monte carlo 1 2 tsi 25.03.2011 
Obrázek monte carlo 1 2 tsi
only red.lines matter IT dinosauri Enough-musk-is-enough debiliens 2 cyklus ruske propagandy Free speech guru fixed
Komentáře (27) Komentovat Nezobrazovat

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (MemRP (1.4.2015 16:46)
„(Slava) 1,2 TSI dávají i do oktávek a kdo se s tím svezl po městě nevěří že jel s obsahem 1,2.“ Třeba proto, že ve skutečnosti nejel, že (turbodmychadlo zvýší právě objem směsi vzduchu a paliva, takže ten zdvih je pak údaj o ničem). Že dobrzďuješ motorem tě šlechtí, ale to markantní úsporu neudělá (vstřikování při vyřazení moc nežere), je to hlavně důležité z hlediska bezpečnosti. Klíčové pro spotřebu jsou rozjezdy a vždycky optimálně zvolený převodový stupeň pro co nejvyšší účinnost.

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (z) (1.5.2011 21:22)
super navýšení výkonu ... konečně o 5 koní překonali malé japonce, kteří kolem roku 90 nabízeli jen 100k z třináctistovky bez turba nebo 100k z turbolitru. Kdysi jsem měl Daihatsu Charade 87 (993ccm/74kW/826kg) :o)

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (RoumenStarsiRP (6.4.2011 15:20)
@Fantom: LOL LOL LOL

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (FantomRP (28.3.2011 9:50)
Fabia 1.2 TASI není nejhorší automobil. Už tu byl Škoda Roomster 1.2 HTP ve verzi SPORT. To je teprve maso. Viz [odkaz] .

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (mclandRP (27.3.2011 1:10)
to EL (a ostatním): Nedržte se pořád maximálního výkonu to je jen reklamní trik, protože max. výkon udává jen maximální dosažitelnou rychlost, důležitej je kroutící moment a jeho průběh, ten se velkou mírou podílí na kvalitě zrychlení a spotřeby.

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (mclandRP (27.3.2011 1:10)
to LAMAK: Jasně, že záleží na více faktorech, ale nejduležitějším faktorem, kterej udává prakticky charakteristiky motoru je maximální indikovaný tlak ve válci. Který podstatně zvyšuje dmychadlo, vlastně zvýšit výkon u motoru ani nelze jinak, pokud nebudu měnit jeho velikost.

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (M.I.R.RP (26.3.2011 11:47)
Jsem si jistej, že všichni víme o tom, že turbo benzín umí bejt úspornej :) Navíc to jede nádherně :) Už 1.8T člověku učarovala. Původně jsem plánoval koupit koupit 1.8T a překopat na LPG. Neb jakožto student s trošku sportovnějším duchem bych se nedoplatil ;) Nakonec ale po zdravé úvaze vyhrál 1.9 TDI a to i přes to, že jsem do té doby byl všechno, jen ne příznivce dieselů ;) Dynamiku jako 1.8T nenabídne, ale i s těžkou nohou jede za málo ;)

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (SlavaRP (26.3.2011 11:40)
oprava: s dvojkou překročíte limit MIMO obec a pak už tu 6-ku.

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (SlavaRP (26.3.2011 11:39)
S 1,8TSI (160k) jezdím 15km trasu s průměrem 6,5 - 7,8l v závislosti na tom jak spěchám a na tom jestli je -20 nebo +15 °C..Ve městě nikoho nebrzdím a mimo město jedu 110-120km/h. Je ale pravda, že se jízdu snažím předvídat a při dojezdu dobržduji motorem. Při delší trase jedu do 7l. Pokud bych jezdit vyloženě na spotřebu pak se dostanu i pod 6l ale to už je nezdravé pro motor i srdce. Sportovní jízdu si moc neužiju, s dvojku překročíte limit v obci a můžete řatit 6ku.

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (LamakRP (26.3.2011 10:41)
mcland: plácáš nesmysly. Záleží na více faktorech něž jen přeplňování. Důkazem tomu může být koncernový motor 1,8 20V, který zrovna v octávii žral o cca litr víc a neměl ten zátah, jako jeho varianta s turbem (základem to byly v zásadě stejné motory) Každý by si měl uvědomit, kde se s autem bude nejčastěji pohybovat. Na častý cesty po dálnici si 1,2 TSI koupí jen pomatenec.

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (LamakRP (26.3.2011 10:39)
Shodou okolností mám Octavii 1,8 po policajtech. Mimo město jezdím tak 6-7 a to rozhodně nejsem žádná brzda provozu, předjedu v klidku kdykoli potřebuju, jen prostě nejezdím jako dement brzda-plyn, ale snažím se předvídat a jezdit plynule. Ve městě jezdím za 8-10 litrů, podle toho, jak moc spěchám a jak hustej je provoz. Když si chci zařádit tak je to těch 12-13, ale to už jedu opravdu na krev a na hranici možností podvozku.

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (Cwalda) (26.3.2011 10:27)
Když si místo 1.2 TSI koupím něco s 1.8 atmosférou, tak budu jezdit se stejnou spotřebou. Jako v té fabii to ještě teoreticky může mít význam pro lidi co z toho vyhážou tři sedačky :-D ale v tom superbu to bude fakt komedie.

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (EL) (26.3.2011 2:33)
Tady se zase sešlo odborníků... jistě, že 77 kW nebude žádný trhač asfaltu, ale pro normální ježdění je to dostatečný motor. Dostat to nad 10 litrů v průměru znamená jezdit jako dobytek bez špetky citu pro auto, notabene ve Fabii. Totéž platí pro tu 1.8 - dokážu si představit, že čistě po městě si to 10 litrů vezme, zvlášť při poskakování v zácpách, ale spotřeba kolem 8 litrů je reálná, aniž by člověk byl brzda provozu...

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (SlavaRP (25.3.2011 21:53)
1,2 TSI dávají i do oktávek a kdo se s tím svezl po městě nevěří že jel s obsahem 1,2. Samozřejmě při rychlosti 90km/h už výkonovou rezervu mít nebudete. Motor 1,8 tsi je přímo od audi a mají už léta policajti v oktávkách, kromě spotřeby 12l/100 si na nic nestěžují. Dokonce i někteří taxikáři si ho oblíbili. S 1,8 TSI se dá jezdit za 7,5l když jezdíte rozumě. Spotřebu 12-20l když jezdíte jen krátké trasy po městě a využíváte zátah motoru. =)

monte_carlo_1_2_tsi.jpg (M.I.R.RP (25.3.2011 19:26)
:D Jo, tak to potom jo :D

další...