Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetšest:
   

Strana 2/2. předchozí 1 2

Odebírat

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (administrator) (R) (15.1.2012 20:54) reagovat
Jo a btw co takhle stem cells (cesky tusim kmenove bunky, ale nejsem si jist)? Na to se nahodou to embryo pouzit neda? Ale to se ti uz nehodi do kramu co?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (administrator) (R) (15.1.2012 20:53) reagovat
Jo a Evelyn, tobe dite ktery pocnes nekdo dava? The fuck? Operujes tady znalosti medicinstiny, ktera je úprej tak velka, ze ani nemusi posilat linky na informace ktery tu prezentujes, pac bysme tomu, my, tupci nemohli rozumet a pak reknes, ze dite ti nekdo dava? Hmm. Citim tu cernoprdelnika.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (administrator) (R) (15.1.2012 20:51) reagovat
Mam pro vas reseni. Po potratu bych to embryo hodil do zakladu na parky a je po problemu. Amirite?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 16:13) reagovat
preco idealista? za to, ze sa k tomu viem postavit zodpovedne a nemavnem rukou nad tym, ze mam na dvore macku? tak pardon no... aj sa mi zdalo, ze zodpovedny pristup sa uz dnes nenosi, ale ze az tak...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (M.I.R.RP (15.1.2012 16:10) reagovat
naivka a idealista :) radši to tady už nechám :) tyhlety internetový žabomyší války stejně nikam nevedou ;)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 16:07) reagovat
M.I.R. ak by sa to stalo, najprv sa popytam v okoli, ci niekomu macka nechyba, ak sa do tyzdna nikto neozve, tak bud ju odchytim a odveziem do utulku, alebo privlastnim, vezmem k veterinarovi, dam vysetrit, ak by bola v poriadku zaockovat a vykastrovat a je to.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (M.I.R.RP (15.1.2012 15:59) reagovat
... v souvislosti se začátkem tohoto příspěvku ;) teda toho prvního z těchhle tří ;)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (M.I.R.RP (15.1.2012 15:58) reagovat
.. vem si hypotetický příklad, že se ti zatoulá na zahradu kočka, která se ti tam zabydlí... začne se ti tam množit.. čím víc koček, tím víc bordelu (věř mi, něco o tom vím, mám to doma za barákem)... chodí se ti tam mrouskat kocouři a kočka má ročně 18 koťat... buĎ si necháš ničit kytky a záhony a srát si po zahradě, nebo budš ty koťata likvidovat... a nemám pocit, že by ti veterinář ty koťata uspal grátis... a uznávám, je to hnusný... ale taky je čistě hypotetický koncept ;) zamysle se nad ním...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (M.I.R.RP (15.1.2012 15:56) reagovat
abych citoval: víte že dvě kočky, které odchovají ročně osm až 18 (3 x po 6 ti) koťat, jsou schopny během sedmi let založit základ pro další rozmnožení "kočičích rodin" o počtu 174 760 koček! Mimoto více než polovina odchovaných koťat se nedožívá ani roku věku, hrozí jim závažná onemocnění, otravy, setkání s většími predátory, zakousnutí cizím psem, nebo přejetí autem atd... jinak, z pohledu zákona samozřejmě topení není dobře, bohužel z pohledu finančního to může být jediné dobré řešení...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 15:53) reagovat
ak mam macku, tak kastrovanu, aby sa to nestalo. pozri, vsetko je to len o zodpovednom pristupe. ak sexujem, musim ratat s tym, ze sa to moze stat. ano, sex je fajn, hlava sa vzrusenim vypina, ale zodpovednost tym nekonci. a dovody? nechcem/nedokazem sa o to postarat... nemozem si pomoct, ale to mi ako opravneny dovod nepride. opravneny dovod mi pride znasilnili ma... alebo, tehotenstvo zapricini smrt nas oboch...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (15.1.2012 15:44) reagovat
zrovna topení koťat v pořádku není, utratit jedině u veterináře.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (M.I.R.RP (15.1.2012 15:40) reagovat
jé, tak nemusí jít o kuře pro boha... co se nejí.. koťata se nejí... máš kočku, nekastrovanou, vrhne ti nějakejch pět koťat a co s nima? necháš si je běhat a srát po zahradě? prd... zabiješ to... utopíš je... dělalo se to tak leta a dělat se to tak bude, pokud nenajdeš někoho, kdo by ty koťata chtěl... myslím, že to s tím plodem dost hrotíš... když už se na to ta ženská rozhodne jít, tak k tomu má důvody a jelikož to opravdu není myslící bytost, tak dělá dobře...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 15:33) reagovat
Satrif ale presne o tom ja hovorim. rozhodnutie je na zene. cize pravo na volbu je povysene nad pravo na zivot. tiez nie som za verejnu propagandu, u nas na Slovensku chodila teta s plagatmi potrhanych embryi, videli to deti - to urcite spravne nie je! faktom vsak ostava, ze ludom sa klame, co to interrupcia je. a ze tym zenam po interrucpii ten maly zivot odsudeny na smrt chyba. poznam dost mladych mamiciek, ani jedna jedina nelutuje, ze si dieta nechala.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 15:27) reagovat
M.I.R. kura zabijes pre potravu. nie preto, ze ti ho niekto daroval a ty sa on nechces starat. ak by si ho zabil z pohodlnosti a potom ho hodil na hnojisko, az potom je to porovnatelne.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (15.1.2012 14:59) reagovat
M.I.R.: :-D +1 za "embryo je jako kuře"

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (15.1.2012 14:58) reagovat
evelyn: tak,a jsme u nechávání rozhodnutí na ženě.Tedy do mého modelu dosaď jenom jednoho člověka,který "odsouzeného" zná,když se ten jediný člověk rozhodně "odsouzeného" zabít,prosím.Že ty ženy nejsou dostatečně informované - možná - to se dá (a má!) napravovat.Ale já se obávám,že by jsi nejraději měnil zákony (což jsi ještě neřekl). Další věc je,když se někdo s těmi ženami snaží vyloženě manipulovat - plakáty typu "Adopcí mu dáte šanci, potratem jenom smrt" (k vidění v Pražském metru) mě dovádí ke vzteku.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (M.I.R.RP (15.1.2012 14:53) reagovat
evelyn - nepletu nic přes nic. Tvrdíš tady, že embryo ve své rané fázi je schopno pohybovat se a vnímat. Plně vyvinutý kuře taky vnímá. Pohybuje se a je k tomu plně vyvinutý. Naopak si myslím, že to srovnání je na místě. Protože takový embryo není s jistou nadsázkou nic víc, než "kuře".

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 14:09) reagovat
Satrif, z tvojho pohladu a z toho, ktory si nam predstavil je to moralna dilema. a v podstate je to moralna dilema aj z pohladu ludskych prav. faktom vsak je, ze viac ako 90% zien ma po interrupcii depresie, ktore odovodnuju zabitim svojho dietata. o interrupciach sa jednoducho klame. to nie je odoperovanie nadoru, ale zmarenie noveho ludskeho zivota. a tym zenam to dieta po interrucpii chyba (teda, drvivej vacsine). takze aj podla tvojej teorie je to nieco zle...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 14:02) reagovat
M.I.R. pleties piate cez deviate, kura je sucastou potravinoveho retazca, takto sa na to neda pozerat. priroda ma svoje zakony. my hovorime o vrazde ludskej bytosti, ktora skonci v biologickom odpade. vedecke clanky sem nahodit mozem, ale chcem vidiet hociktoreho z vas, ktory by si to precital a ktory by tomu aj rozumel.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (M.I.R.RP (15.1.2012 11:01) reagovat
Vincenzo - tím bych se taky nechlubil ;) Každopádně je to tvoje volba :) Tak do toho hlavně nenuť pak svoje děcka ;) Ať se v klidu rozhodnou sami, až vyrostou :) I když chápu, že to bude asi těžký jim vařit maso, když to sám nejíš. Ale někdy se člověk hold musí zapřít ;)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (VincenzoRP (15.1.2012 0:55) reagovat
@M.I.R.: Ja som vegetarián, vraždím akurát tak zeleninu a nemám výčitky :)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (15.1.2012 0:39) reagovat
evelyn: žádné argumenty, čistě morální dilema. Na samotném zabití (bez pozůstalých, bez bolesti) není nic špatného. Když vezmeš dvacetiletého silného člověka, kterého absolutně nikdo ani trochu nezná (stejně jako plod, který se nenarodil) a zabiješ ho bezbolestně tak mě to vůbec nezajímá. Můžeš mě zabít taky, jenže hle, já bych asi někomu fakt chyběl. Že pro tebe "smrt" = "největší zlo", na to bych našel pár nehezkých vět. ...jen doufám, že naše společnost z toho někdy vyroste.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (M.I.R.RP (15.1.2012 0:30) reagovat
Chlapi, kdybyste místo kecání o nějakých vědeckých článcích poukazujících na to, že to vražda radši na ně přímo odkázali, tak by to bylo dobrý :) S tvrzením, že už centimetrový embrio vnímá a hejbe se a proto ho nemůžete zabít musíte být slušní pokrytci, pokud si dáte k jídlu kuře nebo jiný žijící a vnímající organismus ;)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 0:27) reagovat
s radostou budem respektovat hociktory nazor, ktory je podlozeny rozumnymi argumentmi. ale zbytocne sa hadat nechcem. aj tebe pekny zvysok vecera.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (15.1.2012 0:24) reagovat
mno nic, nechajme to tak, respektujem tvoj nazor a dufam, ze ty budes respektovat moj :) prijemny zvysok vecera :)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 0:16) reagovat
preco to nie je fer? a je to fer, ked ona necha hodit do biologickeho odpadu ludsku bytost? ktora mohla zit? nieco dokazat? to je fer? vies cely problem je ten, ze sme prilis sebecki. postavili sme pravo na volbu nad pravo na zivot a podporujeme to cele lzami o tom, co interrupcia naozaj je... ale mas pravdu, za toto v podstate nemozno odsudzovat jednotlivcov, ale spolocnost ako taku. beriem, uznavam.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (someone_else) (15.1.2012 0:15) reagovat
jsem proto povolit potraty i dva měsíce po porodu... Just to make sure. Lidí je jak sraček

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (15.1.2012 0:07) reagovat
goodass: jo aha, jsem nějak nepředpokládal že je tématem "Příliš mnoho potratů v Namibii", přece jenom jejich zákony naše hlasy moc neovlivňuji.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (15.1.2012 0:02) reagovat
evelyn: ano, je to svinstvo, ked mlada holka si to da zobrat len tak z lahojstajnosti, ale nie je fair jej nadavat do vrahyn. je to predsa len jej pravo. ci sa ti to paci alebo nie. satrif: a co take krajiny tretieho sveta? hm?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (15.1.2012 0:01) reagovat
evelyn: lenku_vrabcovou na tebe!

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (14.1.2012 23:56) reagovat
baj de vej: to s tím otěhotněním ze znásilnění se dneska ještě někomu stává? když prášek stojí pětikilo a může se vzít i dva dny po souloži?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (14.1.2012 23:54) reagovat
Gotcher ak ti zahubenie ludskej bytosti nepride ako vrazda, tak uz potom neviem. a si prilis velky optimista, ak si myslis, ze zeny chodia na interrupciu z nudze. omyl. je to z nevedomosti a pohodlia. ale aj tak ma potom viac ako 90% z nich vycitky. a neboj, na vladu za tu smiesnu almuznu ze rodicovsky prispevok nadavam dost... deti su nasa buducnost, tento stat, ale aj mnohe dalsie na to zabudaju...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (14.1.2012 23:50) reagovat
goodass znasilnena zena si nemohla vybrat, ci sex chce, alebo nie. potrat v jej pripade je zalezitost zdravotna, nie bezhlavy vymysel, ako to robia dnesne mlade zaby, ze spia s kadekym a potom behaju po potratoch. potrat je nezodpovedna vec. a neda sa porovnavat so situaciou, kedy ide o zdravie. a k tomu druhemu komentu. ty v tom rozdiel vidis, ja nie. dieta je dieta, potrebuje svoju matku. ak dieta vezmes a vychovas, tiez mu budes robit matku a budes sa on starat ako matka.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (14.1.2012 23:49) reagovat
Gotcher: Až na to, že pravidla požárního zabezpečení také nemusí vymýšlet jenom ti, kterým někdo uhořel, jsi všechno řekl dobře.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (Gotcher) (14.1.2012 23:22) reagovat
Mimochodem, dojímá mě, jak jsou například bandy starých chlapů schopny se hádat o tom, co je to potrat, když nikdo z nich ani v nejmenším nemol zažít tu situaci. Potratit dítě není jako nechat si vyříznout mandle a ta matka to dobře ví, protože není úplně blbá a hlavně to CÍTÍ. I tak je to pro ni dost těžká volba. Často jde třeba o neschopnost se o to postarat. Takže když už chce potratit, tak to sakra asi nedělá jenom tak. Kdybyste vy fanatici místo těch keců radši těm ženám pomohli, aby si to mohly nechat

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (14.1.2012 23:21) reagovat
nechapem, preco sem tahas dvojrocne decko, to nie totalne zavisle na matke ako embryo a tym totalne myslim ako fakt totalne. decko mozes od nej zobrat a starat sa on. my sa tu bavime o interupci, ktoru je mozne vykonat do troch mesiacov, ak sa nemylim.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (Gotcher) (14.1.2012 23:17) reagovat
Takže to zelí, co jsem teď snědl, jsem zavraždil. Páni, jsem to ale necita... Sorry, ale pod pojmem "vražda" si představuji něco zcela jiného. Ale slova jako je například "zahubil" se vám nehodí to těch idealistických vět co?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (14.1.2012 23:07) reagovat
ked teda tvrdis, ze potrat je vrazda, predpokladam, ze by si hlasovala za to, aby to bolo trestne. cize, hypoteticka situacia. zenu znasilnia a ona otehotnie. pokial je normalna, tak samozrejme si to bude chciet nechat vziat. lenze, kvoli takym ako ty, si to bude musiet nechat. pride ti to ok?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (14.1.2012 23:06) reagovat
hemolyzu? a kde tam vrazdis samostatne organizmy ak neratam nejake tie bakterie a virusy? dvojrocne dieta tiez nie je schopne samostatne zit a nie je vyvinute, tiez ho mozme zabit? to uz povies nie, vsak? nezalezi na tom, v akom vyvojovom stadiu sa nachadzame, bol si ty snad ako embryo menej clovekom, nez si teraz? uz ako zygota si to bol ty a nikto iny. clovek rovnako ako kazdy iny organizmus sa vyvija cely svoj zivot. od pocatia po smrt.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (14.1.2012 22:59) reagovat
ach jaj, komar je ale predsa vyvinuty jedinec, je schopny samostatne zit. embryo nie. to uz rovno mozme nazyvat hemolyzu vrazdou.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (14.1.2012 22:50) reagovat
to, ze to nie je nasimi zakonmi klasifikovane ako vrazda neznamena, ze to vrazda nie je. nebudem ta zatazovat odbornymi vyrazmi, skus sam odpovedat - je vrazda, ak usmrtis zivy organizmus? je. aj otravneho komara zavrazdis. embryo je zivy organizmus - ma vlastnu, unikatnu DNA a vyvija sa. a vyvediem ta z omylu - od 8 tyzdna tehotenstva uz citi aj bolest a je schopne pohybu (a to je len 1 cm velke).

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (14.1.2012 22:36) reagovat
fajn, necham sa poucit. napis mi tu par argumentov, preco to je vrazda? ... ked je to vrazda, preco sa za nu nejde do vazenia? =)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (14.1.2012 22:30) reagovat
odvazne, nepodlozene tvrdenie. clanky nepise ziadny papez, ktory nevie nic o biologii a genetike, ale renomovani vedci, keby si vedel, co je elsevier, nemal by si taketo reci ;-) tvrdenie, ze embryo je zhluk buniek neschopne vnimania je 20 rokov stare, medicina medzicasom tak trochu pokrocila.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (14.1.2012 22:19) reagovat
ale prosim ta, opierat sa o nejake clanky, ktore "pise papez" a navyse este na internete mi nepride moc vierohodne:D to embryo je len kopa buniek, ktore nie je schopne vnimania, absolutne tou interupciou nebude trpiet. je to ako ked ti zoberu krv :D

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (14.1.2012 21:00) reagovat
goodass ano, aspon par vedeckych clankov z toho kvanta, ktore ti vysvetlia, preco to je vrazda. nezaujima ta to - nepoznas to - ako mozes mat na to nazor? a vobec, podlozeny cim? :-D

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (14.1.2012 20:50) reagovat
akoze co mame vygooglit? par clankov, ktore hovoria, ze je to vrazda? to ma nezaujima, moj nazor je iny

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (14.1.2012 20:41) reagovat
GST ma pravdu, skuste niekedy miesto fapovania pouzit google a nieco nove sa dozvediet ;-) niekedy zasnem, aki su ludia nevzdelani =)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (sss) (14.1.2012 20:34) reagovat
AS: Good point.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (PikulaRP (14.1.2012 19:12) reagovat
Willy-X: Přesně tak. "Tatínku, co by se stalo, kdybych se nenarodil?" "Asi bys uschnul na prostěradle..."

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (Willy-XRP (14.1.2012 18:37) reagovat
GST: Takže když si ho vyhoníš tak vlastně spácháš genocidu =)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (komousi do plynu) (14.1.2012 18:09) reagovat
jo, GTS, mas pravdu, je to vrazda!!! kazdej den vrazdim x tisic potencionalnich deti. jdu skocit z okna ;D

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (AS) (14.1.2012 17:31) reagovat
Je jen na cloveku co bude delat se svym telem a dokud je dite (v kteremkoli stadiu vyvoje) spojeno s matkou je porad soucasti jejiho tela.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (M.I.R.RP (14.1.2012 17:26) reagovat
to je jak říct, že je vražda uvařit si vajíčko...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (14.1.2012 17:06) reagovat
nie je to vrazda

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (GST) (14.1.2012 17:04) reagovat
to nie je moralizovanie, a je to vrazda ci sa ti to paci alebo nie

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (goodass) (14.1.2012 17:01) reagovat
neskutocne mam rad, ked nejakeho moralfaga niekto zotre takymto sposobom :o)

Strana 2/2. předchozí 1 2