Crash_course_in_ethics.jpg
(kozička_x) (16.5.2024 12:54)
|
@Crash test dummies: To někde v Kazachstánu nebo Gruzii si týpek nastavil autopilota na cestu domů a pak asi tři hodiny na zadním sedadle během jizdy se synem chlastali. Jako ... jejich provoz není okruh kolem Mnichova, ale stejně. |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(Crash test dummies) (16.5.2024 12:15)
|
Druhá věc je, že pokud člověk většinu času vůbec neřídí, tak jak asi takový v podstatě neřidič může být "vyježděný"? Jak asi zvládne nečekanou a komplikovanou situaci? |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(Crash test dummies) (16.5.2024 12:14)
|
Problém je, že celý ten koncept polofunkčních pseudoautopilotů je totální nesmysl v tom ohledu, že po člověku vyžaduje, aby v nečekaném okamžiku vyřešil zcela nečekanou chybu pseudoautopilota. Vážně někdo věří tomu, že je člověk schopen klidně i několik hodin v kuse nečinně sedět na sedadle řidiče a celou tu dobu udržet stoprocentní pozornost? Aby byl schopen během okamžiku se zorientovat v dopravní situaci a udělal správný zásah do řízení? |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(Abdul_Hasan) RP (16.5.2024 11:43)
|
Trollini: u nás ano, zodpovědnost nese řidič. V USA tomu může být jinak, a z toho co jsem četl v některých státech i je. |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(blm v prestrojeni 4) (16.5.2024 10:42)
|
ubulenej psychopat: Nemej strach, ja se po silnici pohybuju sporadane, nikoho neblokuju ani mu neskacu do cesty. |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(Dezolát je tupá pyča) (16.5.2024 10:34)
|
Jenže to je chyba těch řidičů, ne techniky, Tesly, korporací, států nebo legislativy. Tedy pokud je na tom co píšeš vůbec něco pravdy a nežvaníš samé píčoviny. Pže takoví karma a ltr píšou jen píčoviny. Jo a blmbečku - doufám, že někdo dupne na plyn, až budeš na té silnici ty. |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(odsouzen k zaniku) (16.5.2024 10:12)
|
Prej dohled nad autopilotem. Si stoupněte na dálniční nadjez a sledujte, jak takový dohled nad autopilotem kamionu vypadá. Svačinka, seriály, občasný sex... |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(Kalda) RP (16.5.2024 7:58)
|
jedinec kterej zacne duverovat strojum i v takhle slozitych vecech jako je treba rizeni aut jinde nez na uzavrenym okruhu je odsouzen k zaniku. Protoze jak pise Tesla je porad potreba supervision |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(al5249) RP (15.5.2024 18:53)
|
Slovy Tesly: "Current Autopilot features require active driver supervision and do not make the vehicle autonomous." A kdybychom se bavili o Full Self-Driving Capability: "The FUTURE use of these features without supervision is dependent on achieving reliability ... as well as regulatory approval ..." |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(al5249) RP (15.5.2024 18:49)
|
Pokud se nemylim, tak v tuto chvili je zodpovedny sofer, autopilot v tesle je jen asistent. Jinak to samozrejme muze byt u samoriditelnych aut. |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(B!) (15.5.2024 17:33)
|
Ja by som legislatívu nejak nemenil. Zodpovedný má byť vodič (alebo ten človek, ktorý uviedol auto do chodu). Autonómnu jazdu by som považoval iba za "asistenta", ako tempomat |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(ltr) (15.5.2024 17:28)
|
Takhle autopilot nefunguje, ten se sekundu před nárazem vypne, právě aby zodpovědnost byla na řidiči. |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(karma) (15.5.2024 16:57)
|
Trollini: tak určitě Tesla nevymaže log, který by přenesl odpovědnost na ... Teslu... |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(luky___) (15.5.2024 16:33)
|
Podle me je eticke prejet ty, co porusuji pravidla, i kdyz jich je vice, nez ty, co je neporusuji. |
|
Crash_course_in_ethics.jpg
(blm v prestrojeni 4) (15.5.2024 16:10)
|
Zalezi kdo je na te silnici. Jestli nejaci Just Stop Oil nebo Extinction Rebellion tak dupnout na plyn. |
|