1950 vs. 2020
(cyklista) RP (25.3.2024 19:27)
|
Kola mají stejný systém - centrální matku, 1950 se dvěma výstupky, moderní klasický šestihran. |
|
1950 vs. 2020
(Roumen) R (25.3.2024 14:54)
|
Zapomneli vymenit zadni. |
|
1950 vs. 2020
(hehehe) (25.3.2024 12:36)
|
@Jimmyx - to je poznámka celkom zásadná... |
|
1950 vs. 2020
(hehehe) (25.3.2024 12:33)
|
@feshyynak - dobre vyriešený systém dokáže 50mm hadicou prehnať 1000-1200 litrov za minutu, Takže za dve sekundy 35-40 litrov. |
|
1950 vs. 2020
(Matej) (25.3.2024 11:00)
|
Dnes sa už myslím netankuje. |
|
1950 vs. 2020
(Dezоlát) (25.3.2024 10:50)
|
Doufám že na to utahování používá momentové kladivo. |
|
1950 vs. 2020
(feshyynak) (25.3.2024 10:42)
|
a co benzin? kolko toho stihne natankovat za 2s? |
|
1950 vs. 2020
(moo) RP (25.3.2024 10:40)
|
ono zase aj front jack sa k tomu stavia dost lezerne, poskakuje si tam ako trubka a da to na x-ty krat, a tyre "hammer" si kladivkom supe do wingnutu akoby sa mu ani nechcelo.. to by si tam mohol mat tyre on/off ludi a s casom by si nepohol |
|
1950 vs. 2020
(Tydýt) (25.3.2024 10:38)
|
No jak tak na to koukam, tak pocet lidi bude asi ten nejmensi rozdil. Za tu dobu co typek otviral vicko nadrze uz by byl dneska s autem zpatky na trati. Taky jsem si v dnesni dobe nevsiml ze by tam nekdo do neceho mlatil aby povolil sroub. Nejvetsi rozdil je technika, i ve trech by to dneska zvladli za zlomek casu. |
|
1950 vs. 2020
(Jimmyx) (25.3.2024 10:31)
|
Důležité v porovnání je že v roce 1950 bylo povoleno že pouze 4 lidi včetně řidiče mohou něco dělat při té zastávce. Pokud tam dnes čekají 3 lidi jen každé kolo, tak je jasné že jsou mnohem rychlejší. |
|