electro future
(hgdjgfd) (1.1.2024 23:25)
|
Krásnej bagr na prodluzovacku byl tak před 25.lety odstavenej v lomu na Hadech. Mnohem větší, lezli jsme na něj, kabina byla tak v úrovni druhýho patra paneláku... |
|
electro future
(lassire) RP (31.12.2023 9:44)
|
jedina spravna moznost elektromobility: trolejbusy alebo predlzovacka. |
|
electro future
(vosak) (31.12.2023 3:24)
|
To je fabrika na bahno v Bruntale?
Prijde mi to trochu debilni. Kdyz uz elektrizovat tak snad kurva i automatizovat ne?
|
|
electro future
(pepca) RP (30.12.2023 23:01)
|
Nechtěl bych to pak po boji rozmotávat. Ale dává to zmysl. Žádné patlání se s baterkama, žádné dolejvání nafty, ... párkrát do roka očistit kontakty na navijáku a je to. Spíš bych šel ještě dál a udělal to jako autíčka na pouti. |
|
electro future
(Jawohl+ja) (30.12.2023 21:56)
|
Dávno som si hovoril "prečo takéto niečo nevymyslia". A hľa vidím video, funguje to. |
|
electro future
(i486) RP (30.12.2023 21:43)
|
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky: Ku indukcii nedochádza. Ak to neprebíja, tak každý pracovný vodič tvorí samostatnú cievku a ich magnetické účinky sa navzájom rušia. Takže indukcia aj induktancia je 0. Na rovnakom princípe je rozdielový transformátor prúdového chrániča. (Nie, zmotaná predlžovačka sa netaví kvôli indukcii, ale pretože sa kábel vo vnútri nechladí.) ElektroKapitán out. |
|
electro future
(Nerrg) (30.12.2023 21:19)
|
Vypusťte druhý stroj, nechť bojují! |
|
electro future
(Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (30.12.2023 21:10)
|
Proč ne, většina nakladačů ve fabrikách provádí přesně tento pohyb a nic víc. A zase taková novinka to není. Staré lanové bagry byly taky na prodlužováku, ale většinou stály na fleku. Ale na tý cívce na věži musí docházet k celkem slušné indukci. |
|
electro future
(afekete) RP (30.12.2023 20:52)
|
pro rejpaly, ano, NENI to bagr ale to by pak chybel spojler |
|
electro future
(afekete) RP (30.12.2023 20:51)
|
bagr na voditku, to aby nevbehl do reky a nemel potize z elektrinou |
|