awhorecyc.jpg
(Heteroptera) (11.7.2023 18:18)
|
Nepruží to vôbec, ani rozvodový remeň na motore nepruží. Tento setup je výborný na mestský bicykel, netreba žiadne vonkajšie mazanie. |
|
awhorecyc.jpg
(the quitter) RP (11.7.2023 10:50)
|
to nebude fungovat, nema to pedale |
|
awhorecyc.jpg
(Filipes) RP (10.7.2023 18:51)
|
(Sarge): Přesně, a proto se v autě v motorovém prostoru všude používají řetězy a ne nějaké blbé ozubené řemeny. |
|
awhorecyc.jpg
(luky_) RP (10.7.2023 11:05)
|
Sarge: Spinavy remen ma ve srovnani se spinavym retezem mensi treni. Remenove prevody se hodi do podminek, kde je potreba jezdit casto ve spine a nebo ve vlhku. Treba ve Finsku a na Islandu jsou remenove prevody mnohem popularnejsi nez u nas. |
|
awhorecyc.jpg
(Sarge) (10.7.2023 10:43)
|
K hovnu. Nikdo ještě nevymyslel nic lepšího než obyčejný ozubený převod s válečovým řetězem. Je to levné, lehké, odolné a má to malé tření. Občas je potřeba to vyčistit, namazat a vyhodit vytahaný řetěz, nic víc. |
|
awhorecyc.jpg
(luky_) RP (10.7.2023 10:07)
|
MSG: Protoze na posun zpet se pouziva pruzinka. To je nachylnejsi na rozstylovani z duvodu degradace pruzinky a lanek, ale 3 prevodnik ma vetsi vule, tak to nevadi. U Alfine 11 to uz byva problem, takze je u nej lepsi pouzit elektricke razeni. |
|
awhorecyc.jpg
(haxoř) (10.7.2023 10:03)
|
@MSG: mas prehadzovacky za 10 eur a mas prehadzovacky za 1000 eur ..... na nexuse by si fakt do terenu nechcel ... nie len kvoli malemu rozsahu, ale nie je to na to stavane a za chvilku by si to znicil |
|
awhorecyc.jpg
(MSG) RP (10.7.2023 9:56)
|
Mne do zadného Nexusu ide iba jedno lanko... Má 3 prevody, stál 100 Eur, brat má 7 prevodov, stálo to 150, otázka skôr znie, ako by to reagovalo pri brzdení torpédom? |
|
awhorecyc.jpg
(luky_) RP (10.7.2023 9:30)
|
Zen: Muzes si vybrat, dela se prevodovka i do stredoveho slozeni, treba pinion. Cyklista sice nejses, ale google bys znat mohl |
|
awhorecyc.jpg
(haxoř) (10.7.2023 8:09)
|
@Zen: pre niekoho to asi moze byt problem, napriklad ja ked som presiel z 10 na 12 ... tak som ten rozdiel citil, ale uz som si zvykol ... inak tiez mas auta co maju motor v predu/zadu rozne nahony atp ... ide o to na co to chces |
|
awhorecyc.jpg
(Zen:) RP (10.7.2023 8:07)
|
A není lepší motor/převodovka u rámu? Takhle přibývá neodpružený hmoty. Ale já nejsem cyklista, takže nevím. Auta jsou prostě vývojově dál. |
|
awhorecyc.jpg
(luky_) RP (10.7.2023 6:55)
|
Rohloff se ovlada dvema lankama a treti bowden je od brzdy. RTFM drahousci. |
|
awhorecyc.jpg
(misil) RP (10.7.2023 1:32)
|
v elektrokolech za 40 uz to je taky, i s tou prevodovkou co je zaroven s motorem v zadnim naboji. A svete div se, ten naboj neni nijak velkej. Vzhledem k tomu ze to ma i baterku sikovne schovanou v ramu, tak jsem dlouho hledal jestli to je elektro, nebo neni |
|
awhorecyc.jpg
(nas) (9.7.2023 23:14)
|
bral bych všema deseti. o to víc, že fakt nemám dilema, jestli je to lepší nebo makový oproti řetězu atd. ... protože by to bylo jen jedno další kolo do mé stáje... Každopádně mít aspoň jedno, kde neřeším řetěz a všechno, co k tomu patří, by bylo fakt super. |
|
awhorecyc.jpg
(haxoř) (9.7.2023 21:25)
|
@nahodny_zvedavec: https://www.rohloff.de/de/produkte/speedhub |
|