safety_standards_1960.jpg
(c1lockworker) (23.7.2023 10:59)
|
(HAHA) podle toho, co píšeš, si asi myslíš, že setrvačnost v momentě zastavení lanovky najednou způsobí, že zavěšená sedačka se bude pohybovat výrazně pomaleji než na ní umístěné břemeno. Pokud to tak je, tak asi opravdu nerozumím fyzice. Nebo se fyzikální zákony změnily a kyvadlo už se kýve podle hmotnosti a ne podle délky, předměty různé hmotnosti mají najednou různou rychlost v momentě, kdy na ně přestane přestane působit síla a děti musejí být přikurtované k houpačkám, protože se pohybují jinou v |
|
safety_standards_1960.jpg
(the quitter) RP (22.7.2023 9:25)
|
dupla, kos! |
|
safety_standards_1960.jpg
(Piotr) (22.7.2023 8:04)
|
V Pražskej ZOO su retiazky na sedačkách ako zabezpečenie |
|
safety_standards_1960.jpg
(Filipes) RP (21.7.2023 14:58)
|
a) Dupla, b) Jsou kousek nad zemí, c) koukněte se do Pražské ZOO |
|
safety_standards_1960.jpg
(ZivaKunda) RP (21.7.2023 14:32)
|
Ono to tam není pořádně vidět ale podélný houpání je hodně tlumený vícekolovým pojezdem, kdy se kyv přenáší do napnutí lana. Příčnej kyv je tlumený druhým lanem a trolejovým sběračem, který je vidět vlevo u kloubu. Ten kloub má takový divný dvoubodový uložení. Nwm jaxe tomenuje. Když se kývne jedna osa, druhá se zvedne a váha sedačky ten kyv prakticky hned utlumí. Jedinej způsob jaxe to může kývat je pružnost lana. |
|
safety_standards_1960.jpg
(aseww3) (21.7.2023 14:07)
|
Aspon nemaji tendenci delat na sedacce picoviny |
|
safety_standards_1960.jpg
(luky_) RP (21.7.2023 14:01)
|
Podle me jsou obe zeny v bezpeci, protoze na obrazku nevidim zadneho negra, ktery by je ohrozil. |
|
safety_standards_1960.jpg
(aseww3) (21.7.2023 13:49)
|
Co s tim mate, podobna lanovka je nekde na valassku a jede k nejaky zkurveny sose co ne na kurevskym kopci. Uz si nepamatuju jak se to jmenovalo. |
|
safety_standards_1960.jpg
(HAHAHAHAHA) (21.7.2023 13:46)
|
clockworker: stejna setrvacnost? si spad z visne? ty holky nemaji stejnou hmotnost jako sedacka. svaly podvedome udrzuji rovnovahu, takze budou houpani vyrovnavat a opet jine chovani nez sedacka. teziste slecen je v jine vzdalenosti od osy houpani nez sedacky, jina perioda kyvu. Kdyz tomu nerozumis, tak bud zticha. |
|
safety_standards_1960.jpg
(Zoltan) RP (21.7.2023 13:06)
|
Takže za to můžou zase dementi a velryby |
|
safety_standards_1960.jpg
(ZivaKunda) RP (21.7.2023 12:48)
|
Uz to tady bylo. Ta sedacka je hodne skloněná dozadu a hmotnost sedící osoby je soustředěná do opěrky, takže pokud na tom jezdec nedělá píčoviny, cítí se relativně komfortně a posez je bezpečný. Překvapivě hlavní problém tohoto typu posazu není bezpečnost při jízdě ale moment vystoupení, kdy mají obézní nebo starší osoby s méně pohyblivými kloiuby, problém zvednout se ze zakloněné pozice. Proto se začali dělat vyrovnaná sedadla se zajištěním. |
|
safety_standards_1960.jpg
(ombudsman) (21.7.2023 12:34)
|
Fotka fajn, ale jaká je reálná výška sedačky nad zemí která je přímo pod ní? |
|
safety_standards_1960.jpg
(Třicetšest) (21.7.2023 12:33)
|
SPO: mně taky výšky nevadí. Mně vadí hloubky... |
|
safety_standards_1960.jpg
(Ifin1) (21.7.2023 11:51)
|
Tak teď sem koukal, že už si taky h...o pamatuju, sedělo se bokem... |
|
safety_standards_1960.jpg
(Ifin1) (21.7.2023 11:44)
|
Na nečem hodně podobným sem jezdil v dětství v Krkonoších... A přežil jsem. |
|