30_fps.jpg
(Spimfurt) RP (21.1.2024 7:41)
|
vecech: O ne. 50/60 v rezimu bez interlace. Podivej se poradne na obraz na CRT kde bezi osmibit/sestnactibit. jsou tam vynechane radky ale kresli se porad na ty same. 50x za sec. Interlace je potreba az ~300 radku plus. Malokdo to zna, standardni rezim jak u pal tak u ntsc a pritom na nej cumel cely detstvi. by nas to jinak ublikalo k smrti. |
|
30_fps.jpg
(yxus) RP (20.1.2024 14:11)
|
ps1... ja zacinal s Atari 65XE |
|
30_fps.jpg
(vecech) (19.1.2024 17:41)
|
Spimfurt): to bylo 50/60 půlsnímků. |
|
30_fps.jpg
(Spimfurt) RP (19.1.2024 6:39)
|
no obrazek i komentare objektivne ukazuji absolutni nepochopeni autoru. zaklad bylo mit vse 50/60 FPS. Pong, Asteroids, PacMan, i ten vas dementni Mario... Slo o standard. S 3D se to zmenilo, s hw akceleraci vratilo a nasledne uplne rozmrdalo. Konzolisti obecne by meli drzet hubu v tech. vecech. |
|
30_fps.jpg
(Atarian) RP (18.1.2024 23:16)
|
Podle mne je mnohem vic FPS her ktery nejdou hrat, ne jen 30. Jednotka: Zacinal jsi na C64? Nebylo to spis na Applu, ze si ani nedokazes najit emulator a stahnou si na to hry? |
|
30_fps.jpg
(ukulele24) RP (18.1.2024 23:16)
|
Sice jsem na SNES začínal a pak na PC jsem u některých her byl rád za 5 fps, ale dneska už jsem rozmazlenej a střílečky pod 100 fps už mi vadí |
|
30_fps.jpg
(no-X) RP (18.1.2024 21:44)
|
Je rozdíl 30 FPS na 14-15" obrazovce a 30 FPS na 30"+ obrazovce. |
|
30_fps.jpg
(Peter .) RP (18.1.2024 21:40)
|
Hercules z roku 1982 zvládal 50Hz. |
|
30_fps.jpg
(schnitzelraptor) RP (18.1.2024 21:30)
|
[odkaz] |
|
30_fps.jpg
(Jednotka 29155) RP (18.1.2024 21:00)
|
Ja som začal na C64 - nedajú sa tie veci niekde zagamesiť??? |
|
30_fps.jpg
(miklos-abdul) RP (18.1.2024 20:22)
|
Že 30FPS je nehratelných říkají jen ti, co se nedokážou smířit s tím, že na jejich nový počítač za 30k není nikdo zvědavý. |
|
30_fps.jpg
(gofry) RP (18.1.2024 19:52)
|
"who", not "that". |
|