fps map design 08.11.2010 
Obrázek fps map design
only red.lines matter flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough IT dinosauri Career change cyklus ruske propagandy
Komentáře (32) Komentovat Nezobrazovat

fps_map_design.jpg (mr.jodaRP (29.4.2019 23:26)
Far cry ma moc nebavil, hral som to len chvilu, ale mapa nadherna. S tym, ze nove FPSky su priamociare a jednoduche, musim len suhlasit.

fps_map_design.jpg (mr.jodaRP (29.4.2019 23:24)
poslendych par dni som mastil Wolfenstein od The new order... potom the old blood a new colosus... The new order som si fakticky uzil, dlheeeee jak tyzden pred vyplatou, mohutny dej skvela akcia. The old blood uz bol trosku poslabsi, New colosus ma strasne sral s cutscenami. Vsetko na najtazsiu obtiaznost a zapicoval som si teda riadne. K COD sa nevyjadrujem, je to sracka... Borderlands mam prejdeny tolko krat, ze to uz poznam naspamet, tesim sa na trojecku.

fps_map_design.jpg (Krucifix) (15.1.2011 22:48)
myslím že Far Cry byl na otevřenost opravdu božský, tomu se nic nevyrovná... teďka na to navazují částečně Crysis, ale tam už se to trochu blíží tomu CoD ale pořád je ten svět nesmírně rozlehlý

fps_map_design.jpg (Mlcan) (9.11.2010 16:42)
AvP played 1 hour as a Predator on Hard difficulty, then played 1 hour as an Alien on hard difficulty. Never played Marine cause it is so fucken boring game after all...

fps_map_design.jpg (fffuuu) (9.11.2010 0:53)
Take Borderlands vs MW2, mw2 sa moze strcit... v hororoch tu linearitu chapem, predsa len horor sandbox, tam by moc skriptov tazko dali :)

fps_map_design.jpg (fffuuu) (9.11.2010 0:53)
no tka ja som CoD hater, hlavne od MW1 (to este bolo dobre), ale neznasam koridory kde je kazdych 200metrov skript aka cutscena, keby mam volit medzi sandboxom a tunelom, tak radsej sandbox, predsa len, mam rad trosku volnost v hre :) nie ze pojdes tadialto a a tu sa ti pusti scena, potom pojdes tuto a tam sa ti pusti scena,a aby si tomal atmosfericke, dali sme ti tam skript, ze kym neprejdes imaginarnu ciaru tak ti to tam bude spawnovat milion nepriatelov kym nemines naboje...

fps_map_design.jpg (Saimon) (8.11.2010 19:32)
Já třeba nesnášel u Quake II hledat východy. V jedné misi dokonce musíte projít 3 levely, stisknout jedno tlačítko, vzpomenout si že kdysi dávno jste někde měli zavřené dveře a vrátit se k nim. Něco podobného měl i Unreal a Kingpin. Někdy jsem opravdu rád že jdu jednou chodbou a děj se odehrává kolem mě... Osobně si myslím, že naopak jistá lineárnost vás vtáhne daleko více do hry jako tomu bývá u filmů. Samozřejmě ne každá hra má tak poutavý příběh ..

fps_map_design.jpg (pačuchaRP (8.11.2010 18:59)
Je fakt, že po hodinovém běhání sem a tam mezi mrtvolama a hledání nějaké zasrané červené keycard se mi moc nestýská. Líbilo se mi jak jsem měl husinu, kdykoliv se ve F.E.A.R někde mihla ta holka. Nebo jak jsem se bál jít do sklepa v Condemned :-)

fps_map_design.jpg (YetyRP (8.11.2010 18:11)
Jinak kdo si stežuje na lehkou úroveň novejch her, at zkusí vyšší obtížnost (pokud je k dispozici) Takovej CoD2 na veterana je lahudka (Na druhou stranu Vietcong na Vietnam je nehratelnej-podle mě)

fps_map_design.jpg (YetyRP (8.11.2010 18:09)
Chaotický mapy uprimně nesnášim, ono i tahle přímočará a naskriptovana hra může bejt mnohem zajimavější například nutností hledat skrytý východy nebo tlačítka, takže pak běháte jak kkti po jedný chodbě aby jste zjistili ze na to celou dobu čumíte.

fps_map_design.jpg (flames) (8.11.2010 18:01)
Za vrchol děsu v orientaci jsem považoval spíš třeba Rise of the Triad, zajímavý extrém byl Hexen, kde se člověk ztratil i na malém náměstíčku. Umění není udělat brutální a chaotickou mapu (dungeony v Areně ...), ale udělat ji brutální, velkou, komplikovanou a přitom velmi snadnou na orientaci (Doom2, level 15 třeba, tuším je to on, s exitem na tajný level).

fps_map_design.jpg (prezdivka) (8.11.2010 15:48)
pvt.Train: prave to me na CoDcku jebe, clovek to proste musi projit tam a tam, jinak ho hra zabije a to je na pytel. kdyby tam nebyl MP, tak to stoji za prd

fps_map_design.jpg (pvt.Train) (8.11.2010 15:39)
FPS hram 15 rokov. nevidim problem v linearite ked vedia ako na to. CoD 1-2-3-4-5-6,,,, Co mate proti? Volny pohyb by len pokazil atmosferu.

fps_map_design.jpg (Saimon) (8.11.2010 15:31)
Spíš než Stalker tak Fallout 3... jinak těch her kde máte volné prostranství je hodně. Některé jsou sice přehnaně lineární, ale většina her je založena na tom že se v určitou chvíli dostanete na určité místo aby se mohla spustit sekvence příkazů a scriptů které rozvíjejí děj. Typický příklad je FEAR. Jediné co by se dalo na dnešních hrách vytknout je, že se příliš zaobírají grafikou a jejich hratelnost i délka poměrně klesají.

fps_map_design.jpg (prezdivka) (8.11.2010 15:20)
To mi pripomina might and magic :) ... hlavne 6stka mela brutalne dlouhe dungy :) ... a clovek se bal jit do dalsi mapy, protoze nevedel, jestli se nahodou neobjevi nekde u draku :D

další...