future is now (16.1.2024 17:28)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (27) Komentovat Nezobrazovat

future is now (kakamura) (17.1.2024 21:23)
Přeji ti, aby se ti tou úsporou autínko zaplatilo.

future is now (KING_OF_OKENARP (17.1.2024 21:20)
jehovista - ten pravy: nevim jak tobě, ale mě to vychází. Nejsem hc kolenovrt, ale nevyhazuju prachy zbytečně, když nemusim. Tohle je pro mě cesta jak ušetřim. Nikomu to necpu.

future is now (hhhggg) (17.1.2024 20:49)
usa, země zaslíbená

future is now (jehovista - ten pravyRP (17.1.2024 11:39)
KING_OF_OKENA: Nektera cisla zaokrouhlime nahoru o 50 %, jina cisla zase dolu a to by bylo, aby nam nevyslo, ze se EV vyplati.

future is now (RP (17.1.2024 8:05)
Len pre ten pocit.

future is now (Peter .RP (17.1.2024 8:04)
Elektromobilitou proti emisiám CO2, aby sa znížil dosah globálneho otepľovania!!!

future is now (Win Diesel) (17.1.2024 4:49)
Ja mam zase dojezd 1000km v lete, a 1000km v zime, ale kdybych si do kufru nalozil tunu nafty, coz je nejakych 1200 litru - ujel bych 20,000km - a to to svoje TDI za 10,000 z bazaru taky nesetrim! Konec pribehu o autech ktera nejsou na baterky :-D

future is now (KING_OF_OKENARP (17.1.2024 2:44)
v létě mám dojezd asi 280km v zimě kolem 200-220km. Tepelný čerpadlo. Auto nešetřim. Kdo má barák tomu se EV finančně vyplatí. Ročně jsem za nafru dával 60-70tis kč při nájezdu 20tis km, teď 5tis kč max s FVE (bez ní bych se vešel do 18tis kč ). Garančka jednou za 2 roky- za pár stovek. Konec příběhu o " nesmyslný elektromobilitě"

future is now (MSGRP (17.1.2024 0:37)
15 alebo 115? Lohner-Porsche píčo!

future is now (kakamura) (16.1.2024 21:49)
Nová technologie baterií je ve vývoji pořád. Už už tady budou posledních 15 let. Jako naději máme velikou, že tu přírodu překonáme, ale to je tak všechno.

future is now (wd43) (16.1.2024 21:27)
jako ne ze by to nebyl hezkej zpusob priblizovani, na elektriku, hezky potichu, a je pravda ze je to takove futuristicke svezeni. Jenze to ma nekolik problemu jez se vsechny odviji od soucasnych baterek: Ty auta jsou proste tezky jako krava, oproti benzinu maji maly dojezd, nabijeni je otrava kdyz to auto zrovna nekdo opravdu potrebuje a ono je vybite tak to neni jen otazka dojet na benzinu pro dalsich 800km. A taky jsou drahy, a kdyz to chytne plamenem tak kurevsky nebezpecny.

future is now (kakamura) (16.1.2024 21:26)
*Mumlátko ... jinak snad už ti aplikace na vyhledání nabíječek rezervuje místečko.

future is now (kakamura) (16.1.2024 21:23)
Mulátko 4) protože čekal ve frontě, a když se nehávala, zkusil popojet k jiné nabíjecí stanici, kde to bylo stejné a baterie se mu ve frontě vybila. U nás zatím dobré, že místo u nabíječek zatím je, protože tu těch elektrohraček zatím moc nejezdí.

future is now (MemRP (16.1.2024 20:53)
3) Na některých místech je očividně nedostatečná sezónní nabíjecí infrastruktura, když se pak dělají fronty (podobně u některých dálnic v UK). Na druhou stranu lidi potřebující rychlonabíječky jsou minorita proti těm, kteří nabíjí někde v klidu doma nebo na parkovištích na AC a jezdí kolem komína 4) Tím, jak se z elektromobility stává běžná věc, tak to dostávají bohužel do rukou i idioti jako pán na videu, který si dokázal z 25 % baterky vyrobit odtah. Na to asi nejde nic říct. ;)

future is now (MemRP (16.1.2024 20:51)
Eric: nabíječky jsou samozřejmě i uvnitř parkovacích domů. A nejen pomalé AC sloupky, ale někdy i DC rychlonabíječky. Jinak na tom videu není nic překvapivého - 1) v zimě je spotřeba vyšší (topení, větší jízdní odpory (hustší vzduch, mokrá/zasněžená vozovka)), 2) pokud je baterka promrzlá, tak ukazuje nižší napětí (nabití), než se zahřeje aspoň provozem, a stejně tak studená se nabíjí pomaleji na rychlonabíječkách (lepší elektromobily proto mají předehřev)

další...