mame_rypacek.jpg
(miko) RP (18.5.2024 12:27)
|
ma to zmysel akorat pro blbce, co obhajujou ruskou mantru: vystupte z eu a nato, nic vam to neda, v nicem nepomuze.., jenom to musite platit. nejde o to, ze se nedlaji picoviny a koniny, ktere se fakt delat nemusely, ale o to, ze se toho chytnou prave takovi "chytrolini" a hned to zacnou zvelicovat, nafukovata hlavne generalizovat. jak jsem prave na tom jednoduchem vypoctu ukazal, ze i kdyz je to velka suma prachu, v prepoctu je to proste jako zrnko pisku na sahare. |
|
mame_rypacek.jpg
(blm v prestrojeni 4) (18.5.2024 12:22)
|
a64: Samozrejme, ze se ta zmena udela spolu s dalsima pracema pri planovane odstavce. Porad je to ale zmena navic, ktera nutne znamena praci navic, ktera by jinak nebyla potreba a tim padem to jsou naklady navic. Tohle je presne to, proc je EU nekonkurenceschopna a smeruje do pici. Misto aby chytri lidi vymysleli inovace, tak implementuji debilni narizeni, ktera nikdo nechtel, ktere neresi zadny problem a ktere nemaji zadny prinos pro nikoho. |
|
mame_rypacek.jpg
(a64) (18.5.2024 12:16)
|
Direct: jj, presne toto! Vo finále to znamená linku zadarmo. Mňam! |
|
mame_rypacek.jpg
(miko) RP (18.5.2024 11:57)
|
pozde, ja uz mam krovfaunding rozjety na plne koule. jeste jsem prakticky nic neudelal, ale uz mam 3 ferrai v garazi nechal jsem akorat nakreslit studentum nejake vizualizace, jinym z obchodni akademie nechal vypracovat tabulky a grafy (samozrejme v modernim dizajnustudaci to delaji skoro gratis, jim se to dobre pak vyjima v sivicku, ze rozjizdeli velkou eko-projekt, ktery zachrani tisice velryb |
|
mame_rypacek.jpg
(Direct) RP (18.5.2024 11:44)
|
a64: spíš si můžeš říct 50 míčů za úpravu linky s tím, že ve stávajícím mechanismu linky změníš utahovací moment vrškovače z 8 na 8,5 Nm... A pak už jen profit |
|
mame_rypacek.jpg
(a64) (18.5.2024 11:34)
|
Počkať, to akože na to budú dotácie?! Priemerne 50 melónov na linku?? A sakra, založím si eseročku a začnem plniť fľaše! Linka zadarmo, mňam! |
|
mame_rypacek.jpg
(Direct) RP (18.5.2024 11:30)
|
Dokáže někdo najít tu přesnou studii od těch PwC? By mě fakt zajímala metodika... všude se píše že úprava linek by stála 2,7 miliardy eur (ten skromnější odhad), s tím, že se to týká nějakých 1300 výrobců v EU... což v průměru vychází cca 50 mil korun na linku... Což se na mě nezlobte... je úprava hodna pomalu nové linky... a to se tu bavíme jen o stroji, který vezme vršek a utáhne ho na láhev? Jako nic proti, ale tohle je celkem dobrej bussines plán pánové Kdyby chtěl někdo podnikat |
|
mame_rypacek.jpg
(miko) RP (18.5.2024 11:27)
|
nen, tvuj priklad byl dobry, ja to "upresnil" jenom pro ty dementy, co se tady zacnou rypat v kazde vete a vytrhnou z kontextu jak jsem psal, na te skodovacke lince jsem pracoval - jsme tam kdysi delali nejaku sw upravy svarovacich robotu (no, tehdy, 30 let nazad, se to jmenovalo tusim jinak), dohlizel jsem na prekalibrovavani pneu na lince prevodovek, ... ale nastesti odtehdy uz s linkama jsem nic nedelal. ta rozdilnost iq obsluhy a nami technikama, to fakt nemusis davat. |
|
mame_rypacek.jpg
(Direct) RP (18.5.2024 11:12)
|
Jo to jo, u dieslové lokomotivy bych se tomu nedivil no, ale to je zase trochu jiný případ. Já spíš narážel na "nepřetržitý" provoz, ale možná né ideální příklad z mé strany uznávám. |
|
mame_rypacek.jpg
(miko) RP (18.5.2024 11:09)
|
druha vec je, ze vyrobci napoju cenu zvednou ne o 0.01 eura, ale rovnou o 1 az 2. ale vsichni budou nadavat na to opatreni novym vickem. ... jak jsem rekl na zacatku celeho: je to neskutecna picovina, ale ne z duvodu zvyseni ceny a nakladu. |
|
mame_rypacek.jpg
(a64) (18.5.2024 11:06)
|
nám tu rastie podpora extrémistov, ktorí majú v programe vystúpenie z EÚ. |
|
mame_rypacek.jpg
(a64) (18.5.2024 11:06)
|
al5249: to je poriadne prestrelené číslo. Pretože to zavedenie sa nekoná zo dňa na deň. Výrobcovia majú čas vymeniť formy a upraviť linky priebežne, počas normálnych servisných odstávok, ktoré by sa museli konať tak či tak. Najlepšie tu o tom píše Direct, vidieť, že sa v tom vyzná (a ja náhodou tiež). Žiaden významný tlak na krach malých výrobcov sa konať nebude a náklady budú relatívne malé. Čo ale nič nemení na tom, že je to somarina. Len nech EÚ ďalej robí také hlúposti a potom sa budú čudovať, prečo |
|
mame_rypacek.jpg
(miko) RP (18.5.2024 11:04)
|
ok, tak pojdme si to zkusit zjednodusene vypocitat, at se neztratime v miliardach a bilionech a bambilionech. pojdme si rict, ze naklady budou (jsou) cca 5 miliard eur. spotreba (jenom) vody byla 446 miliard litru na rok. takze kdyz to podelime, dostaneme (kdyz pocitame jenom litrove lahve) 0.00112 eura zvyseni nakladu na jednu lahev. myslim, ze to je fakt zruinujici suma. |
|
mame_rypacek.jpg
(al5249) RP (18.5.2024 10:55)
|
Co se tyce nakladu na zavedeni, tak odhad PwC je mezi 2,7 a 8,7 miliard eur [odkaz] Nejvic to ublizi samozrejme mensim vyrobcum, tak to je v podstate u kazde legislativy. Ti, kdo zavedeni preziji na tom nakonec nemusi byt prilis tratni, protoze se zbavi casti konkurence a jelikoz naklady se zavedenim novych vicek budou mit prezivsi podobne, tak nebude takovy problem zvednout ceny. |
|
mame_rypacek.jpg
(miko) RP (18.5.2024 10:50)
|
s tim nastartovanym motorem to taky neni tak so easy a jednoznacne. masinfira u nakladniho vlaku mel zakazano vypinat motor, pokud predpokladana doba stani nepresahne cca hodinu. protoze na start lokomotivy se spotrebuje vice nafty, nez na hodinovy volnobeh (tech duvodu bylo vice, ale toto snad pochopi i blbec) |
|