EV cars and -40 degree celsius (15.12.2023 18:43)
+ x !  Známka: 4Váha: střední


Komentáře (39) Komentovat Nezobrazovat

EV cars and -40 degree celsius (fapmasterRP (18.12.2023 12:14)
zdroj videa - 9gag. nazov videa: Chinese cars and -40 degree celsius. prvy komentar: It was -25 in the previous Post Na zaklade coho to op nazval EV v -40?

EV cars and -40 degree celsius (Enšpýgl) (17.12.2023 11:42)
V Česku na těch +/- 200 km dálnic od Prahy na každou stranu od nabíječky k nabíječce dojedeš. Jestli tam je volno ti ukáže plánovač. Alespoň nebudeš zaclánět tou pomalou jízdou na silnici, to je hlavní plus.

EV cars and -40 degree celsius (blm v prestrojeni 3) (17.12.2023 11:31)
Jasne, kolony jsou fantasmagorie, mraz vlastne taky, a uvizle pojizdne rakve nejvic. Nakonec te z toho komfortu prijede vysvobodit zase jen spalovak.

EV cars and -40 degree celsius (MemRP (17.12.2023 11:18)
Ano, fyziku neochčiješ, takže svými teoretickými fantasmagoriemi se jen ztrapňuješ. Když neumíš ani malou násobilku a neumíš vzít na vědomí reálné hodnoty spotřeby, dokonce jak pro blbé ukázané v reálném videu, tak ti fakt není pomoci. :) Já tvoje přání nepotřebuju, já s elektromobilem už dva roky spokojeně jezdím a další auto bude samozřejmě zase taky elektromobil, spalovák už nikdy. Mám rád komfort.

EV cars and -40 degree celsius (blm v prestrojeni 3) (17.12.2023 11:08)
Hele ja chapu, ze to svoje tamagoci s kolama mas rad, ale fyziku proste neochcijes. Preju hodne km v te tve rakvi na kolech a hlavne zadne zacpy v zime. :-D

EV cars and -40 degree celsius (MemRP (17.12.2023 10:55)
blbm: „a limitu vybijeni (nelze vybit na nulu, to by baterii silne poskodilo“ Ty neznáš ani naprosté základy :-P Ta mnou uváděná kapacita je netto a je CELÁ PŘÍSTUPNÁ, takže ano, řidič může ten akumulátor vybít klidně i na udávanou nulu a pak většina elektromobilů dovolí ještě dojet 10-30 km pod ní. Právě proto, že jsou tam od výroby spodní a horní buffery.

EV cars and -40 degree celsius (MemRP (17.12.2023 10:53)
blbm: „Male odbery maji tu neprijemnou vlastnost, ze se scitaji do vetsich.“ Doslova jsem ti tady dal reálné video člověka, který zastavil u dálnice na 3 hodiny, pustil si v autě topení, vyhřívání všech sedaček, světla, rádio, nabíjel si iPad a ještě si uvařil čaj ve varné konvici. A na konci mu to ukázalo rozpad průměrné spotřeby na klimatizaci (0,6 kW) a elektroniku (0,4 kW). Tak co tady proboha pořád vymýšlíš za teoretické konstrukce. :D

EV cars and -40 degree celsius (Enšpýgl) (16.12.2023 22:50)
Polotuhé akumulátory taky nejsou na trhu jen náhodou. Náhoda je sviňa.

EV cars and -40 degree celsius (rawen12345) (16.12.2023 22:00)
Nahodou, vidim nasu politicku situaciu a lobotomia je velmi podcenovana a zabudnuta metoda. Keby sa vyuzivala, pocet dezolatov by bol rozhodne mensi a rasa cistejsia :-D

EV cars and -40 degree celsius (Enšpýgl) (16.12.2023 21:51)
Prej 1000 km :-D V zimě 300 km na jeden zátah, rychlá jízda. Tesla Model S to možná zvládne - v létě, a pak šupky nabít.

EV cars and -40 degree celsius (blm v prestrojeni 3) (16.12.2023 21:50)
Cela soucasna technologie elektrickych vozidel na tuzkove baterky je slepa vetev vyvoje, ktere se lide v budoucnosti budou smat stejne, jako se my dnes smejeme lobotomii jako relevantni lekarske metode. Bez vyvoje v technologii baterii, ktery by prinesl narust kapacity aspon o jeden nebo dva rady, nema tato technologie budoucnost. O cemz svedci i to, ze je bez dotaci nekonkurenceschopna.

EV cars and -40 degree celsius (blm v prestrojeni 3) (16.12.2023 21:47)
Pozorovani = anekdota. Male odbery maji tu neprijemnou vlastnost, ze se scitaji do vetsich. Pri zohledneni prumerne kapacity baterie (hluboko pod 75 kWh), faktoru opotrebeni a limitu vybijeni (nelze vybit na nulu, to by baterii silne poskodilo a jeji obvod to nedovoli), je tvoje matematika jen mentalnim cvicenim odtrzenym od reality. EV zasekle v mrazu na dalnici je proste death trap, zatim co v nouzi rozvezou v kanystrech palivo do spalovaku hasici. Elektrickou hracku ti preji, je to ale porad jen hracka.

EV cars and -40 degree celsius (MemRP (16.12.2023 21:42)
rawen12345: Ty to nechápeš, jediní Češi totiž prokoukli ten „podvod“ s politicky tlačenou elektromobilitou, protože každý druhý tady jezdí 1000 km na jeden zátah, u toho táhne vlek, a samozřejmě je připraven stát 20 hodin na dálnici v -10. ;) No a my ostatní, kteří jsme si EV fakt pořídili, si jen spokojeně jezdíme a bavíme se tím, jak mimoni v diskuzích neznají ani naprosté teoretické základy, natož, aby měli nějaké zkušenosti. :)

EV cars and -40 degree celsius (rawen12345) (16.12.2023 21:37)
Nevien ako to mate v CR, ale na SK v civilizovanych castiach uz nie je chladnejsie ako -10. Iste, na kysuciach a orave este byva zima, ale tam nemaju ani elektrinu :-D riesite kokotiny, svedi a fini uz ukazali, ze je to uplne ok

EV cars and -40 degree celsius (MemRP (16.12.2023 21:35)
blm: Ty jsi retardovaný? (Promiň, řečnická otázka). Ukázal jsem ti z praktického pozorování, že baterka fakt za pár hodin nepromrzne ani ve vypnutém autě, natož v autě, kde běží HVAC pro udržování teploty v kabině, tak už s tím nesmyslným temperováním prosím tě přestaň, akorát se ztrapňuješ. :) Podobně jako s tím, že si zapojíš mobil. 10/20 wattů navíc ti ten příkon topení do 1 kW opravdu výrazně ovlivní. :D Vyhřívaný volant a sedačky spínají jen krátkodobě stovky wattů. Všechno vidím v OBD a umím počítat.

další...