peak_urbanism.jpg
(Nerrg) (27.8.2023 16:11)
|
Mem pro neevropské návštěvníky Roumingu |
|
peak_urbanism.jpg
(skorofin) (27.8.2023 15:22)
|
Finsko, Helsinki, Skodovacke tramvaje |
|
peak_urbanism.jpg
(Y) RP (27.8.2023 13:53)
|
V Krakowe v a kolem centra skoro vsude no a v Praze Marianske hardby, coz? |
|
peak_urbanism.jpg
(Jawohl ja) (27.8.2023 13:44)
|
Filipes: Ujasni si pojmy hnacia a hnaná náprava. |
|
peak_urbanism.jpg
(Filipes) RP (27.8.2023 13:26)
|
(Jawohl ja): Co to meleš? Všechny hnané nápravy jsou jen tam, kde je náročný terén. A proč by někdo používal úzkokolejku? Aby byl složitější transport vozů, nižší rychlost a kapacita? Hlavní problém úzkokolejky je dvojkolí, které se musí dělat nestandardní - tedy je dražší. |
|
peak_urbanism.jpg
(morlor) RP (27.8.2023 13:20)
|
poslouchej tebe ten tvůj rozchod nějak trápí na věnečku |
|
peak_urbanism.jpg
(Jawohl ja) (27.8.2023 13:01)
|
V ČR to nemôže existovať. Rozchod 1000 mm je zakázaný. Vytrhať koľajnice, rozpáliť moderné, nízkopodlažné a klimatizované tramvaje so všetkými nápravami hnacími (v ČR platí zákon, že na metrový rozchod nič moderné nemôže existovať a premávať). Dať BKV panely pre rozchod 1435 mm, nakúpiť vyradené T3 z Ostravy, Prahy, Brna, Plzne, Olomouca a pod. a premávať na rozchode 1435 mm. Poťažmo kúpiť dve-tri T3wany, aby bola akože nízkopodlažnosť. Ale klímu nie. Hlavne zrušiť metrový rozchod! To je to najdôležitejšie. |
|
peak_urbanism.jpg
(Bjukenen) RP (27.8.2023 11:53)
|
Ty elektrické dráty se musí s listy a větvemi mít opravdu rádi.
|
|
peak_urbanism.jpg
(51) (27.8.2023 10:32)
|
a co nenatirat strechy tramvaji cernou barvou |
|
peak_urbanism.jpg
(brnonymova reinkarnace 7) (27.8.2023 10:27)
|
https://www.youtube.com/watch?v=t9idaFTcDxk |
|
peak_urbanism.jpg
(brnonymova reinkarnace 7) (27.8.2023 10:23)
|
https://www.theguardian.com/environment/2023/mar/21/hundreds-trees-felled-cambridge-bus-route-tackle-climate-change |
|
peak_urbanism.jpg
(Picavpic) (27.8.2023 10:22)
|
doprava muze byt komplet pod zemi ... |
|