Nalezeno 372 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesát:
   

Strana 6/7. předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující

Odebírat

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 14:36) reagovat
lenka_vrabcova: Já nevím, to stejně nemá žádno cenu. A co bys chtěla jíst? Když budeš jíst rostliny, tak to přeci vyjde nastejno, pořád ničíš život nějakých bytostí, které taky chtějí žít. Tohle má cenu leda pro člověka samého k jeho osobními intenímu růstu, že nezpůsobuje utrpení sobě podobným tvorům, ale z hlediska celé společnosti, planety nebo dokonce vesmíru je to zcela zanedbatelná věc. Tudíž nemá cenu to cpát někomu jinému....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Abe) (9.6.2011 14:35) reagovat
PETA - People Eating Tasty Animals ;-)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (bejk) (9.6.2011 14:35) reagovat
Lenka má prostě ráda zeleninu. Stejně jako Evička Ajchmajerů Dekastelů. Tak už to pochopte!

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 14:34) reagovat
Dublin: Ano, jedna věc je, že jsme nejlepší, ale pořád nejsme dokonalí. Takže lidé dělají často chyby a nespočítají si správně jestli se jim vyplatí jíst hodně(nebo spíš nedomyslí budoucí následky). Pořád ale platí to, že tady neexistuje nikdo a nic, kdo by nám měl říkat jak se máme chovat. Musíme sami dospět ke správným odpovědím.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 14:31) reagovat
Gotto: a kdo tvoří tato společenská pravidla? Lidé. Jsou ta pravidla (zákony) němenná? Ani v nejmenším. Je historie plná příkladů, kdy společnost během chvilky komplentně otočila tyto konvence? Na to vem jed. To co jsi popsal nemá žádnou užitnou hodnotu, myslet v přítomosti dokáže úplný hlupák, myslet abstraktně už je těžší...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 14:30) reagovat
Juarez: Já si nemyslím, že je potřeba hledat důvody a opodstatnění našeho povyšování se nad zvířaty. Zákon přírody říka že silnější přežije a já dodávám že k tomu přežívání zneužívá těch slabších. Pořád se chováme jako zvířata, ale jsme rafinovanější a mocnější.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 14:30) reagovat
Gotto: Nejsi moc tlustej? Já mám tlak a cholesterol, to by se pak nevyplatilo tuplem....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 14:30) reagovat
Proč bych si pletl bič? Já nic netvrdím :o) Mírumilovná nemírumilovná, na slopečnosti moc nesejde, to je jen výmluva, jde vždy o jednoho konkrétního člověka, ať je společnost jaká chce, to je to, o co tu skutečně jde!!!

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 14:27) reagovat
Dublin : jasně, to si ale splétáš sám na sebe bič - co kdyby to bylo jinak? Někteří antropologové míní, že neandrtálci byli mnohem mírumilovnější než sapiens - co kdyby (a to kdybání používám jen proto, že jste s tím začali) by ti hominidi vytvořili mnohem kulturnější rasu, bez válek a podobných zábav?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 14:25) reagovat
lenka: Už jsem několikrát zmiňoval pravidla a konvence, které se se spontánně vytvořili v lidské společnosti. Zstřelit mě by se ti pravděpodobně nevyplatilo. POkud tě tedy moje smrt neuspokojí natolik, že budeš ochotná riskovat pohrdání společností a formální trest v podobě vězení.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 14:24) reagovat
brany : Kdybych se já měl rozhodnout pro vegetariánství, tak ze dvou důvodů - buďto zdravotních, nebo proto, že bych nechtěl, aby kvůli mě někdo trpěl.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 14:23) reagovat
Gotto : specifikuj to přesněji, poslední dvě věty nedávají smysl. Jde mi o to, že se vyvyšujeme nad zvířata mezi jinými proto, že se považujeme za tvory, které jsou schopny vytvářet nějaké nehmotné hodnoty. Kdykoliv se nám to ale hodí, tak se okamžitě vracíme zpět, a říkáme "vždyť zvířata to dělají taky".

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 14:23) reagovat
OMG já nejsem ten, kdo tady začal s ufounama!!!Nehodlám na to reagovat.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 14:22) reagovat
Juarez: no na tom je vidět to pokrytectví - vezmeš systém, vyměníš v něm ekvivalentní subjekty a pokud se argumenty otočí o 180 stupňů, je něco špatně :)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 14:22) reagovat
Juarez: Co? Já jsem o ufonech neřekl ani slovo. Jen tvrdím, že nebylo zas tak nemožné aby se místo Homo sapiens sapiens nevyvinul třeba nějaký jiný hominid a nedostal zálusk si nás pěstovat jako pochoutku na maso. Na tom mi nepřijde nic fantaskního. Jinak bych rád podotknul, že maso jím a nepohrdl bych ani tebou, nakonec by z tebe byl aspoň nějaký užitek...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 14:20) reagovat
Gotto: máš pravdu, co by mi podle tebe mělo bránit teď jít a zastřelit tě? Vyplatí se mi to, o to jde, že? A bude to v souladu s "přírodou", takže se s tím, jak jsi psal, lehce smíříš :-)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 14:19) reagovat
Věcné argumenty jsou (bohužel) drtivé. Na výživu lidstava by stačila desetina prostředků co na výrobu masa, takže by se hromadným vegetariánstvím dal odstranit hladomor z celé planety. (já osobně jím maso denně).

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 14:18) reagovat
Dublin : Lol, tak to nás na antropologii neučili :D Ta diskuse začíná být čím dál tím zábavnější ... Připadá mi hodně uhozené dělat každodenní nebo dokonce morální rozhodnutí na základě předpokládáného útoku mimozemské civilizace. Nedávno jsme se tady smáli náboženským fanatikům čekajícím na apokalypsu, tohle je ale ještě větší úlet.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (brany) (9.6.2011 14:16) reagovat
Zaujímali by ma vecné argumenty - prečo by mal byť človek vegetariánom? Zatiaľ som presvedščený o tom, že by to bolo pre ľudstvo (ako celok) neefektívne.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 14:15) reagovat
Juarez: Právě protože etika není exaktní vědou, nelze z ní vyvozovat požadavky na chování jedince. Můžeme však sledovat, co se vyplatí. Pokud se člověk dobrovolně vzdá svého mlaskání, protože poslouchání mlaskotu ostatních mu vadí víc než to že se bude krotit, pak se takové pravidlo ve společnosti samo prosadí. Prostě není možné aby přišel nějaký filozof nebo vševěd a říkal nám co je pro nás lepší. Kdo nám říka co je lepší než to co je "normální"??

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 14:13) reagovat
lenka_vrabcova Já bych ho radši sežral, mslím, že čvověčina nebode o moc horší než vepřové....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 14:13) reagovat
Juarez: Proč abstraktním? Mohl se rozvinout neandrtálec a ty bys třeba teď kvičel v chlívku....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 14:10) reagovat
Gotto: "že by bylo lepší mě nejíst ale zotročit" :o) :o) :o) Internetový apatický teoretik v praxi...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 14:09) reagovat
Gotto : promiň, ale jak můžete nadávat na argumenty vegetariánu a pak přijít s něčím tak abstraktním? "Jím maso, protože kdyby přiletěli ufoni, tak by snědli mně." :D Pojídání kuřat jako válka s mimozemskými civilizacemi?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 14:08) reagovat
Gotto: To určitě, samozřejmě pak nezbývá prožít (spíš přežít) život jako zvíře. (ale abych byl objektivní, s pojídáním masa to toho moc společného nemá)...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 14:06) reagovat
lenka: Samozřejmě, že by mi vadilo být jídlem. Ale 1) možná bych dokázal být prospěšnější jinak(třeba bych vyprodukoval tolik prasat, že by bylo lepší mě nejíst ale zotročit, přestože já bych jim chutnal víc než prase, užitek z 50 prasat už by to možná převážil). 2)v opačném případě bych byl snězen, nelíbílo by se mi to, ale nic bych s tím nenadělal. Proto jsem rád že jsem teď na straně těch kteří pojídají ostatní.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (ScharfRP (9.6.2011 14:01) reagovat
ja si myslim lenko, že tolik času o tom přemýšlet by jsi neměla, prostě by tě zapíchli a máš to za sebou, možná tohle je řešení těch keců, který vegani produkujou

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 14:01) reagovat
Gotto : to máš sice pravdu, ale to pořád nevylučuje ten etický problém. Etika není exaktní věda, nelze uvést konkrétní, hmotné důvody, proč se chovat slušně k lidem nebo třeba nemlaskat u jídla. Proto je taky nesmysl argumentovat tím, že jíst maso je přirozené, a proto normální. Celý kulturní vývoj lidstva spočíval ve stoupání nad to, co je "normální" - v uvozovkach to píšu proto, že stejně tak nelze nikdy říct, co je objektivně normální.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (ZZ top) (9.6.2011 14:01) reagovat
http://www.youtube.com/watch?v=k_84ItZvU64

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (tuvaRP (9.6.2011 14:01) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Blue6RP (9.6.2011 13:58) reagovat
Ať dělám, co dělám, nikde v žádném komentu (až na Juarezovo hledisko) jsem nenarazil na to, proč je konzumace masa špatná. Hold jsem pokrytec, co si jde dát k obědu kuře :D

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 13:58) reagovat
Gotto: to o chuti nic neříká, ty tu celkovou cenu totiž nevnímáš. Podívej se na dokument Food Inc, proč je konečná cena masa tak nízko. Kdyby byla na reálné úrovni, jedl bys mrkev.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 13:56) reagovat
Gotto: no a tobě by to nevadilo, kdyby tě jedli jenom kvůli chuti (tedy dobrovolně)? Jen tak bys seděl v kleci až po uši ve vlastních výkalech a přikyvoval, jak je to v pořádku? Vsadím všechny své boty na to, že bys argumentoval úplně stejně jako vegetariáni; minimálně drtivá většina lidí by to tak dělala, proto jsou pokrytci. Rozdíl je ten, že zvířata se obhájit nemohou, takže to musí dělat někdo za ně,

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (shmirgelRP (9.6.2011 13:52) reagovat
[odkaz] :o)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 13:52) reagovat
Dublin: souhlas s uspokojováním žádostí, a co se týče nákladů na produkci, to nám říká jedině to, že maso nám asi chutná 10x víc než rostliny :)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 13:50) reagovat
Jen tak mimochodem: produkce živočišné potravy je cca 10x nákladnější než rostlinné (na jednotku energie, ovšem).

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 13:47) reagovat
Proč by nás nejedl? Vždyť třeba v Bengálsku dodnes loví tygři lidi! Zvířecí život je o to, co jsem popsal: ukojování žádostí....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 13:46) reagovat
lenka: Samozřejmě, že by se dali chovat lidé na maso stejně jako zvířata s podobnými náklady, ale my jako lidská rasa držíme při sobě a prosazujeme se na úkor ostatních druhů na této planetě. Kdyby tady existoval nějaký silnější druh, který by si nás dokázal podmanit, nepochybuju o tom, že by nás jedl, pokud bysme jim chutnali.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 13:41) reagovat
Juraez: Z toho co říkáš (nemusíme bojovat o přežití->nemusíme žrát všechno na co narazímé) dovožzuju spíš to, že právě proto lidi teď můžou jíst to co jim nejvíc chutná(u většiny je to maso) a ne to co zrovna je. Pokud někdo preferuje rostliny, nemám nic proti. Ale Nelíbí se mi netolerantní vegetariáni a vagouši, kteří se snaží říkat ostatním co je dobré jíst a co ne!

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 13:40) reagovat
Gotto: já bych řekla, že ty náklady jsou naprosto srovnatelné. A také používáš nauralistický omyl 8-) 8-) Že má člověk nějaké pudy přece nenamená, že je musí poslouchat - evoluce je totiž daleko, předaleko, pomalejší než mentální vývoj jedince ve společnosti, takže poslouchat něco zaostalého nemá moc velký smysl. A že se něco trestá a něco jiného ne opět neříká nic o tom, že se to trestat či netrestat doopravdy má.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 13:36) reagovat
Cereal : přesně. já mám jídlo rád, maso ještě taky jím, i když uvažuju, že s tím přestanu. když, už tak ale kupuju na biofarmách - nejlepší kuchaři v ČR kupují tam, protože velkochovy jsou zvěrstvo, nejen z lidského, ale i z kulinářského hlediska. nemocné, vystresované, trpící zvíře prostě nemůže "dodat" kvalitní maso. můj bratranec to dokonce pozná podle pachu.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 13:36) reagovat
lenka_vrabcova: viz moje teorie :D :Člověk dělá přirozeně to, co ho těší. (jí dobré maso, znásilňuje, mučí....) Avšak naše lidská společnost zjistila, že když se k sobě budeme choval lépe, je to celkově prospěšnější pro naši lidskou společnost. Proto se mučení a znásilňování společností trestá (nejen formálně ale i morálním odsouzením) a je tedy méně atraktivním uspokojováním potřeb :D. Požívání masa lze ale s velmi nízkými náklady, takže proč ne?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 13:34) reagovat
Blue6 : je to etický problém, nic míň a nic víc, žádný hmotný důvod pro to nenajdeš - stejně, jako důvod pro vznik umění nebo kultury jídla. motivací pro vegetariány může být víc : 1) když máš k něčemu vztah, tak to nechceš ničit nebo zabíjet (například když máš rád nějakou fotku, tak by bylo nepříjemné, kdybys ji musel zničit). 2) když něco navíc dokáže prokazatelně cítit bolest, tak tomu nechceš ubližovat. simple. jsme v situaci, kdy už nemusíme bojovat o přežití a žrát všechno, na co narazíme.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (CerealRP (9.6.2011 13:31) reagovat
Blue6: Na pojídání zvířat, jak se to praktikovalo třeba před sto lety, nebylo nic moc strašného. Maso se jedlo, ale jedlo se v rozumné míře. Dneska stěží najdeš restauraci, kde by krom smaženého sýru měli jediný bezmasý pokrm. Spotřeba masa je v současnosti obrovská - většina z vás ho jí denně. A když pomineš nějaké venkovské farmy, všechno jsou to v podstatě továrny na maso - zvíře, které se narodí, je v krátké době vykrmeno a zabito.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 13:30) reagovat
Blue6: naturalistický omyl je předpoklád, že pokud něco v přírodě existuje, měli bychom to dělat také. O konzumaci masa jako takové nic neříká, prostě jen používáš stejně hloupý argument, jaky se dá použít pro obhajobu znásilňování, vraždění, genocidu a mučení kohokoliv.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (ScharfRP (9.6.2011 13:29) reagovat
to víš, sexuální neuspokojení a půst vede k frustraci, kterou si tady léčí někteří lidí. Lenko mi zato nemůžem, že te svrbí.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Blue6RP (9.6.2011 13:26) reagovat
Btw, jinak je zajímavé, jaká kravina stačí, aby tu vypukl flame :D

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Blue6RP (9.6.2011 13:25) reagovat
Tak mi ten "naturalistický omyl" vysvětli, Lenko. Já teda nechápu, co je na pojídání zvířat tak strašného.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (ef) (9.6.2011 13:24) reagovat
Jíst maso je zdravé, přirozené a výborné...není co řešit B-)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (bd) (9.6.2011 13:22) reagovat
Cereal , vegetariáni sa tiež pokrytecky kochajú peknými kytkami :o)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 13:17) reagovat
Blue6: tomu se říká naturalistický omyl

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 13:15) reagovat
Blue6: Máš recht, proto abychom ukojili své žádostivosti, musíme ničit tkáně jiných entit, které své žádostivosti chtěly ukájet také. Dědičným hříchem je metabolismus...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Blue6RP (9.6.2011 13:13) reagovat
zelenina se pěstuje, aby se jedla - v pohodě. Zvířata se pěstují, aby se jedla - VRAŽDA! Nějak nechápu tu logiku. Když na vás kytka nemůže udělat smutný kukuč, tak je jedno že se taky zabije, aby se jedla? :)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (ZZ top) (9.6.2011 13:11) reagovat
lenka_vrabcova> +1 taky mě rozčiluje jak se vymýšlí kdejaké neefektivní pičoviny jak ušetřit pár gramů CO2 a přitom kdyby lidí víc jedli rostlinnou stravu a necpali se masem tak pomůžou planetě mnohem víc (tím nechci říct že ekologické snahy jinde nemají cenu)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 13:07) reagovat
lenka_vrabcova - kdo by to navrhoval? Internet a TV to udělá zadarmo...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 13:03) reagovat
Jo, zvířata jsou chutná, Lenka má částečně pravdu, nemyslím si, že by každý kdo jí maso, byl hned pokrytec. Většina lidí na to prostě nemyslí ... Kámoš byl v Číně a uviděl na ulici malou holčičku se štěnátkem. Udělal ji fotku a zeptal se jí, kde je maminka toho štěněte - holčička se usmála a pohladila po břiše :)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 13:00) reagovat
Cereal: xenofobové jsou to úplně jasní, kolik z nich by bylo pro pěstování geneticky modifikovaných lidí (kteří by neuměli mluvit a byli by inteligencí pod úrovní prasat)? To by bylo keců, kdyby to někdo opravdu navrhl :o) :o) :o)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Leto_IIRP (9.6.2011 12:54) reagovat
lenka jako vždy proti všemu a všem :D

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (CerealRP (9.6.2011 12:53) reagovat
Xenofob bych neřekl, ale z mé zkušenosti jsou masožrouti většinou pokrytci. Rozplývat se nad obrázky kuřátek, koťátek, štěňátek, rozhořčeně komentovat každý případ týrání zvířat slovy typu "toho hajzla bych zabil!"... a pak si sedne do nějakého fastfoodu a cpe se burgry, steaky, křidýlky...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (OuroborosRP (9.6.2011 12:52) reagovat
Scharf +1

Strana 6/7. předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující