Odebírat | ||
Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 21:38) | reagovat | |
Masterjedi: TY ZKURVENEJ ČURÁKU, JÁ SEM JEN DÁVÁM FOTKU TÉ KRABICE, NE TEN ČLÁNEK. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 21:37) | reagovat | |
Pravda, jestli je tam dávali, nebo zda si je odtamtud brali, nelze prokázat. Máš ty nějaký důkaz na směr? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Masterjedi) RP (27.11.2014 21:37) | reagovat | |
kedluben: kdyz uz se ohanis aeronetem tak prikladam take velmi zajimavy clanek [odkaz] a jeste fotku [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Pivo) RP (27.11.2014 21:36) | reagovat | |
kedluben: na té krabici bylo "Miloš Zeman, pražský hrad" a lidi tam dávali své červené karty pro Miloše. Celá tahle konspirace s US ambasádou je padlá na hlavu. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 21:34) | reagovat | |
No, asi nejdůležitější pravomocí je velení armádě. Další takovou důležitou pravomocí je reprezntace v zahraničí, tedy diplomacie. No a tady už je prezident docela důležitej. A na úrovni mezinárodní diplomacie se hraje i o to, kdo dostaví Temelín. Už se chápeme, nebo ti to mám nakreslit? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 21:33) | reagovat | |
mrkvi, aspoň nekecej. Plná krabice červených karet jako ze sériové výroby: http://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/mail-z-prahy-3.jpg | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 21:30) | reagovat | |
@Adv Jako vždy, prcháš bez toho, abys hodil jedinou rozumnou řádku. Tak mazej a když pak najdeš v nicnedělání volnou chvíli, mrkni se na ty pravomoci prezidenta sám. Přijdeš na to, že je minimálně desítka mnohem důležitějších hráčů než je on a že ne všichni jsou tak na očích... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 21:27) | reagovat | |
@Hoonza Neviděl jsem žádné fotky, kde je rozdávají. Viděl jsem neuvěřitelnou (doslova) blbost, kde si borci na aeronetu vymysleli rozdávání kartiček a jako důkaz prezentovali fotku z vybírání vzkazů pro prezidenta... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 21:04) | reagovat | |
ten mrkev, to bude ale dobrej mamlas... ale aspoň že ty rudý kokti dneska ahráli slušně | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 21:02) | reagovat | |
Adv: lool, to byla trefa do čenýho. prej hnůj z holinek | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Adv) (27.11.2014 21:01) | reagovat | |
mrkev> ano, samozřejmě. Přesně podle toho co píšu, jsi ty všechno odhalil. Dál už diskuze nemá cenu. Rozhodně nemám čas vysvětlovat vidlákovi, jaké jsou pravomoci prezidenta a co z nich vyplývá. Ale třeba jednou, až budeš mít čas, až si budeš čistit hnůj z holínek.. zkus to nastudovat a pak spolu můžeme diskutovat dál. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 20:57) | reagovat | |
mrkev: ano, kartičky si lidi stáhli z fb, a pak všichni šli do papírnictví a koupili si je. A ty fotky kde je rozdávaj, jsou photoshop lvl 1000. Nechceš nám tady napsat ještě něco o chemtrails | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 20:55) | reagovat | |
kedluben: tak pod tohle bych se poddepsal. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 20:54) | reagovat | |
@Adv Podle toho co píšeš budeš asi takový insider, jako já jsem čínský bůh rudé záře... Prezident nemá prakticky žádný přímý vliv a i ten nepřímý je minimální. To i kterýkoliv předseda poslancekého klubu koalice je schopný to výběrové řízení ovlivnit víc... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Abdul_Hasan) RP (27.11.2014 20:49) | reagovat | |
kedIuben: snad kdokoliv z těch osmi zbylých... z širšího okruhu taky, krom Okamury a té jeho děvky... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (mrkev()) (27.11.2014 20:42) | reagovat | |
@Hoonza Ty "kartičky" si mohl každý stáhnout přímo z té akce na fakbuku. Většina lidí pak má v okolí papírnictví, kde se dá červená čtvrtka koupit do pěti korun... Jak blbý člověk musí být, aby uvěřil těm konstrukcím o amerických organizátorech fakt netuším, ale řekl bych že hodně... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 20:19) | reagovat | |
A v neposlední řadě: Mám třeba nějaký vlastní nápad, kdo by tam měl být? (A ne, spící poserplínu neberu.) | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 20:18) | reagovat | |
Pivo: Banda demonstrantů nikdy nikoho nesesadila. Nesesadili komunisty, nesesadí ani Zemana. Vše je otázka zákulisních hrátek. Organizované bandy demonstrantů jsou pouze stafáž, pro dotvoření veřejného mínění. (A o těch neorganizovaných se taktně mlčí.) Proto je na místě spíš otázka: Když nemám rád Zemana, patřím do toho davu s kartama, nebo dokážu svůj názor projevit za své a svým způsobem? Přifařím se k jakékoliv demonstraci, s rizikem, že je organizovaná zvenčí? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Pivo) RP (27.11.2014 20:11) | reagovat | |
Adv: máš pocit, že Babiš se Sobotkou jsou Zemanovy kamarádi? Že by Schwarzenberg jmenoval do vlády někoho jiného? A skutečně věříš tomu, že banda demonstrantů u nás dokáže sesadit prezidenta? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 20:08) | reagovat | |
tak zas po půli | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 20:07) | reagovat | |
Voromi: nechápeš princip těhlech věcí. cizinci většinou tyhle lidi držej hubu a pokud je někdo natočí, dá se to zpochybnit, nebo nějak okecat. Ve finále není důkaz, protože cizinci jsou za horama a dolama. Když najmeš čecha, je vždycky šance že je někdo vyčmuchá. Franta si dá osm piv a pochlubí se v hospodě. Máňa to řekne kámoškám u kafíčka... a už maj u dvaří tv hovna, která po tom jede jak slepice po flusu. A trotlové zblblí z toho že jsou v televizi vykecaj i co nevědí... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Voromi) RP (27.11.2014 19:51) | reagovat | |
Hoonza: ja bych se spis bal toho, ze se provali, ze na akci rozdavali karticky cizinci - staci aby si to jeden clovek nahral na mobil a dal na youtube. Pokud opravdu veris vasim zdrojum, tak uz se to dokonce provalilo (ja verim spis pritelkyni, ale to neznamena, ze tam nekde nekdo anglicky nemluvil). To mi prijde strasne amatersky a neverim, ze by takhle mohla nejaka ambasada pracovat. Proto jsem k ty informaci dost skeptickej | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 19:50) | reagovat | |
Voromi: No právě. Co se má cizinec srát do našich věcí? Může snad volit prezidenta ČR? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 19:48) | reagovat | |
Adv: cos čekal, tenhle čobol na víc nemá. Bude sem plácat nějaký urážky, ale na argumenty mu chybí iq. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 19:47) | reagovat | |
tak poločas a rudý mr.ky zatím dobrý. tlačej... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Adv) (27.11.2014 19:32) | reagovat | |
Real COBOLista> pokud budeme féroví, tak TY jsi první ten zdroj označil jako "kokotinu", takže ty bys měl dokazovat, že to kokotina je. Ale jak tak čtu tvé příspěvky, tak nějak niterně cítím, že k tomu nikdy nedojde... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Adv) (27.11.2014 19:30) | reagovat | |
insideři vědí... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Adv) (27.11.2014 19:28) | reagovat | |
Pivo> teď přemýšlím, zda je to nějaký sofistikovaný druh humoru, který jsem nepochopil, nebo to myslíš vážně. Ale odpovím ti, maximálně se mi vysměješ: na chod státního podniku má vliv většina vlády, prezidenta navyjímaje. Vliv prezidenta bych si dovolil označit za druhý nejvyšší. Po MPO. Prezident má obecně vzato na dění okolo větší vliv, než si lidé myslí. Ale stačí se zamyslet nad tím, koho jmenuje... a hned ti chytří tuší, co insider vědí | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Pivo) RP (27.11.2014 19:10) | reagovat | |
Může mi někdo vysvětlit, jaký vliv má prezident na výběrové řízení ČEZu? Prezident má pravomoce žvanit při proslovech, klást věnce a občas vetovat zákon, který nakonec stejně sněmovna prohlasuje... to nikdo těm konspirátorům neřekl? Nemluvě o tom, že banda študáků s kartičkama nemá absolutně žádnou šanci prezidenta sesadit. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Real COBOLista) (27.11.2014 19:03) | reagovat | |
Platia ich presne tak isto, ako Ruslici platia Le Pen | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Real COBOLista) (27.11.2014 19:02) | reagovat | |
- označit něco "vyfabulovana jednostranna kokotina", můžeš jít diskutovat na blesk.cz s lidma tvé úrovně... >>Povazuje blesk za odpad, ale cita zvedavca. . Ale este stale si nevyargumentoval, ze to tak nie je Demonstracie sa organizuju, kto by to bol povedal. Myslenie dopredu Don't Real. Prazsky Majdan sa blizi, CIA, DIA, FED a NASA uz hodili kocky. Tretia svetova kvoli Temelinu. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 19:00) | reagovat | |
a už na vás s...u jdu čumět na fotbal, klidně chcípněte komunistický štváči z volstrýtu | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 18:59) | reagovat | |
Čaka Unga: asi si stojíš na kabelu ale ten trotl se hnusí nám všem - stejně jako zbytek vlády a ostatní politici. Bavíme se o "spontáních demonstracích", který jsou 3 dny předem připravený kartičky a nálepky. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 18:56) | reagovat | |
Voromi: jakmile najmeš někoho domácího, obvykle se to provalí (a je jedno jestli je to za peníze nebo na bázi dobrovolnictví). Obvykle se pro takovýhle akce najímaj zahraniční studenti, který za pár tejdnů odjížděj domů. My když dělali nějaký akce, který by se konkurenci nemuseli "líbit", najímali jsme přesně tyhle lidi. Jim se kapesný na cestu hodí a ty o nich už nikdy neuslyšíš. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Voromi) RP (27.11.2014 18:41) | reagovat | |
Hoonza: zkousel jsem premejslet proc a nenapada me to. Vysvetlis mi to, prosim? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Čaka Unga) RP (27.11.2014 18:41) | reagovat | |
Zemanovci, to si vážně myslíte, že musím pracovat v americkém žoldu, aby se mi hnusil ožralý mužik na Hradě? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Voromi) RP (27.11.2014 18:40) | reagovat | |
Hoonza: bohuzel nebyl, nebyl jsem zrovna v Praze, ale byla tam pritelkyne, tak jsem se ji hned zeptal A nevim, cemu rikas spontanni demonstrace. Vedelo se o ni dost dopredu a samozrejme ji nekdo organizoval (predstava, ze se tisice lidi rano probudi a reknou si, ze si pujdou zademonstrovat, mi prijde usmevna). To prece ale nemusi znamenat, ze za tim byla nektera ambasada (a ani se to tim samozrejme nevylucuje) a ze to nevzniklo spontanne | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 18:24) | reagovat | |
Voromi: a ještě zvědavost - o pár příspěvků jsi napsal "karticky rozdavaly cesky" a pak v dalších textech něco vymejšlíš o američankách. Byls tam, nebo to první tvrzení bylo jen takový plácnutí? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 18:22) | reagovat | |
je setsakra rozdíl mezi tím jak mluví anglicky český studenti a jak cizinci... Ale pořád se tady odbíhá od klíčové věci - ty kartičky a nálepky musel někdo objednat PŘEDEM (cca 3 dny). A pak se rozdávaj na SPONTNÁNÍ DEMONSTRACI? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 18:19) | reagovat | |
taky jsem četl na dvou (na sobě nezávislých) zdrojích o anglicky mluvících. Ale třeba nám k tomu Voromi řekne víc. Voromi: teda FAKT nenapadá proč? A zkoušels aspoň chvíli přemejšlet? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Voromi) RP (27.11.2014 18:18) | reagovat | |
kedIuben: napada me nekolik variant - bud tam byly cizinky zaplaceny z USA, nebo to byly Cesky a anglicky lanarily cizince do demonstrace, nebo to byly normalne Cesky, ktere umi (jako naprosta vetsina mladejch) anglicky a cizinci se jich zeptali, co se deje (ja byt nekde v cizine a videt demostraci, tak se taky budu zajimat, o co jde), a ony jim to normalne vysvetlily. Mozny je asi vsechno, nejpravdepodobnejsi mi prijde ta posledni varianta. Ale chapu, ze nekdo bude preferovat "svoje" vysvetleni. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 18:10) | reagovat | |
No já jsem četl, že ty slečny mluvily anglicky. Jestli byly cizinky nebo češky, nevím. Ale lanaření cizinců do demonstrace proti prezidentovi našeho státu. Nevidíte v tom sraní se do cizích věcí? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Voromi) RP (27.11.2014 18:04) | reagovat | |
kedIuben: karticky rozdavaly cesky a i pokud by to opravdu organizovala americka ambasada, tak proc by proboha nechala karticky rozdavat cizinky, kdyz muze sehnat dobrovolniky zadarmo, nebo si zaplatit brigadniky za par korun? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:58) | reagovat | |
Kedluben: souhlas. ale to že nejsme amíkům u prdele není žádný překvapení. 500 miliard za temelín nejsou drobný... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (kedIuben) (27.11.2014 17:49) | reagovat | |
Jasně, takže na té demošce jsou cizinci s anglickými transparenty a kartičky rozdávají slečny mluvící anglicky, ale je to zcela spontánní věc, každý si přinesl svou kartičku a kdesi cosi. Prober se čobolisto, tyhle věci jsou organizovány. Jestli to dělá americká ambasáda, nebo nějaký občan, který neví, co s penězi (ta kartička nestála halíř každá, byla to útrata jako kráva), to nechť si přebere každý z nás. A amíkům u prdele nejsme. Bohužel. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:49) | reagovat | |
Real COBOLista: jsem zvyklej diskutovat stylem - nemáš pravdu - protože argument (a) a taky argument (b)... ale pokud je tvůj styl - označit něco "vyfabulovana jednostranna kokotina", můžeš jít diskutovat na blesk.cz s lidma tvé úrovně... | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Real COBOLista) (27.11.2014 17:46) | reagovat | |
len ze citas uplne kokotiny a ten text je tiez uplna vyfabulovana jednostranna kokotina. Ti snad veris aj RT, CNN a aj Dailymailu Nejaki dochodcovia vytahuju cervene karty z krabice, odoslanej urcite zidom a moslimom Obamom priamo z cierneho domu aby spravil Prazsky Majdan. A pritom stacilo poslat Michala Davida. Zachvilu Brno podporovane Polskom vyhlasi nezavislost a zalozia NovoPolsko - konecne ten spravny PePoland | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:42) | reagovat | |
Roumen: prosímtě nechceš jít dneska na ten fotbal osobně? tisíc červenejch kartiček by se hodilo. pak by třeba neapol porazili | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:40) | reagovat | |
Roumen: vrátil jsem se z práce, sedím u kompu a čekám na fotbal. Tak proč si čas neukrátit inteligentní diskuzí | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Roumen) R (27.11.2014 17:39) | reagovat | |
Hoonza: Tebe musi nekdo platit...takovy zaujeti. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:36) | reagovat | |
Real COBOLista: co přesně se ti na tom textu nezdá? nebo jen patříš k těm Ynteligentům, který jsem tady popisoval a musel sis z porna odskočit abys nás tady "ubil argumentama"? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Real COBOLista) (27.11.2014 17:34) | reagovat | |
Hoonza: zvedavec.org, dufam ze si robis picu . Taky vzdor.org budes tiez brat vazne? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:26) | reagovat | |
A jeslti někdo pochybuje, že za tím někdo stojí, tak tady je důkaz: http://zpravy.idnes.cz/organizator-protestu-proti-zemanovi-martin-prikryl-putin-p4j-/domaci.aspx?c=A141118_205942_domaci_hro#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6 | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:22) | reagovat | |
jen tak mimochodem - první zprávy o těch američanech zveřejnil Zvědavec http://www.zvedavec.org/prispevky/2014/11/6224-mail-z-prahy.htm | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:19) | reagovat | |
je to tady sranda. ale beru to tak, že holt některý lidi, když jdou na internet, tak prostě vypnou mozek, jako když třeba člověk kouká na porno. A pak je to hned. SM, golden rain a pak šup nějakej drsnej koment na roumena, ve kterým to nandám komunistům nebo imperialistům | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (XC) (27.11.2014 17:17) | reagovat | |
co je spontání demonstrace? to je to když tam stojí člověk s megafonem a řekne: 11:05 to začne, takže až to odpočítám zvedněte všichni tu červenou kartu a zapískejte na píšťalky ? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:17) | reagovat | |
Roumen: já tě chápu, ty kvůli kočičkám nosíš běžně po kapsách tisíc červenejch kartiček, ale co my normální? | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:13) | reagovat | |
XC: | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Roumen) R (27.11.2014 17:12) | reagovat | |
Ty karticky jsou maximalne A5 a jsou z cerveneho papiru, 500ks za 45Kc. Jestli je na nich neco nakopirovane, tak to stoji jednostranne cernobile 0,80Kc za kus. 1000 takovych karticek tedy stoji 9 stovek. | ||
|
||
Obrázek 'ztratily se ovce' (Hoonza) (27.11.2014 17:12) | reagovat | |
Roumen: 3000 za samolepky + oser při ořezu. offset do 5ti dnů, digitisk (dražší) do 2-3. A do copycentra to odnesla sybyla, kteá věděla že za 3 dny bude spontání demonstrace | ||
|