game devs then and now 20.01.2024 
Obrázek game devs then and now
meanwhile ruska zmrzlina kdyby lotr vznikl dneska slovenski stroj casu financni poradenstvi double nebo nic pozitivne stranky socializmu bolsevici nackove atd
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

game_devs_then_and_now.jpg (Abdul_HasanRP (24.1.2024 20:30)
Update patches? [laughs in Kirby and the Forgotten Land]

game_devs_then_and_now.jpg (quido.speedyRP (22.1.2024 11:36)
Anonykrysa: No jo no. U zakaznickych obvodu byva problem s casovanim. U pokeye muzes snizit presnost, u intrepretace DLI az tak ne…

game_devs_then_and_now.jpg (Markéta Adamová PekarováRP (21.1.2024 8:56)
UI to zoptimalizuje že budeš čumět.

game_devs_then_and_now.jpg (al5249RP (21.1.2024 2:20)
Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen, zajimave, myslel jsem, ze to bude neco starsiho a primitivnejsiho. Rikal jsem si, ze si to zkusim zahrat, dobra zprava je, ze i na Win 10 to bez problemu bezi, spatna, ze to neumi invertovat mys :-(

game_devs_then_and_now.jpg (Občan YRP (21.1.2024 2:12)
Informace o znalostech autora prijata jiz po prvni vete.

game_devs_then_and_now.jpg (Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen.) (21.1.2024 1:57)
https://en.wikipedia.org/wiki/.kkrieger <- The entire game uses only 97,280 bytes of disk space.

game_devs_then_and_now.jpg (mommafatRP (21.1.2024 1:26)
Od toho tam bylo cely oddeleni programatoru. Ale vystrizliveni prislo po presunuti developmentu do Indie... taky to slo pak cely do kopru :-D

game_devs_then_and_now.jpg (al5249RP (21.1.2024 1:07)
Ses mel nabidnout, ze jim to za pul ceny RAM zoptimalizujes ;-)

game_devs_then_and_now.jpg (mommafatRP (21.1.2024 0:59)
Jiz pred 20 lety na dotaz proc ta pitoma aplikace potrebuje 4 GB ram (v te dobe to nebylo zrovna malo) a proc to nekdo nezoptimalizuje, kdyz v kodu je spousta balastu, mi bylo receno, ze je levnejsi koupit ramku nez to vycistit. There you go, optimization...

game_devs_then_and_now.jpg (anonykrysaRP (21.1.2024 0:13)
@spimfurt no CPU neni takovej problem, horsi tam bylo, ze Z80 (ani ta 286) nezvladla emulovat ANTIC/GTIA.

game_devs_then_and_now.jpg (al5249RP (20.1.2024 23:46)
Osobne dost pochybuji, ze Baldur's Gate 3 je psano v assembleru, ze bezi na kazdem pocitaci, ktery jde zapnout (I5 4690 a GTX 970 neni sice zadny extrem, ale lide mai doma a bezne pouzivaji i vyrazne horsi pocitace), ze staci par desitek kB prostoru (oficialne zada na PC 150 GB) a informaci, ze by existovala shareware nebo demo verze jsem nedohledal.

game_devs_then_and_now.jpg (TsantsaRP (20.1.2024 23:37)
A preto mam tak rad Larian studios,.

game_devs_then_and_now.jpg (pc2005n) (20.1.2024 23:28)
Spimfurt: "předělat" to už je ale port

game_devs_then_and_now.jpg (hyn) (20.1.2024 21:50)
is_even je dobrá recese. Má 38 commitů, dva pulrequesty a v listopadu se ve verzi 1.0.5 změnilo API. Snad už naposledy :-)

game_devs_then_and_now.jpg (hyn) (20.1.2024 21:28)
Možná myslel tu takzvaně kompatibilní řadu začínající procesorem Intel 8088 @ 4.77 MHz. Trochu rychlejší mašiny pak chvíli měly tlačítko Turbo, aby jeho vypnutím byly hratelné starší hry.

další...