awhorecyc 09.07.2023 
Obrázek awhorecyc
What men prefer heinzmen uz se nevrati nepohorsen Norway takes it all cml
Komentáře (32) Komentovat Nezobrazovat

awhorecyc.jpg (Heteroptera) (11.7.2023 18:18)
Nepruží to vôbec, ani rozvodový remeň na motore nepruží. Tento setup je výborný na mestský bicykel, netreba žiadne vonkajšie mazanie.

awhorecyc.jpg (the quitterRP (11.7.2023 10:50)
to nebude fungovat, nema to pedale

awhorecyc.jpg (FilipesRP (10.7.2023 18:51)
(Sarge): Přesně, a proto se v autě v motorovém prostoru všude používají řetězy a ne nějaké blbé ozubené řemeny. ;-) :o)

awhorecyc.jpg (luky_RP (10.7.2023 11:05)
Sarge: Spinavy remen ma ve srovnani se spinavym retezem mensi treni. Remenove prevody se hodi do podminek, kde je potreba jezdit casto ve spine a nebo ve vlhku. Treba ve Finsku a na Islandu jsou remenove prevody mnohem popularnejsi nez u nas.

awhorecyc.jpg (Sarge) (10.7.2023 10:43)
K hovnu. Nikdo ještě nevymyslel nic lepšího než obyčejný ozubený převod s válečovým řetězem. Je to levné, lehké, odolné a má to malé tření. Občas je potřeba to vyčistit, namazat a vyhodit vytahaný řetěz, nic víc.

awhorecyc.jpg (luky_RP (10.7.2023 10:07)
MSG: Protoze na posun zpet se pouziva pruzinka. To je nachylnejsi na rozstylovani z duvodu degradace pruzinky a lanek, ale 3 prevodnik ma vetsi vule, tak to nevadi. U Alfine 11 to uz byva problem, takze je u nej lepsi pouzit elektricke razeni.

awhorecyc.jpg (haxoř) (10.7.2023 10:03)
@MSG: mas prehadzovacky za 10 eur a mas prehadzovacky za 1000 eur ..... na nexuse by si fakt do terenu nechcel ... nie len kvoli malemu rozsahu, ale nie je to na to stavane a za chvilku by si to znicil

awhorecyc.jpg (MSGRP (10.7.2023 9:56)
Mne do zadného Nexusu ide iba jedno lanko... Má 3 prevody, stál 100 Eur, brat má 7 prevodov, stálo to 150, otázka skôr znie, ako by to reagovalo pri brzdení torpédom?

awhorecyc.jpg (luky_RP (10.7.2023 9:30)
Zen: Muzes si vybrat, dela se prevodovka i do stredoveho slozeni, treba pinion. Cyklista sice nejses, ale google bys znat mohl :-/

awhorecyc.jpg (haxoř) (10.7.2023 8:09)
@Zen: pre niekoho to asi moze byt problem, napriklad ja ked som presiel z 10 na 12 ... tak som ten rozdiel citil, ale uz som si zvykol ... inak tiez mas auta co maju motor v predu/zadu rozne nahony atp ... ide o to na co to chces

awhorecyc.jpg (Zen:RP (10.7.2023 8:07)
A není lepší motor/převodovka u rámu? Takhle přibývá neodpružený hmoty. Ale já nejsem cyklista, takže nevím. Auta jsou prostě vývojově dál.

awhorecyc.jpg (luky_RP (10.7.2023 6:55)
Rohloff se ovlada dvema lankama a treti bowden je od brzdy. RTFM drahousci.

awhorecyc.jpg (misilRP (10.7.2023 1:32)
v elektrokolech za 40 uz to je taky, i s tou prevodovkou co je zaroven s motorem v zadnim naboji. A svete div se, ten naboj neni nijak velkej. Vzhledem k tomu ze to ma i baterku sikovne schovanou v ramu, tak jsem dlouho hledal jestli to je elektro, nebo neni :)

awhorecyc.jpg (nas) (9.7.2023 23:14)
bral bych všema deseti. o to víc, že fakt nemám dilema, jestli je to lepší nebo makový oproti řetězu atd. ... protože by to bylo jen jedno další kolo do mé stáje... :) Každopádně mít aspoň jedno, kde neřeším řetěz a všechno, co k tomu patří, by bylo fakt super.

awhorecyc.jpg (haxoř) (9.7.2023 21:25)
@nahodny_zvedavec: https://www.rohloff.de/de/produkte/speedhub

další...