VPS  |  Tesla se slevou  |  Webhosting  |  Domény  |  Dárek od Slona



game devs then and now 20.01.2024 
Obrázek game devs then and now
neodolatelna nabidka oranzove pako turek chalenge dobry den trumpe - vzbudili jsme se otaznik liberation day vyjednavani v kostce 1
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

game_devs_then_and_now.jpg (Abdul_HasanRP (24.1.2024 20:30)
Update patches? [laughs in Kirby and the Forgotten Land]

game_devs_then_and_now.jpg (quido.speedyRP (22.1.2024 11:36)
Anonykrysa: No jo no. U zakaznickych obvodu byva problem s casovanim. U pokeye muzes snizit presnost, u intrepretace DLI az tak ne…

game_devs_then_and_now.jpg (Markéta Adamová PekarováRP (21.1.2024 8:56)
UI to zoptimalizuje že budeš čumět.

game_devs_then_and_now.jpg (al5249RP (21.1.2024 2:20)
Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen, zajimave, myslel jsem, ze to bude neco starsiho a primitivnejsiho. Rikal jsem si, ze si to zkusim zahrat, dobra zprava je, ze i na Win 10 to bez problemu bezi, spatna, ze to neumi invertovat mys :-(

game_devs_then_and_now.jpg (Občan YRP (21.1.2024 2:12)
Informace o znalostech autora prijata jiz po prvni vete.

game_devs_then_and_now.jpg (Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen.) (21.1.2024 1:57)
https://en.wikipedia.org/wiki/.kkrieger <- The entire game uses only 97,280 bytes of disk space.

game_devs_then_and_now.jpg (mommafatRP (21.1.2024 1:26)
Od toho tam bylo cely oddeleni programatoru. Ale vystrizliveni prislo po presunuti developmentu do Indie... taky to slo pak cely do kopru :-D

game_devs_then_and_now.jpg (al5249RP (21.1.2024 1:07)
Ses mel nabidnout, ze jim to za pul ceny RAM zoptimalizujes ;-)

game_devs_then_and_now.jpg (mommafatRP (21.1.2024 0:59)
Jiz pred 20 lety na dotaz proc ta pitoma aplikace potrebuje 4 GB ram (v te dobe to nebylo zrovna malo) a proc to nekdo nezoptimalizuje, kdyz v kodu je spousta balastu, mi bylo receno, ze je levnejsi koupit ramku nez to vycistit. There you go, optimization...

game_devs_then_and_now.jpg (anonykrysaRP (21.1.2024 0:13)
@spimfurt no CPU neni takovej problem, horsi tam bylo, ze Z80 (ani ta 286) nezvladla emulovat ANTIC/GTIA.

game_devs_then_and_now.jpg (al5249RP (20.1.2024 23:46)
Osobne dost pochybuji, ze Baldur's Gate 3 je psano v assembleru, ze bezi na kazdem pocitaci, ktery jde zapnout (I5 4690 a GTX 970 neni sice zadny extrem, ale lide mai doma a bezne pouzivaji i vyrazne horsi pocitace), ze staci par desitek kB prostoru (oficialne zada na PC 150 GB) a informaci, ze by existovala shareware nebo demo verze jsem nedohledal.

game_devs_then_and_now.jpg (TsantsaRP (20.1.2024 23:37)
A preto mam tak rad Larian studios,.

game_devs_then_and_now.jpg (pc2005n) (20.1.2024 23:28)
Spimfurt: "předělat" to už je ale port

game_devs_then_and_now.jpg (hyn) (20.1.2024 21:50)
is_even je dobrá recese. Má 38 commitů, dva pulrequesty a v listopadu se ve verzi 1.0.5 změnilo API. Snad už naposledy :-)

game_devs_then_and_now.jpg (hyn) (20.1.2024 21:28)
Možná myslel tu takzvaně kompatibilní řadu začínající procesorem Intel 8088 @ 4.77 MHz. Trochu rychlejší mašiny pak chvíli měly tlačítko Turbo, aby jeho vypnutím byly hratelné starší hry.

další...