the future is now
(Mem) RP (6.11.2024 19:00)
|
xaxo: Jaký 1 kW? Video ukazuje, že počítají s maximálním příkonem 25 kW, takže 1 % ztráty by bylo 250 W. |
|
the future is now
(lmao) RP (6.11.2024 16:17)
|
Fialove Tiktok Hovno: "by jste", "zabyje"... Clovece, vy jste retardovany! |
|
the future is now
(xaxo) (6.11.2024 16:05)
|
To Brožík 3:
Vodic tam je - tvori vysilaci i prijimaci civku.
Do vysilaci civky se proud pousti, ta vyrabi stridave elektromagneticke pole. Vzduchem se energie prenese do prijimaci civky (vodic), v ni se indukuje proud, ktery pak tece do akumulatoru. Samotny budic primarni civky, byt by mel jen 1% ztraty, tak se v nem ztraci 1 kW, ktery se musi uchladit. Civky hreji samozrejme taky.
Vase informace o "nepatrnych ztratach" neni spravna. |
|
the future is now
(Mem) RP (6.11.2024 16:00)
|
"ostatně co tomu brání, vylízt z auta" 1) vylézt 2) v tom robotaxi v tu dobu nikdo nesedí, ani poučený pasažér, u kterého bys chtěl riskovat, že by ti dodrbal konektor |
|
the future is now
(vsevedko) RP (6.11.2024 15:25)
|
musi to fungovat ako dokovanie v kozme alebo ako to maju cistriace roboty poriesene [odkaz] |
|
the future is now
(mixi) RP (6.11.2024 15:24)
|
Bobsik: v tomhle konkretnim pripade tomu brani to, ze tam nikdo kdo by vylezl z auta a zapojil nabijecku neni… tohle je pro autonomni taxik. |
|
the future is now
(Brožík 3) (6.11.2024 15:05)
|
xaxo: protoze tam neni vodic, nema se co zahrivat, proto jsou ztraty zcela nepatrne. |
|
the future is now
(Fialove Tiktok Hovno) (6.11.2024 15:05)
|
No a nemaji elektrinu, 90% aut se nabiji pomoci dieslovych agregatu ) ... ze zasuvky nad 60% z uhli jen v zmeich kde jsou jaderky je vetsina z jadra ... ale rychlonabijecky vetsinou jedou ze sveho zdroje ... diesel agregatu, zvlaste v USA |
|
the future is now
(xaxo) (6.11.2024 15:03)
|
Pro ty, co nemaji elektrinu v lasce: pri beznem nabijeni tecou desitky az stovky kilowattu vodicem. Pri bezdratovem prenosu, byt s minimalni vzdalenosti v milimetrech - by vznikaly natolik velke ztraty, ze by to znatelne prodrazilo nabijeni a ohrivalo garaz, auto a planetu. |
|
the future is now
(Bobsik) RP (6.11.2024 14:57)
|
Zakrytovsnej výsuvnej konektor by byl daleko méně ztrátový, ale zas mechanicky složitý... "dobrá" cesta je jeině manuálně, ostatně co tomu brání, vylízt z auta a dát to tam.. tohle je to nejmenší co mě na elektroautě sere |
|
the future is now
(dudomil) RP (6.11.2024 14:39)
|
(Fialove Tiktok Hovno) a tos viděl vefilmu?
já viděl tohle... [odkaz] , ale jsou tam veliký energetický ztráty, tak se to moc netlačí. Mimochodem jedná se o domácí pomalé nabíjení |
|
the future is now
(agg) RP (6.11.2024 14:39)
|
Hovno má být smradlavé, ne vtipné. Srovnej se. |
|
the future is now
(misil) RP (6.11.2024 14:26)
|
vlhkej sen kokotu |
|
the future is now
(Nerrg) (6.11.2024 14:25)
|
Konečně se kočky vyhřejí i u elektromobilu. |
|
the future is now
(Fialove Tiktok Hovno) (6.11.2024 14:24)
|
Kokoti si pletou auto s mobilem, tohle rtak RC model, vite proc to ma zasuvku, ktera vas zabyje, kdyz nevypne nabijeni ? -protoze tim tecou kurva ampery ) ... tohle by vas spalilo, pokud by jste meli neco kovooveho ... ale hlvane takove proudy bezdratove neumime, byly by tam mega ztraty a asi by to prskalo jak tesluv generator ) ... takze vby vam to i opalilo auto a tak ;- |
|