té "firemní/zaměstnanecké" části své živnostnické činnosti. Už jsem ti to přece vysvětloval. Je pravda, že způsob výpočtu například zdravotního a sociálního "pojištění" se u zaměstnanců a OSVČ liší. OSVČ mají možnost platit daně různě paušálem atd. Takto to ale stanovil stát, takže je to naprosto legální. Navíc pojistné plnění - například nemocenské dávky - mají OSVČ nižší než zaměstnanci.

socdav.jpg (Dezolát) (21.5.2023 21:52)
Se tvým příspěvkem z 19:40 souhlasím do puntíku. S "chceš žrát, tak si na to vydělej!" Souhlasím. Ovšem pokud narážíš například na "covidové dotace", tak pokud ti stát zakáže vydělávat, tak ti stát legislativně nařídil hladomor. Navíc ty kritizované "covidové dotace" byly v souladu se zákonem. Přesněji tedy nebyly. Podle zákona by měl stát nahradit VEŠKERÉ škody, které svými nařízeními napáchal. A to už by dávno zkrachoval. Takže stát vymyslel legislativní kličky, jak celou svou zákonnou povinnost nesplnit.

socdav.jpg (ujo) (21.5.2023 19:47)
právo a narok. Hovno mají, chceš žrát, tak si na to vydělej! Stejně tak, jak platí daně zaměstnanci, tak je mají platit OSVČ a zdanění by mělo být progresivní, bez stropu. A ano, progresivní znamená, že já zaplatím na hasiče 200 a ty třeba 20 Kč. Tomu se říká progresivní daň. Když já budu měsíčně vydělávat 250 tis. Kč, tak mě to bude poměrně bolet stejně, jako tebe, když ti dá Babiš minimální mzdu v masokombinátu.

socdav.jpg (ujo) (21.5.2023 19:40)
samozřejmě, že majitelé s.r.o-ček, jsou také zaměstnanci......tak stačí se podívat, jak to dělají vychcanci v USA, třeba Trup, daně neplatí, protože nemá příjem......mě nevadí to, že si někdo v rámci zákona něco odepisujeji, ale že pořád někdo brečí, že to nezvládne a vyhrožuje, že přestane podnikat. Tak ať přestane, nemá zakázky a nebo vydělává jen na dotacích, tak nemá vůbec jako OSVČ, s.r.o a nebo a.s. vůbec existovat. Stejně, jako ti, kterým se nechce makat ,sedí na ÚP a pořád řvou, že na všechno mají..

socdav.jpg (Dezolát) (20.5.2023 20:21)
Pro snazší pochopení ještě uvedu jeden příklad: u firem typu s.r.o. je typické, že jedním ze zaměstnanců je také sám majitel firmy/zaměstnavatel. A je typické, že má firemní služební auto (a mnohdy i více aut), kterým sám jezdí. Takže takovéhoto člověka můžeš srovnávat se živnostníkem nejen z hlediska daní zaměstnaneckých, ale i firemních. Protože je také v principiálně stejné "dvojroli". Jasné?

socdav.jpg (Dezolát) (20.5.2023 20:05)
Absolutně ale nechápu, jak tě vůbec napadla ta debilita řešit to třeba u provozu aut. Zaměstnanec může pracovně používat buďto služební (zaměstnavatelovo) auto, nebo svoje soukromé auto a zaměstnavateli psát cesťáky. Jenže provozovatelem toho služebního auta je zaměstnavatel a ten řeší i daně. A zaměstnavatel řeší daně i v případě cesťáků. Takže pokud chceš řešit auta, tak musíš srovnávat OSVČ se zaměstnavatelem/firmou. Kapišto?

socdav.jpg (Dezolát) (20.5.2023 19:59)
Základ je ale to, co jsem ti už taky vysvětloval několikrát. Živnostník je zaměstnanec a zaměstnavatel v jedné osobě. Platí různé daně, z nichž některé jsou jakože zaměstnanecké a některé jakože zaměstnavatelské/firemní. Takže pokud chceš srovnávat zaměstnance s živnostníkem, tak musíš srovnávat tu zaměstnaneckou část živnostníka. Tedy můžeš řešit například daň sociální nebo zdravotní.

socdav.jpg (Dezolát) (20.5.2023 19:41)
DPH z ceny auta nebo z paliva jsem samozřejmě nevyvracel. Proč bych měl takovou debilitu dělat? Protože si to přeje někdo, kdo si hraje na doktora jako malé dítě? Plátci daně tu možnost zkrátka mají a neplátci ne. Takto to stanovil stát. Chceš odepisovat? Staň se plátcem daně. Jasné jako facka. Ty dokola omílané soukromé jízdy někde píšou a někde nepíšou. A vyvrátil jsem ti tvoji lež o tom, že v případě zaměstnanců neexistuje ani jeden, který nepíše. Kolikrát ti to mám opakovat?

socdav.jpg (ujo) (20.5.2023 19:15)
čím to vyvracíš??? co jsi vyvrátil, že si OSVČ odepisuji DPH při koupi vozu, nebo z paliva, nebo, že si nepíší soukromé jízdy ??? ty by ses měl léčit a nebo to naopak přestat brát.....

socdav.jpg (Dezolát) (19.5.2023 22:46)
K smíchu je leda tak to, že ty vůbec nechápeš, že jsem tím chtěl jen a pouze vyvrátit jednu ze tvých mnoha lží. A to tu z 12:22, kde jsi lhal, že (cituji): "dnes má KAŽDÝ elektronickou knihu jízd ... s časem a polohou užití vozidla". A takto to probíhá neustále: Ty něco vyfabuluješ nebo vylžeš, já ti vyvrátím PŘESNĚ to, co ty tvrdíš, a ty na to reaguješ nějakou bezobsažnou sračkou typu "tvoje realita je těžko uvěřitelná".

socdav.jpg (ujo) (19.5.2023 21:08)
tvůj hobby zážitek v dvou firmách je k smíchu....tak já ti dám jednoduchý příklad. Majitel montážní firmy s pár zaměstnanci a pár služebních dodávek si nechá auta bez GPS lokátorů a nechá zaměstnance vypisovat knihu jízd ručně,joz......člověče, tak to jsi zaspal dobu....dnes se do aut nemontuje jen GPS lokátor, ale také kontrola nádrže z důvodu krádeže paliva zaměstnanci. Takže tvoje realita je těžko uvěřitelná, tak leda historická.

socdav.jpg (Dezolát) (19.5.2023 17:01)
Aha. Takže když já napíšu, jak to reálně je ve dvou mně známých firmách, tak je to můj nereálný pohled na svět. Zato tvoje tvrzení o tom, jak to v těchto dvou firmách je podle tebe, je pohled na svět zcela reálný.

socdav.jpg (ujo) (19.5.2023 16:18)
Nevím, proč někde vyjadřuješ nějaký svůj nereálný pohled na svět, když ignoruješ jak realitu, tak názor druhých. Zajdi si na hajzl a tam veď "intelektuální debatu" a pak spláchni. Tvůj názor tam dostane větší pozornost.

další...