bethesda_games.jpg
(anonykrysa) RP (27.3.2024 21:15)
|
~ tcl |
|
bethesda_games.jpg
(misil) RP (17.10.2023 13:58)
|
opravdove zivotni problemy? Myslis jako ze grafika uz nestiha? |
|
bethesda_games.jpg
(Občan Y) RP (17.10.2023 12:55)
|
Tak treba to bude pokracovat nejak jako "2080, konecne jsem dospel a mam opravdove zivotni problemy" |
|
bethesda_games.jpg
(Kalda) RP (17.10.2023 11:30)
|
jj kvuli tomuhle jsem nekdy v 2005-6 nedohral Lego Star Wars, kde se spolecnici spawnli v pruchodu predemnou a ja nemohl pokracovat dal ale jen zpatky a pokazdy kdyz jsem sel do ty lokace tak to dopadlo stejne |
|
bethesda_games.jpg
(cern0usek) RP (17.10.2023 11:23)
|
A Dr. Manhattan je tam kvuli tomu, ze pro nej neexistuje cas, takze muze rict tri vety za sebou a mit v nich desetilety odstupy. Plus je to trosku parafraze na ten puvodni komiks. |
|
bethesda_games.jpg
(Woyta) RP (17.10.2023 8:24)
|
Akorat, ve Starfieldu to už vyřešili tím, že po pár sekundách můžeš projít skrze společníka. |
|
bethesda_games.jpg
(NikdySeNezaregistruji) RP (17.10.2023 8:04)
|
Chyba, že tvůj společník se postaví tak, že zablokuje dveře a ty se nemůžeš dostat z místnosti zřejmě přetrvává ve hrách od Bethesda Softworks od Morrowindu (2003), přes Skyrim (2011) až po současný Starfield (2023). |
|
bethesda_games.jpg
(Ňouma) (17.10.2023 7:50)
|
Cpt |
|