jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(Brožík 3 ) (19.7.2024 18:00)
|
Brožík 3) (19.7.2024 16:25) Brožík 3) (19.7.2024 16:23) Brožík 3) (19.7.2024 16:13) Brožík 3) (19.7.2024 16:09) - Všchno fejk, co se netroufá podepisovat pod své názory. |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(Brožík 3 ) (19.7.2024 17:57)
|
(Brožík 3) (19.7.2024 17:05) - Tohle jsem nepsal já, ale fejk. Koukám, že tu toho napsal dost a dost. - Můj názor dlouhodobě je, že se Rusko brání a vede válku, k níž bylo vyprovokováno. USA nemají v Sýrii co dělat a ISIS vytvořily právě USA. - Fejku fakt nevím, proč si ty píčoviny nemůžeš podepisovat svým jménem. |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(blm v prestrojeni 4) (19.7.2024 17:10)
|
Ano, castecne. Ukrajina ma pravo si pozvat koho chce a neni na miste to kritizovat nebo oznacovat za nemistnou agresi pozvaneho na Ukrajine, stejne jako si Syrie pozvala Rusko, ktere ale debilove kritizuji a oznacuji jeho pusobeni v Syrii proti islamistum za akt agrese, protoze vubec nechapou proc vv Syrii je a co tam dela. Jen stale nechapu, proc clenove NATO neprispechali na pomoc napadene Syrii a nepomohli ji branit se agresi USA, jako to delaji ve vztahu k Ukrajine a Rusku |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(Brožík 3) (19.7.2024 17:05)
|
Blm: ok, napsal jsem NATO a v tom případě máš pravdu, úkol pro NATO to není. Pokud tedy chceme slovíčkařit, vyměnme tedy slovo NATO v mém návrhu za "členské státy NATO, respektive kdokoliv, koho si Ukrajina pozve a bude ochoten tam vlétnout". Lepší? |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(blm v prestrojeni 4) (19.7.2024 17:00)
|
Nikoliv, miko. Ty jsi totalne vyjebany kokot, co nedokaze chapat libovolny text. Misto na vyznam textu reagujes na vybrana klicova slova. Proto jsi na mou odpoved na otazku zacal zvatlat o whataboutismu, pak jsi zacal mlit sracky o (ne)zapojeni NATO, ac to vubec nenavazovalo na danou diskusi, a timto zpusobem se snazis vesrat do diskusi, aniz bys k nim jakkoliv prispel. Jsi totalne vypatlany kokot, nereagujes na obsah ale tvr emoce te nuti napsat neco, cokoliv, i kdyby to z tebe melo udelat uplneho debila. |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(miko) RP (19.7.2024 16:53)
|
nj, ale jakozto spravny kokot, dokazu docela rychle a spolehlive detekovat picu, picoviny a picusi. a takovy picus jsi prave ty, co mele furt dokola nejake picoviny. ale na aktegorii pica, jakozto nejvyssi level, na to jeste zdaleka nemas, blbecku. |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(blm v prestrojeni 4) (19.7.2024 16:50)
|
miko je opet kokot, co nechape text a reaguje random na par slov, aniz by jeho reakce davala jakykoliv smysl |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(miko) RP (19.7.2024 16:46)
|
takze uznavas, ze meles picoviny a prekrucujes skutecnost. dukazem je, ze misto odpovedi, proste zacnes urazet. klasika |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(blm v prestrojeni 4) (19.7.2024 16:45)
|
miko zas a znovu potvrzuje, ze je totalni kokot s naprostou absenci schopnosti chapat text. Nereaguje na vyznam textu ale jen na detekovana klicova slova. Bavime se tu o hypoteticke moznosti zapojeni NATO do obrany Ukrajiny a nikdo nic neprekrucuje. Miko proste uz tahni do prdele, kdyz nejsi ani schopen reagovat na vyznam komentare a jen reagujes na par slov v nem, bez kontextu, bez pochopeni. Normalne uz bez do hajzlu ty dementni vymrdance s IQ mensim jak lucni konik. |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(miko) RP (19.7.2024 16:41)
|
blb zase prekrucuje. pomaha, cr, pl, de, fr, uk, usa, atd ... krajiny ktere sice jsou cleny nato, ale nepomahaji jako nato, ale v ramci normalni humanity podporuji napadeneho proti teroristum. blb to vi, ale schvalne prekrucuje skutecnost. |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(blm v prestrojeni 4) (19.7.2024 16:35)
|
Nemelo. NATO, jak slycham ze vsech stran, je obranna aliance, jiz Ukrajina neni clenem. NATO by tak melo sedet, tocit palcema v kline a cekat, jestli bude napadeno. Do te doby nema obranna aliance co vyhledavat konflikt v neclenskych zemich. Nebo snad neni obrannou alianci? Pokud ne, tak pojdme NATO pouzit k ukonceni nezakonnych okupaci a vojenskych agresi v chronologickem sledu. Nejdriv at NATO osvobodi Syrii od USA a pak dojde na Ukrajinu. |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(Brožík 3) (19.7.2024 16:25)
|
A ještě jednu věc bych dodal - USA v sýrii sice okupují území, ale (už pěkných pár let) nevystupují agresivně vůči vládnoucímu režimu. To se o rusáčcích říct nedá. |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(Brožík 3) (19.7.2024 16:23)
|
Vidis, a ja se zeptam jinak. Kdyz jsme se shodli, ze rusko vede nevyprovokovanou a neospravedlnitelnou agresi proti jinemu statu, nemelo by tam nabehnout NATO se svymi jednotkami, leteckymi silami a povstalce zacit bombardovat, ostrelovat a nicit? To co pises ty by slo aplikovat na druhou invazi do iraku, tam bych pred soud poslal vsechny, co se na tom podileli. Syrie a to, proc tam USA sli byl uplne jiny pribeh. Ale souhlasim, ze by mely okamzite vypadnout. |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(blm v prestrojeni 4) (19.7.2024 16:14)
|
Nic jsem si nevybasnil, bohuzel, protoze jsem jen popsal realitu. Popirani rozsahu stale probihajici americke okupace Syrie je zbytecne. Takze kdyz jsme se teda shodli, ze USA pokracuji v nevyprovokovane a neospravedlnitelne vojenske agresi proti suverennimu statu a cast ho okupuji, kdy to nasi politici ostre odsoudi, na USA uvali sankce, zmrazi americka aktiva v EU a budou pozadovat vydani POTUSe do Haagu? Jsme preci konzistentni a jde nam o hodnoty, ze? |
|
jasne_devet_vystrelu_najednou.jpg
(Brožík 3) (19.7.2024 16:13)
|
Pouze idiot uvěří tomu, že rusko bojuje imperialismem proti imperialismu, fašismem proti nacismu, agresí proti údajné agresi, genocidou ukrajinců proti genocidě rusů a podobným absurditám. Je to normální dobyvačná válka, která musí být odsouzena naprosto stejně jako třeba okupace Sýrie USA, nebo se v něčem pletu? |
|