453,91Km/h
(Technicke_detaili) (25.11.2024 10:43)
|
Fantomas: A myslim ze tam bolo umyselne zuzene hrdlo nadrze aby sa dlho tankovalo, vdaka comu stihol vychladnut motor a naplne, keby majitel chcel pokracovat v rychlej jazde. |
|
453,91Km/h
(cyklista) RP (23.11.2024 19:28)
|
Ty pneu se podle mě neojedou, ty se potrhají odstředivou silou. I když, na takové rychlosti musí být z ultra měkké směsi kvůli adhezi. Kdysi jsem narazil na nějakou srovnávací tabulku a adheze při zvýšení rychlosti o každých 30 km/h klesla na přibližně 90 % předchozí hodnoty. |
|
453,91Km/h
(Cok) (23.11.2024 18:58)
|
Matne sa mi zdá, že je to ako píše fantomas. Ale tie pneu ko po 15 minútach som nepochopil dodnes. Ani formula ich v zlatých časoch nezožrala tak rýchlo |
|
453,91Km/h
(fantomas_) (23.11.2024 18:25)
|
KvakMeRampa: stary Veyron mal nadrz na 100l. a pri max rychlosti 407km/h ju to malo minut za 12 minut, t.j. 80km, t.j. 125l/100km. Co bolo stastie pretoze po 15 minutach by rachli pneumatiky |
|
453,91Km/h
(Peter .) RP (23.11.2024 17:51)
|
A keby ešte zaradil dvojku, to by bola rýchlosť. |
|
453,91Km/h
(Direct) RP (23.11.2024 17:30)
|
@KvakMekRampa: nádrž je to nejlevnější ve výsledku. Bugatti si po takových rychlostech vyžádá i výměnu oleje, pneumatik (tuším že i kol), inspekci a servis motoru a celkovou prohlídku auta... jinak se člověk asi může rozloučit s nějakou "zárukou". Celkově to výjde na vyšší stovky tisíc (možná i nějaký ten milionek). |
|
453,91Km/h
(kakamura) (23.11.2024 16:28)
|
Po té hypotetické dálnici určitě. |
|
453,91Km/h
(vrutus) (23.11.2024 16:06)
|
Brno - Praha za 25 minut. |
|
453,91Km/h
(KvakMekRampa) RP (23.11.2024 16:03)
|
Jakou to má při té rychlosti spotřebu? Matně si vybavuju z TopGearu, že když tam měli Veyrona, tak říkal něco jako že to vycucne celou nádrž během pár minut. |
|